Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ярослав К.: Е - 621 - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Любов Іванова, 07.08.2017 - 11:19
Не забувайте, що прописуючи свої болі і тривоги - ми звільняємося від них (по психології).. Бо прописана, чи проговорена проблема зразу стає меньшою... Звичайно, краще, коли нас читають і не тільки поети...Я Вам того і бажаю - багато вдячних та захоплених читачів!! Вірш - дуже майстерний!!!
Ярослав К. відповів на коментар Любов Іванова, 07.08.2017 - 11:44
Так, часто саме бажання виговоритися, поділитися проблемою спонукає до написання віршів, це якраз той випадок. Дякую, пані Любов, а я Вам бажаю розуміння і читачів, і близьких.
Радченко, 17.06.2017 - 23:45
Я з такою думкою живу постійно. І нічого не можу зробити, коли спішу занотувати якийсь рядок в чорновик.
Ярослав К. відповів на коментар Радченко, 18.06.2017 - 03:40
Тішусь думкою, що якщо Господь посилає автору ці рядки, то з тим, щоб їх потім адресувати певному читачеві, якому вони потрібні. І саме Господь його і знаходить.
Янош Бусел, 13.05.2017 - 21:47
Читають, Колегооо!!!! Хоч потроху,- а читають... А, як кажуть,- краплі камінь довбуть!!.
Ярослав К. відповів на коментар Янош Бусел, 27.05.2017 - 18:27
Дякую, колего, за підтримку! Тож, крапаймо разом і надалі!..
Світла (Імашева Світлана), 11.05.2017 - 21:16
Так, Ви точно відтворили і мої думки. Думаю, поезію, як і музику, дано сприймати не всім, притому з різних причин. Та людей слід приймати такими, як вони є, куди ж від цього подітися? Тому не є жахом така ситуація. Швидше винятками є люди, які тонко відчувають і музику, і слово, і людську душу, хіба не так? На жаль,звичайно. А Ви, поете, сприймаєте Світ усіма фібрами душі, вам дано талант нести своє, особливе світобачення іншим. Тож хіба це не щастя? Чи таки нещастя?(Дивна гра слів).
Ярослав К. відповів на коментар Світла (Імашева Світлана), 12.05.2017 - 08:33
Дякую Вам за відгук та розуміння. Звичайно, відчувати світ у кольорах -- це щастя. Та коли хочеш їм поділитися і розумієш, що більшість людей навколо налаштовані на чорно-білу картинку, іноді здається, що можна впасти у відчай...
брама, 02.05.2017 - 01:18
Ну, це не жах. Це за Ваші думки І за Вашу поезію.Я не скуплюся на гидотні слова щодо писанини деяких придурків від поезії, але Ви вдумчива людина. Бачу, маєте міру у висловлюваннях, володієте розумінням пунктуації. Знаєте, саме пунктуація, розуміння вчасно зробити паузу, характеризує художника . Буду читати. Ярослав К. відповів на коментар брама, 03.05.2017 - 01:56
Дякую Вам за відгук. Думки стосовно інших мають відносний характер. Наша з Вами творчість теж може видаватися комусь "придурковатою", і вона також не застрахована від чиїхось огидних слів (хоч я вважаю, що їм взагалі не місце на цьому сайті). Тож, маємо бути об'єктивними щоб адекватно сприймати критику і на свою адресу.
OlgaSydoruk, 01.05.2017 - 21:50
"Невже нас здатні чути лиш... поети? Якщо це так, тоді це, певно, жах..." На жаль,саме так і є!Поети -з іншого виміру і світу!Вірш гарний!
Ярослав К. відповів на коментар OlgaSydoruk, 04.05.2017 - 00:40
Виходить, доки ми лишаємося "прозаїками", нас розуміють. А коли починаємо говорити римою, то вже на нас дивляться, як на прибульця. Мабуть, один з найважливіших критеріїв майстерності -- зуміти не перейти цю межу та залишитися зрозумілим. Недарма кажуть: "Где просто -- там ангелов со сто". Дякую Вам.
Владимир Зозуля, 30.04.2017 - 19:28
хорошо написали, Ярослав, Ваша досада понятна, но что поделать, во-первых, искусство никогда не было массовым, исключением стало лишь кино, да и то, настоящего искусства в кино очень мало, мало как раз потому что не смотрят такое кино массы, не востребовано, не идут. ну, а второе... все таки писать нам нужно лучше, тщательней, чувственней, вдумчивей, настоящего искусства ныне и в поэзии мало, особенно массовой инетовской, а кому за это пенять, читателю?
Ярослав К. відповів на коментар Владимир Зозуля, 01.05.2017 - 22:52
Буквально вчера имел возможность любоваться произведениями современных художников. Признаюсь, не так уж много картин произвело на меня впечатление. Что поделаешь, в этом я, видимо, дилетант. Скорее всего, что в основном художников способны понимать лишь... художники. Спасибо за отзыв.
Янош Бусел, 27.04.2017 - 16:35
Не журись, Козаче...Читачі є!!! Хай мало,- та й вірші ж різні у різних авторів......
Ярослав К. відповів на коментар Янош Бусел, 30.04.2017 - 00:35
Та тут навіть і не в читачах річ, а взагалі, в розумінні... Ну, то таке, кожен на своїй хвилі...
Ганна Верес, 27.04.2017 - 16:26
Майстерно, сильно, актуально!!! Особливо:Хтось скаже, що було б простіш у прозі Сказати те, що виклав у віршах, Але йти пішки важко по дорозі, Коли летиш думками, наче птах... Бо вірш -- це гучномовець для поета, Переклад дум старим і молодим ТАИСИЯ, 24.04.2017 - 22:42
Вот где раэдолье - посмеяться от души! И фантазия, и ирония - очень хорошИ! Ярослав К. відповів на коментар ТАИСИЯ, 24.04.2017 - 23:50
Рад, что стихотворение вызвало у вас позитивные эмоции...
Евгений Познанский, 24.04.2017 - 13:31
Прекрасні рядки, з якими важко не погодитися. Додаю їх у обране. Якщо у вас буде час та бажання, то запрошує вас відвідати мої поезії "Уничтоженным стихам" и "Ароматизатор". Мне кажется, что мы с вами единомышленники по многим вопросам. С уважением Е. П. Ярослав К. відповів на коментар Евгений Познанский, 30.04.2017 - 00:50
Да, что-то есть, наверное...) Впрочем, мне кажется, единомышленником в большей или меньшей мере можно считать каждого, оставившего положительный отзыв на произведение какого-либо автора. Хотел, кстати, составить из них свой "Белый список", да что-то не могу понять, как это делается. Может, подскажете?
Серафима Пант, 23.04.2017 - 20:51
Поезія, дійсно, - для поетів, та якби не цей "глутамат" - життя немитців було б пісним, прозаічним та несмачним.
Ярослав К. відповів на коментар Серафима Пант, 23.04.2017 - 21:26
Мабуть, що так, але нажаль, в багатьох атрофовані відповідні рецептори...
|
|
|