Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ярослав К.: Бутафорія незалежності - ВІРШ

logo
Ярослав К.: Бутафорія незалежності - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 2
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Бутафорія незалежності

Ярослав К. :: Бутафорія незалежності
"Не надейтеся на князи, на сыны человеческия,
 в них же несть спасения..." (Пс. 145.3)



Територія окупована,
У боргах ми, як у шовках...
У багні засіли, панове, ми,
Економіка терпить крах...

Може, ми далеко від Господа,
І не чує Він нас згори?
...Тільки свято наше за розкладом,
Майорять ускрізь прапори...

Не зарано, браття, святкуємо?
Де та воля, свобода де?
Ми ж на два фронти ще воюємо,
Свято буде, як мир прийде.

Ми варягів кликали княжити,
То з Європи, з Москви князі...
"Так свої ж при владі,"- ви скажете.
А в кого вони при нозі?

Дві зіткнулися протилежності,
На шмати нас рвуть, наче пси.
Бутафорія незалежності...
Боже милостивий... спаси...

ID:  747499
Рубрика: Поезія, Громадянська лірика
дата надходження: 23.08.2017 15:49:10
© дата внесення змiн: 04.09.2017 22:01:08
автор: Ярослав К.

Мені подобається 11 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: majra, НАУМ
Прочитаний усіма відвідувачами (1473)
В тому числі авторами сайту (44) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед




КОМЕНТАРІ

Евгений Белов, 03.03.2018 - 18:55
Отличные стихи получились! Рано успокаиваться, дело еще не сделано. Спасибо.
 
Ярослав К. відповів на коментар Евгений Белов, 15.03.2018 - 17:30
Покой нам только снится...) Спасибо, Евгений.
 
Отмашка, 09.02.2018 - 20:46
Останні рядки вірша не залишили у спокою. Дуже багато людей зневіряються у Батькові, кажуть: "ми просимо, просимо,а хто нас чує, якщо,може його і не має вовсє.." Чого так кажуть?- бо не знають, а може,й забули механізми, якими творив Бог та які існують.
"Бутафорія незалежності...
Боже милостивий... спаси..."
Да не бутафорія незалежності, а справжня то є залежність. І Батько давно чує та порятунок шле. Незалежність - це бутафорія волі.
У Всесвіті немає понять з приставками "не". У ньому та від нього слово "не/залежність" відображається і реалізується в цьому світі як поняття та сутність залежність.
Від Бога Батька порятунок лине. Та в нього є лише наші людські руки, ноги, голови, щоб ними нам допомогти. Нащо людині голова? Хіба ж тільки нею їсти?
Бог нагородив поетів Словом.Та хіба кожен з них розуміє як зі словом поводитися?
Граються словами, як діти іграшками. Не розуміючи якою силою володіють. Бог творив СЛОВОМ Всесвіт.
Словом преобразовывал пространство. Бог Отец творил Словом - великой силой.Он ничего не творил отрицанием. Вслушайтесь в слово: не+залежність. И слышащий услышит. Смотрящий все поймет. Словом к Украине привязан груз якорь - зависимость. От того и происходит то что происходит, как в паутине. Пора освобождаться.
Назви вулиць міняють, відновлюють справедливість, а тут ціла країна в путах.
Син українського народу Т.Шевченко бачив та писав не про незалежну, а про "вільну" країну. Володів таланом бачення від Бога.
Хіба не в українських словниках є чітке тлумачення понять: воля та свобода.
"Як нарікли корабль так він плаває "= народна мудрість.
Зміни вивіску - зміниться сутність. Як то кажуть у народі: "назви людину сто раз свинею, у стоперший хрюкне".
Вільна країна Україна, вільних свободних людей.
 
Ярослав К. відповів на коментар Отмашка, 15.03.2018 - 17:30
Є раціональне зерно у Ваших словах. Боюся лише, що однією зміною вивіски тут не зарадиш. Вже й прапори іншого кольору, і КДБ в СБУ перейменували, і "слава" тепер не вождю(хоча...), а все ж найгірші традиції совка унаслідували, а все найкраще, що було, занапастили. Ламати - не будувати... Дякую Вам.
 
