Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ярослав К.: Надежде Савченко - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Ярослав К. відповів на коментар Владимир Зозуля, 11.12.2018 - 23:44
Мне показалось, тут был раньше другой отзыв?
Владимир Зозуля відповів на коментар Ярослав К., 19.12.2018 - 20:42
да вроде ничего не менял...да и зачем?..
Ярослав К. відповів на коментар Владимир Зозуля, 19.12.2018 - 21:16
Померещилось может или перепутал с чьим-то комментом
Ніна Незламна, 06.04.2018 - 14:07
ЇЇ ШКОДА ,ЯК ДИТИНУ.В СВІЙ ЧАС ПАТРІОТКУ. А ДАЛІ РОЗВІЙТЕ ВИ СВОЇ СУПЕРЕЧКИ. ПОЛІТИКА ГРЯЗНЕ ДІЛО, НЕ ВАРТО СПЕРЕЧАТИСЯ . ГАДАЮ КРАЩЕ Б В ЦЕЙ ДЕНЬ , В ЦЮ П*ЯТНИЦЮ ВНИКНУТИ СУПЕРЕЧОК. КОЖЕН МАЄ ПРАВО НА СВОЮ ДУМКУ. У КОЖНОГО СВОЄ ЖИТТЯ,ТОМУ Й ДУМКИ РІЗНІ. БАЖАЮ ВАМ ХОРОШИХ СВЯТ. БЛАГОВІЩЕННЯ, ВЕЛИКДЕНЬ -ХАЙ ПРИНЕСУТЬ НАМ МИР І ЗЛАГОДУ,ПОВАГУ І ЛЮБОВ! Ярослав К. відповів на коментар Ніна Незламна, 06.04.2018 - 14:26
Дякую, Ніно. Я це називаю обміном думками. Так, сьогодні надзвичайний день, але у вільну хвилинку все ж заходимо на сайт і щось переглядаємо. З найкращими побажаннями .
Янош Бусел, 27.03.2018 - 17:07
Не сотвори кумира,-гласить одна з перших заповідей Господніх...Все буде як треба....Розберуться... Люди, більш компетентні, ніж я та Ви!....
Ярослав К. відповів на коментар Янош Бусел, 06.04.2018 - 08:36
Кумира створили ЗМІ, коли це було вигідно їхнім власникам-олігархам та обслуговуючим їх партійкам. А от чи буде хтось розбиратися... Де ви бачили в структурах ОГПУ-НКВС-КДБ-СБУ компетентних людей? Це завжди були служки влади...
Матей Несторович, 25.03.2018 - 20:58
Український народ порушив одну не стільки з християнських заповідей, скільки з моральних, а саме "не сотвори собі кумира". А Гадя навіть до скандалу з гранатами після повернення з полону (а чи то справді був полон?) була суперсуперечливою персоною, з заявами, що суперечать волі українського народу, подобаючись хіба всіляким хронічним зрадофілам. Її мемуари демонструють рівень її розвитку, тому я не дивуюся, що її епопея завершилася (сподіваюся, що завершилася) саме так.
Ярослав К. відповів на коментар Матей Несторович, 25.03.2018 - 21:25
Куміра створили наші зомбо-ЗМІ, отримуючи відповідні "темники", бо тоді владі було вигідно піаритися на ЛГ. Із суперечливістю згоден, тому те, що їй інкримінують, видається мені фантастичним сценарієм якогось голівудського блокбастеру. Але зрадофілами я вважаю нинішню владу, яка і спаплюжила волю українського народу "жити по-новому", чи хоча б краще, бо саме за це люди гинули на Майдані, а не за те, що б потім з Росією воювати із-за того, що нова влада не змогла чи не захотіла домовитися, адже на це вона і існує. А як людину, мені шкода ЛГ, бо на такий кінець на мою думку, вона не заслуговує.
Ulcus, 25.03.2018 - 20:10
а я думаю, де ж то оди Савченко поділись? свого часу так багато було про ніжно-мужній символ Нескореної України, а зараз щось притихло. а щодо ВР... ну, так, ви праві. у нас депутат від Волині, жінка також, колишній проректор університету, доктор філологічних наук, яка й на вихідних у села свого округу чогось пхається, за школи-дороги звернення в усі міністерства подає, вибиває кошти з фонду соціально-економічного розвитку щопівроку, законопроекти ночами крапає, в комісії опрацьовує, ще й чужі ініціативи розглядає та доповнює... ай, та що там казати? однаково їй до нігтів Савченко далеко. не так треба на благо України працювати, не так...
Ярослав К. відповів на коментар Ulcus, 25.03.2018 - 20:20
Це не ода, а думки вголос. Просто огидно спостерігати, як спочатки роздули з неї героя (та хіба з неї однієї?), а тепер навішують усіх собак. Звичайна людина, висловила думки, які приходили чи не кожного з нас. Але зрозуміло, що це не вихід, а божевілля. Ніхто не має права позбавляти життя когось на свій розсуд та ще й усіх під одну гребінку. Але якщо садити за подібні мрії, то тут половину авторів треба заарештувати.
Ulcus відповів на коментар Ярослав К., 25.03.2018 - 20:35
театр абсурду навіть ніколи не йде на антракт. навіть не знаю, як реагувати на таку гру. знаю, що якщо не цікавитися політикою, то вона займеться тобою, але подібні шоу мене чомусь не дуже зачіпають, бо сумніваюсь, що ваша ЛГ звичайна людина зі звичайними мріями. особисто уникаю громадянської лірики. дуже заплутано все. ваш твір просто подивував мене - не більше й не менше. навіть не твір, а що саме ви його написали.
