Вважаю, що поезія є одним із особливих ірраціональних інструментів осмислення світу і місця людини в ньому, яким не всі можуть користуватися, тільки дійсно талантливі.
Адже всі природничі науки є раціональними. А так плакати і кричати тому що гудзик відірвася мабуть не варто..., це не поезія, а просто шум. Чи з висоти років жартувати про те що в кума не таке...
Нагадую, поезія-це інструмент.
Читаючи твори дуже молодих складається враження що дітки просто римують граючись. Просто ще не награлись-типовий стан дуже молодих.
Також їх манить невпинне бажання самоідентифікуватись, особливо у підлітків.
Молоді поети-це пташки в гаю, які віршуючи, інколи просто щебечуть, виплескуючи емоційний стан, не відаючи суті.
Є такі, які віршують щоби замінити це таблеткою від неважного стану...
Навіщо писати про цей особистий "душевний метаболізм", якщо у кожного всерівно він свій, навіщо писати про те, що небо голубе, що зорі в небі чи що таке, типу "струмок дзюрчить"... Потрібно поезією досліджувати світ. Пригадайте Михайла Ломоносова..., більшість його підсумкових наукових тверджень подавались у віршованій, римованій формі... Таке подання доповняло раціональну суть наукових природничих тверджень.
Зараз дуже багато уваги приділяється суспільним процесам, ролі і якості людини як особистості. Тому писати вірші, наприклад, про політику і політиків, особливо тих що маємо на сьогодні, можемо тільки з іронією. Але кров льється..., і тут, звичайно, болить!
Але, вони молоді, вони тріпочуть крильми благородними, займаються гуманною справою..., вони хочуть бути людьми цивілізованими. І це прекрасно! Головне не травмувати їх, молодих, критикою в лоб, не принизити, а вирощуваті як майбутні поетичні колоски з прекрасними, унікальними шедеврами поезії!
Всім наснаги, віри, надії і любові!
КОМЕНТАРІ
29.05.2016 - 22:11
CherOkee: Я вже читала, гарно написано, та все одно Ви злий ! Писати можуть тільки ВЕЛИКІ і тільки про ВЕЛИЧНЕ ? Поезія має пестити серце, зігрівати душу і пробуджувати розум, а не "акі меч караючий" трощити все довкола(імхо).
А вже кому що до вподоби, те й читають. Я, до прикладу, не терплю Маяковського і люблю Сельвінського, то що ? Маяковський вже не поет ?
Щось я заговорилася, пробачте !
І ще раз перепрошую, якщо образила або не зрозуміла
30.05.2016 - 09:33
Звичайно, ніяких образ, адже дискусія з розумною людиною, якою б вона не була жорсткою тільки на користь обоїм. Я не про те що я "злий" і пишу шось важке, для роздумів. Я не заперечую кому небудь писати що заманеться, просто прошу не спішити кидати ним в душі людей. Я-хороший! Дякую Вам, з вами цікаво.
29.05.2016 - 20:12
CherOkee: От і чого Ви такий злий ? Я, до прикладу, пишу не від великого таланту, а тому, що маю таку потребу. І буває, що струмок дзюрчить по-особливому, а зорі в небі не просто зорі,а дивні якісь вогники сьогодні для мене ! Тому і пишу про це. І так бачу своє життя. Овацій не чекаю і критику сприймаю адекватно. Ніхто не любить, коли повчають, але коли радять , то дослухаються. Тому і молодим варто радити, а не повчати. І не принижувати, в цьому з Вами згідна.
Але право писати мають усі, це моя думка, будь ласка не ображайтесь. І право на похвалу також. Ми ж тут не на всенародний суд поетів зібрались.
Ще раз пробачте, якщо чимось зачепила.
velibor: Не колосок я, а бурьян;
Текст интересен, я же - пьян!)))
Добрый вечер
14.12.2015 - 12:21
credokim: Дійсно, Світланко, ти розумниця! А я то що,...я...,"А, вообще то, у меня образование простая церковно-приходская..., можно и простить"))) Дійсно, оце постіне і байдуже "одобрямс" виростить із цих молодих пагонів просто "творчу траву" і не більше. Я не філолог, не словознавець, як би мовити, в поезії я "людина з вулиці". Дякую тобі!
14.12.2015 - 11:39
Світлана Моренець: Згодна. У нас – надто багато беззмістовної поезіі, як і римованих учнівських вправ. Проте, не піднімається рука писати їм нищівні зауваження. Хоч і недолугий вірш, але душевний порух, прагнення написати його – заслуговує поваги. А ось на "маститих" можна і "відірватися". Так ось, мушу зробити Вам маленькі зауваження:
- російське "считаю" перекладається, як "рахую" (гроші, предмети і т.п.)
і "вважаю" (в вашому випадку, бо мова йде про думку, позицію).
- "рифмуют" – українською "римують".
І зовсім не погоджуюсь, що про політику і політиків треба писати "тільки з іронією." Яка іронія, коли БОЛИТЬ, коли гинуть люди з вини політиків?
Поет – не каста недоторканих. Він також є отой гноблений, принижений народ, тому і мусить нести його біль і думи.
Не ображайтеся, прошу. Це – моя думка на Вашу думку.
Якщо виникне колись бажання прочитати щось із мого про політиків (скажімо, "ШТОРМИТЬ УКРАЇНУ"), то прошу сказати своє також ВІДВЕРТЕ слово. Бо тут, в клубі, їх не прийнято висловлювати. Всі чекають "одобрямсів".
Успіхів Вам!
Додати коментар можна тільки після реєстрації Зареєструватися може будь-який відвідувач сайта.