Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Аня Муравська: Бандерівці, чи мало вам Європи? - ВІРШ

logo
Аня Муравська: Бандерівці, чи мало вам Європи? - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 2
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Бандерівці, чи мало вам Європи?

Бандерівці, чи мало вам Європи,
Що ви претесь навалою на схід?
Ніколи не були ви миротворці,
Від ваших потисків лише чекати бід.

Окрім розрух, що можете ви дати?
Служити вам – найперша ваша ціль,
І все що є в нас - заходу продати.
Для того схід берете на приціл.

Без нього - без вугілля і без сталі,
Не варт ніщо патріотичний тлум.
А що якби все вам таки дісталось, 
Який іще придумаєте глум?

Під прикриттями псевдодемократій
Від щедрих забугорних хазяїв,
Ви вже позаряджали  автомати,
Щоб чистити їм площі від своїх.

Ідіть на захід, хай вас там голублять.
І може там дадуть вам всіх свобод
Які нам означають лише кулі
І в головах страшний переворот.

ID:  485208
Рубрика: Поезія, Лірика
дата надходження: 12.03.2014 15:06:44
© дата внесення змiн: 25.05.2014 09:16:02
автор: Аня Муравська

Мені подобається 0 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали:
Прочитаний усіма відвідувачами (924)
В тому числі авторами сайту (45) показати авторів
Середня оцінка поета: 2.60 Середня оцінка читача: 2.60
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

Tionka, 20.05.2014 - 21:51
мда москалина.....
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Йди пасти кози... Полонина для вуйків, що в Донецьку забули, Криму?
 
Зморока А М, 16.05.2014 - 22:40
А Вам мало своей гнилой России??? 15 15 15
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
З "гнилої" Росії поки що до тебе ніхто не рветься і не буде рватися, а вами вже там смердить.
 
Зобачте, що попри ваші слова, відбувається все навпаки: москалі забрали Крим, погрожують війною, а кляті "банедери" як не їхали, так і не їдуть.
Бо ж, бач: "бандери" - це партизани, за сутністєю своєю. От і все. Єдигне, що від вас хочуть "бандери": що б ви й самі, згадали, що ви - українці, "козацького роду".
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Немає їх зараз на сході лише тому що зупинили. А Ви чомусь вперто не хочете бачити у їх діях,таких як повалення памятників, знущання, наругу над людьми. У нас тут на західній вулиці поназивили іменами вбивць і хто нас питав. А якби хоча у бандерпослідовників було хоч трохи розуму то вони таке витворяли б?
А щодо партизанів, то спробуйте дізнатися про діяльність ОУН не від них самих, а з документів. Тоді не будете так солодко до них ставитись. Бо коли у моєму ж селі рідному вони вбили по звірячому тринадцятеро людей (жінок за те що чоловіки пішли у партизани і всіх їхніх дітей і навіть немовляток) то я їх ніякими поблажливими словами називати не можу. Прикладів їхніх подвигів можу привести багато і всі вони паравлені для боротьби з партизанами загони яких формувалися у нас щоб підривати німецькі поїзди і вести розвідку. Мій батько на свої очі бачив як ОУНівці розправлялися з партизаном схопивши його коли той закладав міни під фашистстський поїзд. Закопали у яму живого, залишаючи на поверхні лише голову щоб повільно конав. Хочете ще прикладів звірячої розправи - можу розповісти.І як голови відтинали і як розривали людей навпіл і вирізали живим серця. І все це робили з жителями сіл мого району і задля того щоб слугувати фашистам. Вбивали всіх підряд хто посмів хоч словом виказати до них своє негативне ставлення. Чому так по звірячому? Такий був наказ, бо треба було залякати населення. У нас на той час, злиденний час, бо ми були під Польщею, прості люди були раді що нарешті Радянська влада дала їм якийсь захист. Бандері цього не треба було, йому треба були раби, от у цьому вся суть. Не за людей він різався, а за своє володарювання. Не демократію ж він ніс на обрізі, тесаку, вірьовці.
Люди знають про це на відміну від романтиків тому і бояться. І поки ще схід зможе постояти за себе, доти не похоронять правду.
А щодо роду, то мені соромно що я з бандитами головорізами народилася на і проживаю на одній землі. Вони її зганьбили і продовжують це робити під викрики "слава" Запроданці є запроданці. Люди ще "подякують" їм за Європу та буде запізно.
 