@NN@, 30.10.2017 - 13:42
Чудові роздуми 12
 
Ярослав К. відповів на коментар @NN@, 30.10.2017 - 16:37
Дякую, Анно hi .
 
Дантес, 06.09.2017 - 13:56
"Без Меня не можете творить ничесоже"
Так, Ярославе, все починається з віри, але нею не закінчується. "На Бога надейся, а сам не плошай", "Дорогу осилит идущий", "Віра без діл мертва" - досить сказано і про те, що людина сама - коваль свого щастя. З Божою поміччю.
Це більше відноситься не до аірша, а до Вашої репліки Познанському:
Яка ж на них може бути надія... Тільки на Бога

А щодо вірша... Я хотів би вірити, що у Вас дома і на роботі вже все пороблено, якщо Ви приділяєте час поезії, а якщо ні? wink
Я це до Вашого рядка "Свято буде, як мир прийде". Так і життя пройде без свят) А в ньому всьому має бути місце: і праці, і поезії і парадам.
Якось Ви песимістично налаштовані, пане Ярослав. Прямо як Потусторонній wink
http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=670013
 
Ярослав К. відповів на коментар Дантес, 06.09.2017 - 15:27
Подивився Ваш вірш з відгуками, Романе, але не знаю, що й сказати, бо скандальний твір мабуть, видалений. За Вашим посиланням під Вашим віршем відкривається лише сторінка того автора.
Я налаштований песимистично до нинішніх князів та системи влади, яка влаштована так, що туди потрапляють лише "криві та горбаті". Тому й надія лише на Бога, Якій може дати керманича не з системи. Але народ завжди гідний свого князя, тому таке чудо може трапитися лише тоді, коли ми будемо до цього готові, тобто морально, духовно, тоді й влада, що походить з народа, буде мати відповідні риси. Взагалі, все, що відбувається з людиною, країною - по гріхам нашим. Тож, чим людянішими будемо ми ставати, тим краща буде наша влада, тим краще будемо жити, тоді й війна, дасть Бог, закінчиться.
Щож до паралелей між роботою та війною, то вони, на мій погляд, некоректні, оскільки, як кажуть, роботу всю не переробиш, і до лісу вона не втіче, а от з війною треба кінчати, бо якщо її позиціонують, як боротьбу за незалежність, за "остаточне прощавай немитій Росії", то й святкувати незалежність треба в разі її успішного завершення (не кажи "гоп", поки не перескочиш), можливо, з новою датою замість старої. А якщо вони пирують під час чуми, то це і є індикатором ставлення влади до подій на сході, як до АТО, як до локального конфлікту, що не має відношення до незалежності hi .
 
Дантес відповів на коментар Ярослав К., 06.09.2017 - 15:48
По-новому вже будемо святкувати свято Перемоги, а поки відмічаємо День незалежності, який було встановлено задовго до війни. Перестати святкувати його - це продемонструвати сумнів у незворотності подій.
таке чудо може трапитися лише тоді, коли ми будемо до цього готові,

Не просто будемо готові, а проявимо волю. Ми були готові до курсу на Захід, але якби після реверсу Януковича на площі не вийшли студенти, а за ними і решта - сиділи би зараз мирно в Тайожному союзі. З Кримом, але без України.
 
НАУМ, 04.09.2017 - 06:23
В ПОЛОНІ БАЙОК

Івана 14:28 «Ви чули, що я вам
сказав: я йду і повернуся до вас
. Якби ви справді любили мене,
то раділи б, що я йду до Батька,
оскільки Батько більший від мене.

І не лише для розумів дітей.
Дорослі теж страждають від брехні і міфів
Їм «ангел світла» дав такі сумні знання,
Котрі від правди хилять в темінь непросвітню.

Вчення про «Трійцю, пекло і безсмертя душ»
Ніяк не признане у Божім Слові.
Просякнуті неправдою міфічних настанов
Не мають спільного із Божою любов’ю.

Бог щирих всіх застерігав :
Щоб відділитися від витівок Лихого.
«Нечистого вже більше не торкайсь,
Тоді вас прийму, будете Моїм народом».

Івана 17:20,21 « Та прошу не лише за них,
а й за тих, хто повірить у мене завдяки
їхньому слову, щоб усі вони були одне:
як ти, Батьку, перебуваєш в єдності зі мною,
а я — в єдності з тобою, так нехай і вони
будуть в єдності з нами. Тоді світ
повірить, що мене послав ти.»

2 Коринфян 6:16 «Крім того, що спільного
між Божим храмом та ідолами? Адже ми
— храм живого Бога, який сказав: «Буду
перебувати серед них і ходитиму серед
них. Я буду їхнім Богом, а вони будуть
моїм народом».
 
Ярослав К. відповів на коментар НАУМ, 04.09.2017 - 22:07
Ви хочете сказати, що "ми далеко від Господа", бо більшість українців - православні та вірять у св. Трійцю?
 
НАУМ відповів на коментар Ярослав К., 05.09.2017 - 17:50
Христос і його учні навчали, що є тільки «один Бог — Отець», який вирізняється особистим ім’ям Єгова, і воно з’являється в ранніх біблійних рукописах приблизно 7000 разів (1 Коринтян 8:6; Псалом 68:4, Дерк.). Бог створив Ісуса, і той, як говориться в Колосян 1:15 (Новий Завіт у перекладі Українського Католицького Університету), є «первородний усього сотворіння». Тому, як створена істота, Ісус відверто заявив: «Більший за Мене Отець» (Івана 14:27-29).
Але в третьому сторіччі деякі впливові церковнослужителі, закохані в тринітарне вчення грецького філософа-язичника Платона, почали переробляти уявлення про Бога, щоб припасувати його до тринітарної доктрини. У наступних сторіччях цією доктриною без жодних біблійних підстав було піднесено Ісуса до рівня Єгови, а з Божого святого духу, або діючої сили, було зроблено особу.
 
Ярослав К. відповів на коментар НАУМ, 05.09.2017 - 18:21
Гадаю, що подвижники-сповідники перших століть н.е., які не боялися йти на смерть за Христа, краще за нас розумілися на цьому, оскільки Віра їхня не була затьмареною безліччю спокус, як нині. Тому я не бачу підстав піддавати сумніву догмати Православної Церкви. Чи Ви вважаєте мучеництво за Христа марною справою, якщо Він по-вашому, не Син Божий?
 
НАУМ відповів на коментар Ярослав К., 05.09.2017 - 21:41
Ісус Христос є, без сумніву, Божий Син, але він не частина незбагненної"Трійці", бо сам говорить "Більший за мене Отець", ніде в Біблії нема імені Божого духа, бо це діюча сила, а ніяк не особа. Читайте, коли хочете знати правду, Біблію, яка незмінна назавжди.
 
Ярослав К. відповів на коментар НАУМ, 05.09.2017 - 23:38
Ви вже ознайомилися з моїм ставленням до заклику читати Біблію (доречі, її переклади інколи суттєво різняться, тож її важко назвати незмінною в даному контексті). Святе Письмо давно розтлумачене авторитетними св. Отцями Церкви, рекомендую ознайомитися, аби не залізти до хащів. Те ж саме стосується і вчення Церкви про Св. Духа, і мудрствовати самому в питаннях догматики чи дискутувати з цього приводу сенсу я не бачу.
 
НАУМ відповів на коментар Ярослав К., 06.09.2017 - 08:22
Ті "святі отці" шукали черепаху, на якій стоїть планета. Всі їх переконання від грецьких міфів і римського язичника Константина, що спотворив християнське вчення.
Біблію намагалися "очистити" від імені Бога Єгови, яке зустрічається там біля 7000 разів. Сучасна православна церква приймає в цьому активну участь, незважаючи на попередження в Об'явленні 22:18,19 "«Свідчу кожному, хто чує слова пророцтва з цього сувою: коли хтось додасть щось до цього, Бог додасть йому кар, записаних у цьому сувої; коли ж хтось забере якісь слова з пророцтва в цьому сувої, Бог забере його частку в усьому, про що написано в цьому сувої,— не дозволить споживати плоди з дерев життя і не впустить до святого міста".
 
majra, 24.08.2017 - 22:38
girl_sigh 16 17 Ваша правда! Я повністю розділяю Вашу думку! Як можна святкувати, коли щодня гинуть люди?.. Це якийсь "пир во время чумы"!..Я серцем рада за незалежну Україну!.. але, фанфари тут зайві, роботи непочатий край, безліч прблем, а влада хоче переконати, що все в нас добре "Боже милостивий... спаси..."give_rose
 
Ярослав К. відповів на коментар majra, 24.08.2017 - 22:55
Дякую, majra. apple На Бога тільки й сподіватися залишається... girl_sigh
 
меланья, 24.08.2017 - 20:19
12 Погоджуюсь з кожним словом 17
Ні радості, ні гордості... 17 17 17
 
Ярослав К. відповів на коментар меланья, 24.08.2017 - 20:42
Так ото ж... frown Я не бачив того парада, але на репетицію приїжджали на таких бобіках, що, мабуть, ще Афганістан пройшли, а може й Рейхстаг брали... А допотопні ЛАЗи... Я уявляю, скільки разів вони ламаються по дорозі, поки до столиці доїдуть. Хлопців жалко, муштрують їх, наче власну охорону. Та чи всі вони це розуміють... ghmm Дякую Вам, Любо, радий Вам. flo07
 
friends 17 16 12
Гарні слова справжнього патріота. дійсно, лише на Господа маємо уповати!
 
Ярослав К. відповів на коментар Евгений Познанский, 24.08.2017 - 20:36
smile Дякую, Євгене. Князі влаштували собі систему влади таким чином, що потрапити до неї можуть тільки криві та горбаті. Яка ж на них може бути надія... Тільки на Бога. hi
 
Казак-разбойник, 24.08.2017 - 10:26
friends 12
"Ми варягів кликали княжити,
То з Європи, з Москви князі...
"Так свої ж при владі,"- ви скажете.
А в кого вони при нозі?"
 
Ярослав К. відповів на коментар Казак-разбойник, 24.08.2017 - 20:32
smile Дякую, козаче. 22
 
Почему бутафория? Она самая настоящая и есть. Еще в начале 20 века аналитики обращали внимание, что украинские политики в слово "незалежность" вкладывают иной смысл, не тождественный слову "независимость"
 
Ярослав К. відповів на коментар Строитель Вселенной, 23.08.2017 - 23:10
Любопытно, какой смысл и кто конкретно его вкладывал.
 
Олена Жежук, 23.08.2017 - 21:53
Ах, Ярославе, неполітичний у мене настрій, та й царство моє ціле, мирне... , а з вами погоджуюсь. girl_sigh
 
Ярослав К. відповів на коментар Олена Жежук, 23.08.2017 - 22:16
smile Розумію Ваш настрій, царівно king , нехай Вашому царству нічого не загрожує та бережи його Боже від зовнішніх негараздів. flo06
 
Відочка Вансель, 23.08.2017 - 21:12
angel angel angel angel angel angel angel
 
Ярослав К. відповів на коментар Відочка Вансель, 23.08.2017 - 22:12
smile Цікаві смайлики, як завжди, 7. Це+ чи- question
 

Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Новий
Enol: - неопалимий
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
Синонім до слова:  візаві
Enol: - віч-на-віч на вічність
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
dashavsky: - патякати
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
x
Нові твори
Обрати твори за період: