МАЯТНИК. Абетка

06.04.2014*  19:10
АБЕТКА  МАЯТНИКА
По  всім  правилам,  треба  було  б  спочатку  розказати  як  безпечно  зробити  маятник  та  як  їм  користуватися,  але  вирішив,  що  спочатку  треба  розказати  про  Абетку  маятника.

Треба  визнати,  що  в  руках  не  у  всіх  людей  маятник  працює  -  розширені  сенсорні  здібності  є  талантом,  точно  таким,  як  вміння  співати,  малювати,  грати  на  музичних  інструментах  чи  на  нервах  близьких  людей.  Але  і  це  ще  не  все  -  є  люди,  в  руках  яких  маятник  працює  по  принципу  "так"  чи  "ні"  -  двоїста  система,  а  є  люди,  в  руках  яких  маятник  виписує  найрізноманітніші  фігури.  Ці  фігури  і  складають  Абетку  маятника.  

На  малюнку  фігури  з  1  по  12  є  стандартними,  "класичними",  які  промальовані  як  ідеальні.  При  цьому  прийнято,  що  будь-який  рух  по  напрямку  годинникової  стрілки  називається  рух  по  еволюті  і  має  знак  "+",  а  проти  годинникової  стрілки  рух  називається  рух  по  інвалюті  і  має  знак  "-".  Фігури  1-  4  фактично  не  мають  знаку.  При  цьому  ми  приймаємо,  що  коли  маятник  не  рухається,  хоча  питання  до  нього  і  поставлене,  то  це  означає,  що  відповіді  чи  немає,  чи  питання  не  коректне,  чи  є  Заборона  на  це  питання  чи  на  відповідь  на  нього.

Фігури  13  та  14  фіксують  складні  рухи  маятника  знаків  "+"  (фігура  13)  та  "-"  (фігура  14)  і  можуть  мати  такий  "класичний"  вигляд,  де  задіяні  всі  направляючи  прямі  лінії  "мішені"  і  це,  таким  чином,  фіксує  8  еліпсів,  а  можуть  бути  "неповними",  де  фіксуються,  наприклад,  3  еліпса.  При  цьому:  якщо  перехід  від  першого  еліпсу  до  наступного  іде  по  еволюті,  то  вся  "композиція"  є  позитивною,  якщо  по  інволюті,  то  це  дає  знак  "-".  Парадокс  полягає  в  тому,  що  при  цьому  самі  еліпси  можуть  бути  одного  знаку  із  таким  переходом  чи  різних  знаків.  Фактично  в  цьому  випадку  мова  іде  вже  про  фіксацію  певної  фрази.

Фігури  15  та  16  є  екзотичними.
Фігура  15  фіксує  коливання  маятника  по  прямій  лінії,  але  при  цьому  маятник  міняє  свій  рух  від  однієї  "направляючої"  прямої  лінії  до  наступної.  Знакова  фіксація  визначається  по  тому  ж  принципу,  що  і  для  фігур  13  та  14.
Фігура  16  є  не  тільки  екзотичною,  а  і  оригінальною  -  я  отримав  її  як  відповідь  на  одне  питання,  в  якому  була  сховано  неявно  Безмежність.  Фактично  ця  фігура  є  карикатурою  на  вісімку,  на  знак  безмежності,  це  -  деформована  полувісімка.    Цю  відповідь,  признаюсь,  я  довго  не  міг  зрозуміти,  але  через  деякий  час  зрозумів  в  чому  справа:  з  точки  зору  Буття  Безмежність,  як  інститут,  відсутня,  бо  весь  час  відбувається  перехід  від  одного  ієрархічного  рівня  всього  і  вся  до  іншого,  термін  "безмежність"  є  надбання  суто  людської  матеріалістичної  науки,  таке  своєрідне  "тьма"  при  рахувані  великих  чисел  стародавніми  слов'янами.  
Цю  фігуру  я  показую  тільки  як  ілюстрацію  до  мого  твердження,  що  ця  Абетка  маятника  є  тільки  основою  для  певного  розуміння  оператором  можливостей  праці  маятником.

До  всього,  що  сказане  вище,  слід  додати,  що  в  роботі  маятником  з  використанням  абетки,  частим  явищем  може  бути  таке,  коли  центр  Маятника  зміщується  з  центру  "мішені"  і  плечі  малюнку  фігури  чи  фігур  будуть  не  однакові.  Це  теж  інформація.  І  з  цього  витікає  простий  висновок:  [b]кожний  оператор[/b],  навіть  опираючись  на  цю  Абетку  маятника,  фактично  [b]сам  формує  для  себе  "мову"  [/b]на  якій  маятник,  а  вірніше  -  через  маятник,  з  ним  Розмовляють.  Хто  Розмовляє  -  це  окрема  тема,  яка  знаходиться  за  межами  цієї  "технічної"  розмови.

І,  нарешті,  останнє,  що  практично  можна  Читати  за  допомогою  Абетки  маятника?
Це  залежить  від  фантазії  оператора  чи  тих  умов,  в  яких  він  знаходиться.  Приведу  тільки  декілька  прикладів  із  моєї  стародавньої  практики,  бо  зараз  я  відійшов  від  цього  -  коли  володієш  Голосом,  то  маятник  стає  непотрібним.
Діагностування  людини.
Можна  зробити  фіксацію  Тонких  Тіл  людини  по  чакрам  і  зафіксувати  спочатку  стан  кво,  а  потім  який  малюнок  повинна  була  б  мати  ця  людина  на  цей  момент,  якби  вона    жила  у  суворій  відповідності  до  її  Програми  розвитку.
Можна  аналогічним  чином  прочитати  контури  біополя-2.
В  тому  і  в  іншому  випадку,  враховуючи,  що  чакри  мають  прив'язку  до  органів  і  систем  Реального  Тіла,  можна  діагностувати  і  навіть  лікувати  за  допомогою  маятника  людину.

Щось  подібне  можна  виконувати  стосовно  аналізу  територій  і  подій.

********

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=490731
Рубрика: Лірика
дата надходження 06.04.2014
автор: Левчишин Віктор