Часто в класах, в кабінетах
В період навчальний
Застосовували метод
Диференціальний.
Так у чому ж полягає
Отаке навчання?
Здібний учень одержує
Найважче завдання.
Та є учні ще середні
Учитель пише
Їм завдання трохи легші,
Слабким – найпростіші.
Оцей метод, в зв’язку з ринком,
Через дикі ціни
Можна теж застосувати
В нашій медицині.
Перед тим, як відпускати
Хворого до хати
Треба добре розізнати
Про його зарплату.
І тоді вже згідно неї,
В лоб, чи по секрету
Можна сміло призначати
Харчову дієту.
…Ось додому вибуває
Шеф, чи ресторатор
У якого «вже відомо»
Добряча зарплата.
- Вам потрібно, - каже лікар, -
От що знать надалі:
Треба більше ікри їсти
З кети чи з кефалі.
Діставайте баличок,
Краби та печінку.
Можна пити коньячок
І голубить жінку…
В рядового селянина
Валюти не густо.
- Ви побільше натискайте
На буряк, капусту,
Їжте моркву, картопельку,
Готуйте салати
І ніколи не ляжете
В лікарські палати…
Ось бабуся із клюжкою
Й собі підступає,
Крім пенсії за душею
Нічого не має.
Лікар дивиться і очі примружує хитро:
- Вам частіше треба бути
На свіжім повітрі…
***
Як приймати отак хворих, диференціально, то здоров’я у всіх скоро зміцним радикально.
10.01.1993