Ярослав К. відповів на коментар Ulcus, 25.03.2018 - 20:50
Написав, бо теж є звичайною людиною, і мені емоційно близькі деякі роздуми ЛГ, хоч вони й заплутані. Але я не вважаю терор виходом і не підтримав би подібні дії. Тому що переворотами, як відомо, і як ми вже побачили, користуються негідники. А проблемою бачу те, що суспільство насправді, не готове до радикальних змін, принаймні, самостійно. От і маємо десь "путін прійді", а десь "захід нам допоможе", а людей, які реально щось роблять, як, можливо, згадана Вами героїня, чи як моя ЛГ, що виказала готовність піти на смерть особисто заради країни, нажаль недостатньо, аби рухати державу вперед.
Амелин, 24.03.2018 - 08:18
В очередной раз были нарушены правовые нормы - виновные названы не судом, а отдельными особями.Сегодняшняя цитата - если Надя хотела уничтожить Украину довольно примитивным и немудрым способом, то представители партии имени президента (и не только они) уничтожают государство более долгим и не таким очевидным для глаза способом – коррупцией и отсутствием наказания за любые преступления для круга избранных "своих". (http://gordonua.com/blogs/sternenko/esli-nadya-hotela-unichtozhit-ukrainu-primitivno-to-predstaviteli-bpp-delayut-eto-menee-ochevidnym-sposobom-238049.html) И любой военный скажет: то, что нам преподнесено это полнейший бред. Можно по разному относиться к Савченко, но то, что сделано со страной... наказание за это должно быть. Поэтому, стих правильный, Ярослав!
Ярослав К. відповів на коментар Амелин, 26.03.2018 - 13:33
Да виновные уже назначены, сейчас под шумок ещё кого-нибудь непослушного пристегнут туда, зачистят всех несогласных и будут довольны. Я, действительно, считаю Савченко довольно противоречивой фигурой. Но то, что против неё давно развёрнута кампания по дискредитации и дальнейшему устранению с политической арены, считаю очевидным. По приведённой Вами цитате не могу не заметить, что ВР - это не Украина, и не её элита, а скорее, наоборот. Поэтому на уровне эмоций желание удалить опухоль хирургическим путём понять в какой-то степени можно. Тоько вот, боюсь, что метастазы зашли слишком уж далеко... Спасибо, Серёжа, за обстоятельный комментарий. Леонід Луговий, 24.03.2018 - 03:05
Достатньо набрати в Ю-Тубі САВЧЕНКО І БЕРКУТ, і все зрозуміло. Вона крутиться то між майданівців, то між беркутівців. Заходить з беркутом в будинок, тобто чує їхні накази, перемовини, і неї навіть не проганяють. Значить довіряють. В полоні її щодня світять в новинах, тоді як до справжніх політв'язнів навіть адвоката не допускають.
Ярослав К. відповів на коментар Леонід Луговий, 26.03.2018 - 15:32
Переглянув я, Льоню, деякі відео, щоправда, в будинку з беркутом не знайшов. Нічого особливого не побачив. Звичайна миротворча позиція, вона не одна її займала, намагаючися перешкодити активним сутичкам. Один ролік взагалі, фейковий, пишуть Савченко, а видно, що не вона. Та ні, ця версія видається мені занадто конспірологічною. Агент беркута, агент ФСБ... А як тут вдасться вийти, то ще агентом СБУ зроблять... А щодо новин, то саме ЗМІ за "темниками" влади зробили її медійною персоною, тепер увага до неї, хоч мінімальна, але буде, за будь-яких обставин. Звичайно, шкода , що іншим політв'язням уваги цієї бракує... Леонід Луговий відповів на коментар Ярослав К., 26.03.2018 - 22:43
Я бачив, що до її світили кожен день на камеру, а Сенцова ні, хоч про його ЗМІ також хотіли хоч що небудь дізнатися. Вам, Ярославе, не здалося дивним чому Росія дозволяла світити неї, а всіх інших українських в'язнів ні. Час розставить все на свої місця.
Ярослав К. відповів на коментар Леонід Луговий, 26.03.2018 - 22:48
Мені багато чого дивно тут, Льоню, та я не вірю цій владі з їхнім нквд новітнім, якому подякували чи не всі фракції за "чудово зроблену роботу". Ми мало чого знаємо, насправді, добре хоч є, де думками обмінятися. Дякую!
Леонід Луговий відповів на коментар Ярослав К., 26.03.2018 - 23:05
Так я владі також не вірю. Я визнаю що влада затіяла цей спектакль, бо їй це вигідно. Але те Савченко людина кремля - це видно. Оудити її по справжньому будуть після краху російської імперії. І не її одну! Припиняємо непотрібні балачки. Ми все ще побачимо!
Ярослав К. відповів на коментар Леонід Луговий, 26.03.2018 - 23:19
Ой, я вже тут набалакався сьогодні, й справді - набридло. Пожуём - увидим...
Ярослав К. відповів на коментар Лилея, 25.03.2018 - 21:14
Я, кончно, не доктор, но мне почему-то так кажется... Спасибо, Лилея.
|
|
|