Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Леся Геник: Самотність лікує?. . - ВІРШ

logo
Леся Геник: Самотність лікує?. . - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 1
Немає нікого ;(...
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Самотність лікує?. .

Самотність лікує?.. Лелія  - 
Того́, хто її не спізнав!
Хто зе́рна надії не сіяв,
А потім реп’ях не збирав…

Хто очі не тикав під стелю
У пошуках тріщини слів!..
Не рвався невчутою треллю
Між кпином байдужих років!..

Самотність лікує? Бравада…
Безумство сліпого співця!..
Неправда! Ти чуєш? Неправда!!!
Не зцілює самість серця!!!
(26.11.11)

ID:  296287
Рубрика: Поезія, Лірика
дата надходження: 27.11.2011 13:12:13
© дата внесення змiн: 02.12.2011 18:21:07
автор: Леся Геник

Мені подобається 0 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Наталя Данилюк, Христина
Прочитаний усіма відвідувачами (1437)
В тому числі авторами сайту (32) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед




КОМЕНТАРІ

Валя Савелюк, 10.06.2012 - 16:22
це потім... потім.. поза вже всим... на іншому витку... 23 не пора...
 
Звездоний, 29.11.2011 - 15:58
Самотність,ти чуєш,це правд,лікує розбиті серця
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Якщо маєте бажання коментувати, то робіть це, принаймні, достойно!
Даруйте за різкість... Але не зрозуміла суті жодного з Ваших коментів...
 
Христина, 28.11.2011 - 23:43
Дуже гарно, просто неможу нічого більше сказати , браво. і я вас розумію...
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
А Ви так багато сказали отим "просто неможу нічого більше сказати "!!! Дякую Вам, дорога... 16 give_rose give_rose
 
Г. Король, 28.11.2011 - 21:25
Лесю! Ви так багато вкладаєте живого почуття у вірші. Їх не можна просто читати, вони затягують у свій простір і змушують співпереживати
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я Вам вдячна, шановний, за співпережиття... 16
*********Хоча знаєте, вже роками шукаю відповідь на питання: чи може бути вірш почуттям? І вичерпної - не знаходжу... 22 22 31
 
Наталя Данилюк, 28.11.2011 - 00:01
cry Хто зе́рна надії не сіяв,
А потім реп’ях не збирав…
-золоті слова. 12

Неправда! Ти чуєш? Неправда!!!
Не зцілює самість серця!!!
-ці останні рядки такі промовисті,як звук натягнутої струни...Прекрасна лірика-мудра і глибока. 16 give_rose 22 19 22
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую Вам, люба Наталю!!! Сердешно дякую!!! Що розумієте моє серце з півслова...з півстуку... з півоберту!!! Вдячна Богові за щастя - знати Вас!!!
 
Оксана Пронюк, 27.11.2011 - 20:46
самотність...
мовчу, бо не віршує моє слово,
здається котимось невпинно в її лоно...
тому й пошарпані, нездійснені, розбиті...
Чи бракне віри?
Чи ми закриті?...
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Закриті - оце вже точно!!! До всього... За стіною своєї неповторності...
********* Дякую щиро.... 16 16 23
 
Юхниця Євген, 27.11.2011 - 19:36
Не існує самодостатніх? Може й так. Дай Боже, щоб у Вас рідні такими не народжувались. Знаю де-кілька сімей, де діти народидися самодостатніми(не плутати з егоїзмом) а батьки - товаришеві, коалиційні, спількувальні, щирі у цьому... Ото трагедія, як бітьки продовжують " соціалізувати" дитину))) Та, все, мабуть, досить, з Вашого дозволу, дискусій, відволікаємось від дітей, поезії і недільних обов,язків вечірніх))) Настрою Вам!!!) З пов Євгений Юхниця give_rose
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Від душі - того ж самого!!!
22 22 19 39
 
Юхниця Євген, 27.11.2011 - 19:30
Писав-писав, і пропало. Перше - звичайно так! Чи погоджуюсь, що поезія - почуття? Це питання Ваше - з очікуванною відповіддю! Та почуття теж можна вислововути "по свому" - пищати, чи матюкатися, наприклад...Мінерали на шляху до ювелірної ролі почуттів - проходять безліч стадій огранок...щоб буди - елегантними і спийнятливими, а не тому, що просто серцем...Наприклад, публіка, у Парижі, чекає почуттів у 20-45 у сприйнятливих зрозумілих жестах і словах, а не просто "від серця" бедуїна з Африки, яуий мичить, чи здирає від почуттів шкіру козлам і верблюдам(метафора) Тому, 1 на шляху до сприйняття - прийдеться стати і елегантним у висловах і точним, щоб зображення почуття ні в кого не викликало й толіки "неповірення", огиди, нерозуміння, чи несприйняття взагалі. (Пишу Вам особисті таємниці, хоча Ви їх і краще мене знаєте!) Ось))) старався))) give_rose
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
1. А що чекає публіка в Україні?
чи це для Вас - не показник? (Африка???)
2. Щодо всього іншого - так... згода...
Але ж "мичання" - поняття відносне...(Пригадайте... ну хоча б Ван Гога...(може це - вже й занадто образно...))
3. Ювелірна роль почуттів - прочитайте ще раз цю фразу (для себе)...
Скажу інше: ми уповаємося підперними творіннями шизофреніків і різно-нюхачів (самі ж знаєте)... Це історично... І вже - невиправно... А потім - розсосолено-пересолено...
Це - відточеність слова? А все ж - відточеність!
4. Відносність,суєта суєт... Тління... Загорання? Зрештою - вмирання...

Трохи песи... Але що вже вдієш?
Шана Вам...
 
Юхниця Євген, 27.11.2011 - 19:02
І ще(підказка) у останньому рефрену - рядки за "самодостатність" - говорять, що Ви її не дуже розумієте...(думаю, їх можна буде змінити, як захочете) Самодостатність - це риса від народження, коли присутність іншого поруч - гальмує розвиток певної людини. Такі люди є, знає по собі(сам такий), і тільки у самотності, ти , нарешті починаєш йти вперед, а поряд з іншими - наче проживаєш життя сторонніх...Хоча, самотність, звичайно, не має бути весьчасна! friends
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
І знову ж... Самодостатність - це самодостатність!!! Її не треба розуміти - її треба мати в собі!!! Нести - як священне начало досконалості власного само-Я!!!
******** Не розумію??? О, шановний Євгене!!! Знаю її!!! Знаю її!!! Тому - й так... Тут - не літературність, тут - життя!!! Пережите, але чи віджите???
********* І ще щодо неї - самодостатності... Самодостатніх людей АБСОЛЮТНО немає!!! Просто не всі хочуть самозаглибитись і пошукати... А поверхнево? Можна назватись і здатись і Божеством!!!
******** І щодо самотності... Це - насправді було не оправдання... А, швидше - точка зору... А їх - щонайменше може бути дві, і щонайбільше - безліч!!! Але ж сама люблю ЇЇ САМОТНІСТЬ!!! І так само шукаю її, і говію нею... уповаюсь...
22 22 22 22
 
Юхниця Євген, 27.11.2011 - 18:56
Знаєте, Ви твори сприймаєте - наче "голки під шкіру". Вони зовсім - не проти Вас, не проти Ваших думок))) Вони самостійні))) Наче два фільма - про Шварцнегера, що проти китайців, та про Джекі Чана, що проти американців))) А вступ мій "Це як для кого" - був просто - виразом увертюри, вступу до п,єси))) Коли я пишу "по мотивам", то використовую просто думку, рядочок чийсь, а Ви - наче виправдовуєтесь у вірші, і тоді твір - стає не літературним, а щоденниковим(підказка, з Вас електронний могарич smile )))) А вірші про самотність - у Вас - чуттєві!!!! give_rose 39
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Пане Євгене!!! А Ви??? Невже по-іншому???
********* А щодо цих різноманітних: щоденникових-нещоденникових, зрозумілих чи ні, електронних чи пергаментних...
....... Я не розуміюся на цьому... Пишу? Бо відчуваю! Оправдовуюсь? - Так!!! Дорікаю? - Так!!! Підтримую? - Так!!! Не погоджуюсь?-Те ж саме так!!!!!
......... Зрештою, ЛІТЕРАТУРА - ЩОДЕННИК ВЦІЛОМУ!!! Чийсь - осібно... Загально - визнано історично... З цих щоденників складається життя, наскрізний прояв і вияв літератури вцілому!!! Ми людей вивчаємо і розуміємо за їхнім доробком!!!
********* Чи не погоджуєтесь зі мною???
************* І щодо літературності творів.... Я - пишу серцем і душею!!! Інколи розумом... Інколи - не знаю як...
А ле спитаю Вас, як людину бувалу: чи може бути поезія почуттям? (Це ще зі старих активів...)
********** Безмежно рада бути на цьому сайті... І безмежно рада знати Вас!!!