malinka, 13.03.2014 - 00:38
Я так розумію,що ви,живучи в Європі,хочете,щоби в Україну прийшли енкаведисти і встановили тут свій порядок з мегакорупційними схемами,з владою "в одні руки" і тотальною цензурою?
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я за мир і дружбу між народами і щоб вулицю Московську не перейменовували на Степана Бандюги.
 
Знаєте, пані Ганно, вирішив і я вмішатися у цю перепалку, чи розмову, як воно уже називається тут то і не знаю). Слів лайливих не люблю, і не вживаю їх за принципом – вони поганять людську сутність. У кожного з нас є своя думка: на вірш, на події, на героїв і на «героїв» - кожному своє. Але скажіть, як бути мені, українцю в душі? Українцю, котрий працює на двох роботах, і не може вже третій рік зробити у двокімнатній квартирі ремонт? До кого мені йти? Куди? У Європу, до Путіна? Де мене чекають? А знаєте, мене ніде не чекають! І якщо я сам не зможу створити і відбудувати свою державу – то я не українець. Хто мене штовхає у НАТО, у ЄС? Та я сам себе штовхаю, бо я винен у тому, що мою Україну обкрадали усі роки, то я винен у тому, що мої рідні та сусіди не можуть собі дозволити жити НОРМАЛЬНО. То я винен, що у нас крали і, я думаю, будуть красти. Я – націоналіст? Так, я націоналіст. Бо для мене головне – аби не було війни. І як би це пафосно не звучало. Пані Ганно не нагнітайте і без того ситуації, будьте вищі. Просто будьте Людиною. І хоч я не поділяю Вашої думки, але я поважаю її. А на майдані я був небагато. Мені не платили за це. Я стояв там заради ЗМІН, а не заради Юль, Турчинових та інших.Зараз вони при владі, і я не в захваті від того, але я знову вийду, коли стане потрібно. Бандерівці, сектори – то все відносне. Західна Україна, принаймні, не цурається мови, вишиванок та ідей патріотизму. А відносно, бандерівців, то тут думки розділяться. Ні Ваші бабусі, ні дідусі не впевнені у тому, хто саме їх убивав: бандерівці чи російські найманці, що ставали бандерівцями. А ви у тому впевнені? Ви впевнені у тому, що Путін чинить правильно, як Ви можете знати? То тільки час розсудить, але нас уже не буде. І не факт, що внуки пробачать нам наші думки та погляди.
Автомат тримав нещодавно у руках, тому заради народу(не держави) я буду воювати.
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
З усім погоджуюсь і підтримую Вас. Тільки коли Ви говорите про часи бандерівщини, то мені хочеться плакати. Я багато знаю історій страшних вбивств бандерівців. А чому? Бо я тут народилася і ці люди, котрі вважали себе вояками УПА, не звідкілясь з неба впали а були місцеві, яких знали поіменно. Потім над багатьма з них був суд. А щоб вас хоч у чомусь переконати, приведу хоча б один приклад. Після війни у одному з наших сіл група бандерівців оголосила що вони тут влада. У районі в цей час вже функціонували всі державні установи. Жінка із цього села, мати вісьмох дітей, пішла у СОБЕЗ за допомогою, бо чоловік загинув а війні. Начальник видав їй якісь талони на придбання продуктів і ще дав трохи грошей. Коли повернулася до неї прийшли бандерівці з претензією чого мовляв ходить по радянських установах. Пройшов якийсь час, знову біда, дітей нема чим годувати. Вона знову у райцентр.
Приходить додому, діти у хаті а на порозі вже чекають бандерівці із сокирою.
Тут же на порозі жінці відрубали голову. Діти потім повтікали і ночували у сусідів на сіні на горищі, а саме найменше - немовлятко впало у хлів до корови і тут його жінка сусідка знайшла а тоді й дітей голодних і переляканих обнаружила.
ще можу розповісти, як до дерева людину привязували, а за ногу - до коня і розривали на частини., як серця виймали з живих людей. Як німцям доносили на людей, причому нправду, а лише для того щоб вислужитись.Цих людей всі тут знали, а Ви кажете хто знає. Вони ходили тут господарями з викриками "слава Україні" і самі хвалилися кому служать і проти кого борються.
 
Gocman, 12.03.2014 - 19:29
Ось бачиш , Галю, Якi помiчникi у тебе!!! Та ты и сама молодец, отбиваешься. Но шо толку говорить глухому, показывать слепому. Или у них предки не воевали ? А может они воевали на другой стороне, тогда понятна позиция потомков. Но вот память у людей совсем плохая. Ведь ВОВ не возможно отрицать, а значит и забыть.А фашизм опять лезет с запада на восток. Так вот для людей со слабой памятью напоминалка:
http://www.youtube.com/watch?v=8yoRDJv2ECg
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Еще подкрепление пришло, спасибо, Сергей. biggrin
Что то мне кажется, я все больше и больше разочаровываюсь в тех кто сильно любит свою Нэньку. Просто не любовь, а какая то болезнь. Потому как отрицает любовь к человечеству. give_rose
 
Это_я_Алечка, 12.03.2014 - 16:20
12 16 Анечка, сколько лая у тебя в комментах! Остервенелого, ненавидящего лая! Да, ты права, эти люди пособники и разжигатели того, перед чем, как перед фактом, встала Украина. Это те, на кого, как на клюку могут опереться ненавистники славян, чтобы уничтожить всех, и их (пособников) в том числе. По директивам ЦРУ, на территории бывшего СССР, должно остаться не более 15 млн. жителей, включая Украину. Близорукие, не видящие дальше собственного носа ничего, воспитанные в глубокой ненависти к русским... Чего ты от них хочешь? Они готовы хоронить детей и мужей, жен и матерей, братьев и сестер, лишь бы сохранить иллюзии детства. Я не хочу войны, хочу мира и радости. В Крыму сосредоточена большая часть моего бизнеса, ща закроют границу и пи-ц. Ну, и Бог с ним! Придумаю что-нибудь еще, лишь бы не война. Нет других интересов. В наше время патриотизм - уцелеть и сохранить, а еще, я была бы не против своего Путина в Украине: умного, волевого, самостоятельного, целенаправленного, сильного хозяина, который не пляшет под чужую дудку.
Сейчас такое время, когда трудно быть в ком-то уверенным до конца. Ощущение, что Украину разыгрывают, как девку в карты, как дуэльную перчатку, как лот в аукционе... и она сделала всё, чтобы её воспринимали подобным образом.
Опомниться нужно, искать точки соприкосновения и единства, а не лаяться по псевдоэтническим вопросам, ведь это именно то, чего от нас ждут - ГРАЖДАНСКАЯ ВОЙНА, чтобы попереубивали друг друга "моцкали" и "бандеровцы", потом, всё просто будет, как в пословице "не знаемо для кого дбаємо".........
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Аля, спасибо за комент. Это ответ всем за меня. Я так доходчиво не умею.Да и меня просвещаешь. 16 give_rose friends
 
Гуцол Оксана, 12.03.2014 - 16:14
то чого ж ви сидячи дупою в Європі так женете на неї?
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ви зла жінка, але я Вам відповім. Жену, бо знаю мабуть трохи більше за Вас, що чекає українців від цього обєднання. Ви ж переконані що попадете в рай. А ху-ху не хо-хо?
 
леся квіт, 12.03.2014 - 16:13
Дуже шкода,але Вищий розум розставить все на свої місця.Кожен в життя має вільну волю і свій вибір і те,що відбувається в нашій країні - це заслуга кожного з нас:за кілограм гречки ні в одній країні не продаються,окрам нашої,що тут казати.Я поважаю вашу думку,але треба дивитися реально на речі. 17
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Лесю, і мені так само хотілося б щоб наша країна була квітуча, мирна і щаслива. Тільки не можу бути байдужа коли бачу як руйнують людські душі. Такої агресії у нашу з вами свідомість не можна прощати. Я розумію, що кожна людина має свої погляди, смаки і таке інше. Все це завжди вміло використовується. Але використовувати з ціллю розпалювання ворожнечі - це великий гріх. А таке практикують ще від 90-х. І ми ведемося. Чому люди не хочуть себе відчути однією родиною і те що вони, можливо, єдині у Всесвіті? Чому вони гризуться як вовки? Може воно й зайве, але мене це хвилює. А чому я так ставлюся до тих про кого пишу, то для цього є підстави. Ці люди гордяться тим званням, а я багато знаю від свого ж рідного батька і матері що їм довелося пережити і які подвиги творилися на нашій волинській землі. Від того волосся на голові стає. І дякую Вам за коментар.
 
леся квіт, 12.03.2014 - 15:48
крізь призму дезінформації народжуються витвори нездорового глузду,погляньте глибше на цей світ,не судіть однобоко,не діліть,те що Бог не ділить,пізнайте суть із інших джерел,пробачте.... frown frown frown
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Чого чого а дезінформації з європейських каналів то я маю по саме горло. тому то й бачу що відбувається. Це ви на своєму майдані стояли засліплені димом від шин. Може колись і прозрієте. Сподіваюсь не довго чекати. Шкода лише що пробудження вже не принесе ніякої радості. Європа вам у цьому допоможе.
 
Гуцол Оксана, 12.03.2014 - 15:40
І багато там бандерівців в Криму? Чи москалі настільки замилили вам очі, що ви посліпли?
І хочу підтримати пані Інну: не подобається щось - то скатертиною дорога вам до рашки! Якщо треба буде грошей, то звертайтесь ми вам на квиток в один кінець скинемось. Без вас сепаратистів Україна нарешті заживе!
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Квитків не дуже то й дістанеш до Москви - українці на заробітки їздять. Переповнено.
Та й у Криму ви вже все перевернули б , якби не зупинили.

Хай живе і міцніє Росія, наш вірний друг і захисник від супостатів ворогів!
 
Михайлова Інна, 12.03.2014 - 15:18
Правильно що не оцінювати бо зацькуємо ! Я росіянка але я УКРАЇНКА з заходу тому ще й бандерівка а ти якщо не знаєш хто такий Степан Бандера то мені тебе жаль! А ти нібито українка прізвище не москальське як я носиш а в жилах кров сталінська енкаведешна тіче! Історію пора вивчати!І взагалі щось не подобається в УКРАЇНІ паспорт москальський в зуби і на Сахалін там ви й опинетесь якщо під росію ляжете!!!!!!!!!!!! cry friends
 
Аня Муравська відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Для тебе спеціально опишу що таке бандерівщина. Тільки не з книжок, а з розповідей моїх батьків і моїх односельців. Я народилася коли ті страшні часи уже минули.Шкода, що у нас на Україні зараз того ніде не показують. Але коли ви вже так цікавитесь історичними матеріалами то можу вам порекомендувати таке (інтернет ви маєте). В Польщі, де я власне зараз знаходжуся, в минулому році до трагічної роковини Волинських подій все це висвітлювалося і дуже детально у пресі і на телебаченні. Отам якраз ви й знайдете відповіді на всі ваші питання. А коли в мене вистачить слів щоб описати що творили ті головорізи у моєму селі і в сусідніх, то тоді прочитаєте і те що бачили і пережили очевидці - мої односельці. У вас, до речі, я теж пізнаю продовжувача бандерівських традицій.
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Новий
Enol: - неопалимий
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
Синонім до слова:  візаві
Enol: - віч-на-віч на вічність
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
dashavsky: - патякати
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
x
Нові твори
Обрати твори за період: