06.04.2014* 19:10
АБЕТКА МАЯТНИКА
По всім правилам, треба було б спочатку розказати як безпечно зробити маятник та як їм користуватися, але вирішив, що спочатку треба розказати про Абетку маятника.
Треба визнати, що в руках не у всіх людей маятник працює - розширені сенсорні здібності є талантом, точно таким, як вміння співати, малювати, грати на музичних інструментах чи на нервах близьких людей. Але і це ще не все - є люди, в руках яких маятник працює по принципу "так" чи "ні" - двоїста система, а є люди, в руках яких маятник виписує найрізноманітніші фігури. Ці фігури і складають Абетку маятника.
На малюнку фігури з 1 по 12 є стандартними, "класичними", які промальовані як ідеальні. При цьому прийнято, що будь-який рух по напрямку годинникової стрілки називається рух по еволюті і має знак "+", а проти годинникової стрілки рух називається рух по інвалюті і має знак "-". Фігури 1- 4 фактично не мають знаку. При цьому ми приймаємо, що коли маятник не рухається, хоча питання до нього і поставлене, то це означає, що відповіді чи немає, чи питання не коректне, чи є Заборона на це питання чи на відповідь на нього.
Фігури 13 та 14 фіксують складні рухи маятника знаків "+" (фігура 13) та "-" (фігура 14) і можуть мати такий "класичний" вигляд, де задіяні всі направляючи прямі лінії "мішені" і це, таким чином, фіксує 8 еліпсів, а можуть бути "неповними", де фіксуються, наприклад, 3 еліпса. При цьому: якщо перехід від першого еліпсу до наступного іде по еволюті, то вся "композиція" є позитивною, якщо по інволюті, то це дає знак "-". Парадокс полягає в тому, що при цьому самі еліпси можуть бути одного знаку із таким переходом чи різних знаків. Фактично в цьому випадку мова іде вже про фіксацію певної фрази.
Фігури 15 та 16 є екзотичними.
Фігура 15 фіксує коливання маятника по прямій лінії, але при цьому маятник міняє свій рух від однієї "направляючої" прямої лінії до наступної. Знакова фіксація визначається по тому ж принципу, що і для фігур 13 та 14.
Фігура 16 є не тільки екзотичною, а і оригінальною - я отримав її як відповідь на одне питання, в якому була сховано неявно Безмежність. Фактично ця фігура є карикатурою на вісімку, на знак безмежності, це - деформована полувісімка. Цю відповідь, признаюсь, я довго не міг зрозуміти, але через деякий час зрозумів в чому справа: з точки зору Буття Безмежність, як інститут, відсутня, бо весь час відбувається перехід від одного ієрархічного рівня всього і вся до іншого, термін "безмежність" є надбання суто людської матеріалістичної науки, таке своєрідне "тьма" при рахувані великих чисел стародавніми слов'янами.
Цю фігуру я показую тільки як ілюстрацію до мого твердження, що ця Абетка маятника є тільки основою для певного розуміння оператором можливостей праці маятником.
До всього, що сказане вище, слід додати, що в роботі маятником з використанням абетки, частим явищем може бути таке, коли центр Маятника зміщується з центру "мішені" і плечі малюнку фігури чи фігур будуть не однакові. Це теж інформація. І з цього витікає простий висновок: [b]кожний оператор[/b], навіть опираючись на цю Абетку маятника, фактично [b]сам формує для себе "мову" [/b]на якій маятник, а вірніше - через маятник, з ним Розмовляють. Хто Розмовляє - це окрема тема, яка знаходиться за межами цієї "технічної" розмови.
І, нарешті, останнє, що практично можна Читати за допомогою Абетки маятника?
Це залежить від фантазії оператора чи тих умов, в яких він знаходиться. Приведу тільки декілька прикладів із моєї стародавньої практики, бо зараз я відійшов від цього - коли володієш Голосом, то маятник стає непотрібним.
Діагностування людини.
Можна зробити фіксацію Тонких Тіл людини по чакрам і зафіксувати спочатку стан кво, а потім який малюнок повинна була б мати ця людина на цей момент, якби вона жила у суворій відповідності до її Програми розвитку.
Можна аналогічним чином прочитати контури біополя-2.
В тому і в іншому випадку, враховуючи, що чакри мають прив'язку до органів і систем Реального Тіла, можна діагностувати і навіть лікувати за допомогою маятника людину.
Щось подібне можна виконувати стосовно аналізу територій і подій.
********
адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=490731
Рубрика: Лірика
дата надходження 06.04.2014
автор: Левчишин Віктор