З величезною шаною Л.Г.
 
ГАЛИНА КОРИЗМА, 27.11.2011 - 17:09
Хочу подарувати вам де-кілька роздумів над життям. Слова не мої, але дуже сподобались. Та й у дісності вони реальні!
Коли цілодобово мовчить телефон - це не самотність.
Це - погані друзі.
Коли ти чуєш, як цокає годинник - це не самотність.
Це - багато вільного часу.
Коли нема кого чекати - це не самотність.
Це - песимізм.
Коли крадеш шматочки чужого життя, щоб наповнити свою - це не самотність.
Це - невпевненість у собі.
Коли тобі не з ким поговорити, і ти починаєш розмовляти з собою - це не самотність.
Це - хвороба.
Коли ти плачеш цілими днями у порожній квартирі - це не самотність.
Це - депресія.
Коли ти думаєш, що ніхто тебе не розуміє - це не самотність.
Це - егоїзм.
Коли хочеться кричати від безвиході - це не самотність.
Це - біль.
Коли ти нікому не потрібен - це не самотність.
Це - самообман.
Самотність - це те, що ми самі придумуємо, коли нам ніхто не говорить три простих слова ...
Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ!!
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую Вам, Галю,за такі прекрасні слова!!!
Погоджуюсь, майже з кожним твердженням...
******** Дякую Вам ще раз щиро-щиро...
 
Юхниця Євген, 27.11.2011 - 16:10
Це як кому...Одним безлюдність - кара.
Таким, хто вчиться цінувати най і свари.
Хто від народження і несамодостатній,
І розквітає в колективах ладних, братніх.

А от астрологу в гармідері-горосі.
Сконцентруватися – нема і шансу. Зовсім.

27.11.2011г.
Ось)))) give_rose 42 39
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Хіба ж я проти самотності-само...?
**********
З гарми́деру втекти в «стіни́ чотири»,
Щоб позбирати мислі-нашатири!
Щоб стоголосся міста – ба́мки двору…
Себе для себе наректи́ в затво́ру…

В «норі́», обставленій: мовчні́й святи́ні
Витягувати речі з тайно-скрині…
І апогейно дертись на трибуни,
Направивши кінечно-влучно струни!

Як для творіння – вкраєна аскеза…
Але, коли самотність, як протеза?!
Між тисяч облітаючих шабашів
Складається у купол «Отче нашів»

І б’ється чільно в «стіни» ті «чотири» -
Самодостатності вже тло прогниле…
По-різному «самотність» нарече́на,
Півсутно розумінням нарощена…
(27.11.11)
***********
Ми - просто про різні прояви цієї самосубстанції....
*********Тішуся небайдужністю сприймання... 22 22 22
 
Тамара Шкіндер, 27.11.2011 - 15:35
12 12 12 Дуже гарний вірш. А щодо самотності... Іноді потрібно відмежовуватися від життєвої суєти. Адже саме так святі отці наближалися до Бога: молитвою і усамітненням... Хай щастить! 16 give_rose
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Вдячна Вам за щирі слова... give_rose give_rose
******* Щодо самотності: люблю її, дуже-дуже... особливо, коли крадеш по хвилинці, відкраюєш похапцем, шукаєш в нічній тасьмі...
Але, коли вона воєвничо женеться за тобою - це БІЛЬ: скажений і нестримний... frown
******** Принаймні таке моє бачення...
************** Безмежно Вам дякую за доброту... і за візит... 22 22 22 Рада Вам... give_rose give_rose
 
Ляля Бо, 27.11.2011 - 14:08
вправно пишете 23
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Сподіваюсь, що так воно і є...
******** Дякую Вам щиро... give_rose give_rose give_rose
 
Вразлива, 27.11.2011 - 13:52
Не зцілює самість серця! 12 give_rose
 
Леся Геник відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Втішно, що не одна я такої думки...
*******Дякую... 23 23 23
 
Slonik, 27.11.2011 - 13:18
остання строфа досить сильна) wink
 

Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Новий
Enol: - неопалимий
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
Синонім до слова:  візаві
Enol: - віч-на-віч на вічність
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
dashavsky: - патякати
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
x
Нові твори
Обрати твори за період: