Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Касьян Благоєв: ЭПИГРАММА самому себе - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Владимир Зозуля, 03.05.2015 - 16:05
ну,ну, не скромничайте, а то это выглядит почти кокетством. Вы хорошо пишите, есть стиль, а угодничать перед дамами или нет выбор за нами, а вообще не перед кем не стоит угодничать, иначе это уже не поэзия.
Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
поскольку она сиречь продукт души, то все же должен поэт не сану, не чину, не трону, а вот этой самой душе да угодить. или ее дышать заставить по-иному, если обленилась, или встряхнуть, если дремлет, или утешить, если скорбит, - много чего поэзия перед душой обязана сделать, для души, а главное - вознести ее на вершины высокие, чистые, среди любви да человечности поселить, милосердия и доброты.вы уж извините за возражения, Владимир, но душе она обязана угодить. всякой душе человеческой во всякие моменты ее здесь жизни. но не поэт, конечно, не он. он или свободен и поэт, или угодник и поэтом быть не может. (вот тут и к истине я подошел: я могу еще угождать тому ли, иному, дамам ли, пока поэтом не зачислен. а уж тогда - и кокетство прочь, и все искушения в почестях да лаврах) И СПАСИБО ВАМ ОГРОМНОЕ, ЗА ПОДДДЕРЖКУ И ЗА ПОРИЦАНИЕ. Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
нет, господин, это от сердца чистого сердцу честному. выше всего ставящему правду, честь и достоинство человека и гражданина, патриота своей земли, а не особи, поливающей помоями ту ее часть, по которой ходит, с какой хлеб ест.нет, сие - не о тебе Агидель, 02.05.2015 - 19:37
чудово просто!Вдалось! та й самокритичні люди-набагато щиріші і приємніші,ніж самозакохані нарциси
Агидель, 02.05.2015 - 19:23
це Вам Ваш внутрішній голос такого нашептав? мабуть,він був трішки "не в собі"...бо щось таки наплутав чудова епіграма вийшла Касьяне Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
ви що, проти свободи слова?? хай він "не в собі", та права сказати все, що він про господаря мислить - має повне!(чесно кажучи, дуже люблю цей жанр і вже давно не на один десяток їх "заработав". сайт, як-не-як, поетичний, гарних, дотепних авторів багато, вмілих на слово правди і щоб гостреньке, ось і думав: попадусь комусь на кінчик пера. щоб себе не маринувати довго - і потішив отой внутрішній голос) ні за який не питав, а за цей спитаю: витівка вдалася? чесно? ptaha, 02.05.2015 - 16:47
андронний колайдер - це те, що робить мої очі великими, викликає дурнувату посмішку й вичавлює слова "ух ти!" хоча для мене нецікавого немає нічого.переконуюся, що ніякої внутрішньої суперечності фізики від лірики в душі не відчувають. і це чудово! Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
але ж саме вони, оті умільці поєднувати фізику і лірику, вола та лань граційну і приводять до катаклізмів духу і бунту умів. бійтеся їх! стережіться
Д З В О Н А Р, 02.05.2015 - 15:34
То хай будуть і личаки, якщо немає криштальних черевичків,.. та й кімнатні пантофлі зовсім не будуть тиснути натружені ноги, які обмозолились в дорозі на Парнас... Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
а най так і буде! і хай кожному постелеться гладко, хто на ту гору націлився. а ми в долині, а ми в долині.дякую за солідарність! Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
ні, зізнаюся щиро: приємне слво, до мене звернене чи до мого слова-першокласника мовлене мені гріє серце, але вже з похвал я виріс. і для них і сором бере, і мулько. ось втішити когось ним, розрадити, розсмішити - то насолода мені буде, чесно скажу, але коли за такого довгого життя не спрмігся кимось стати - то будь самим собою, та й годі. бо те небо, що над головою, що бачиш і чуєш - найвища похвала в п/ятдесят кожному з нас.амбіції? слава? гонор? - вже поза часом моїм. а втіха від життя і зробленого в ньому - це правда!. (дяка моя велика вам, що заходите) Олекса Удайко, 02.05.2015 - 12:39
Слабувато... прокритикував себе, Друже! Аде... лапті такі вірші не пишуть!
Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
йой, та хто ж себе б/є так, щоб до синього? ото легким ляпасом і відбувся, поважний мій пане Олексо. ну як себе гамселити занадто, як мемеля гарячого виписувати?
ptaha, 02.05.2015 - 10:49
з якої б то нагоди котитися? а щодо руки... сама її потребую... тож шукаймо разом...
Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
а не простіше шукати знайдене - просто за руки та й гайда по вершинах! так хочеться не відшукати щось нове, а вже прагне душа втішатися знайденим, побаченим, зрозумілим, отим, що ми називаємо життм, а мимо нього, повз нього все життя пробігаємо...
ptaha, 02.05.2015 - 10:39
знаєте, В.Стус гворив про себе: "Поетом себе не вважаю. Маю себе за людину, що пише вірші". здорова критичність до себе дозволяє досягти найвищих висот. ще один приклад з класики:Чекаю дня, коли собі скажу: оця строфа, нарешті, досконала. О, як тоді, мабуть, я затужу! І як захочу, щоб вона сконала. І як злякаюсь: а куди ж тепер?! Уже вершина, де ж мої дороги? тож отримуйте насолоду від долання вершин! Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
отак до спокійної старості, без потуг і душевних надривів ви мене і не допустите...все в гори, все вище... - а котитися донизу не буде стрімко? мулько? боляче? (хоч би із чемності запропонували: давай вже руку, поведу...) а про розумних і про розсудливих - окремо: вони тим і великі, і сильні тим та красиві духовно, що не провершини говорили, що не на них себе бачили. їм серед люду було мило, їм по землі стоптаній гарно і солодко ходилося. слово за посох та любов за поводиря. і до слова, і до тих, кому те слово, ними вимовлене, мало належати. маєте багато знань. багато бачите і розумієте. література, мова - ваш фах? професія? робота? бо я все життя - тіьки ключі-гайки-лінійки та біном Ньютона. ааа, ще андронний колайдер мені в душі живе Ілея, 02.05.2015 - 10:12
Кожна людина прийшла в цей світ,щоб творити добро і якщо своім словом ти освітиш чиюсь душу,подаруєш часточку тепла,то ти твориш добро...я недавно на сайті і стільки позитиву,світла,живих емоцій не зустрічала і вдячна всім за це.Занурюючись у світ поетичних емоцій,вийшовши з реального простору ти очищуєш свою душу,відточуєш почуття,стаєш кращим ,світлішим.І разом з тим вчитися шліфувати слово,майстерність,глибину думок...
Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
і мені воно так відзивається, і мною так сприймається перебування серед люду розумного, толерантного, доброзичливого, привітного такого, як ви (поки що) до мене. (бо маю мало талантів, і один з небагатьох - швидко розбивати щось гарне, сердечне, що на шляхах трапляється моїх)
Мар’я Гафінець, 02.05.2015 - 10:06
Ви знаєте, боятись треба тим, хто не терпить критики, не вміє посміятись над собою і пишається кожним своїм співпадінням рими, як індик, розпустивши хвоста і чекаючи на похвалу... Мені здається, що якраз той, хто сумнівається, прагне вдосконалюватись, відчуває невдоволення собою - чогось вартий!!! Натхнення вам незгасного, віри в свої сили, легкого пера!!! А в моїй щирій прихильності до вас і ваших мудрих, щирих розмов з собою не сумнівайтесь ні на мить
Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
(по секрету: а я і не пускаю отого хробачка сумніву щодо вашої прихильності до мене, то лише хитрість така - розігрівати ту прихильність та приворожувати її господиню ще дужче!)
Лина Лу, 02.05.2015 - 09:39
Я не знаю,чи варто Вам когось остерігатись,та не мене,однозначно.Мені подобається Ваша лірика,недарма я її беру в обране.Це найстрашніше,що Вам може загрожувати з мого боку в майбутньому. Згодна з Вами і в тому,що коли душа рветься щось сказати,інколи іншого шляху нема, тільки віршований,а наскільки вдалий,судити читачам.Натхнення! Та лише ОБ"ЄКТИВНОЇ та ДОБРОЗИЧЛИВОЇ критики. Лина Лу, 02.05.2015 - 09:24
Я тоже посмеиваюсь над собой,когда читаю хвалебные отзывы,хотя приятно,что лукавить.Но когда рифмоплету удается хотя бы пару строчек стоящих родить,это ли не счастье? Да и учиться приходится все время,ведь все не так,как хотелось бы...А не писать совсем,так лучше не дышать... Счастья от рождения и дыхания на полную грудь...и Музу привечать,чего уж там... Я хоть и дама,но мне понравились Ваши стихи.
Касьян Благоєв відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
ну ось наймиліша - бо перша і чесна! -м моя читачко! і ви підтверджуєте мої страхи: дами хвалять чоловіка - йому потрібно чогось остерігатися. чи то якась фобія моя? і так сильно боятися не варто?а в усьому іншому - ви праві, більше того, добавлю своє (хоч воно і ваше, і інших теж): писання віршів у більшості - то спосіб розмови зі своєю душею. і хай вміло та складно, хай незграбно та недоречно, не в риму та такт - але то в більшості своїй оті задушевні розмови, якими інколи хоче душа поділитися з кимось іншим. а після виникнення інтернету - це ж рай для, як ви назвали нас "рифмопльотів"! тоді питання: а хто заборонить нам пораювати ще тут, на землі такій гарній?! (хоча я завжди поважав цю святу і високу справу, тому меж ніколи не переходжу, дуже радію чужій критиці і на вершини Парнасу не прусь). радий вашому доброму настрою, Лу57! (і що за кодом цим да-ВІнчі ховається?) |
|
|