09.05.1991
63.
Жоден сенситив не має права обнародувати відомості, що йдуть йому з Тонких Світів. Ці відомості можуть бути чи невірно ним інтерпретовані, чи навіть дані йому з метою перевірки його здорового глузду. Такі відомості треба ретельно перевіряти, особливо на стадії Навчання, оброблювати, бажано через колектив сенситивів, і тільки отримавши Коефіцієнт правдивості більше К= 0,85, говорити в голос.
64.
[i]Навіщо даються Знання з Тонких Світів сенситивам?[/i] - от одне із головних питань, яке повинне бути завжди перед очима того, хто має Контакт. Ці Знання ніколи не даються аби так, на напризволяще, на розвагу тому, хто їх приймає. Вони Даються для того, щоб люди навчилися використовувати їх для поліпшення свого життя, виправлення його на шлях добра. Але конкретне Читання цих Знань - справа особиста.
65.
Ніколи не можна використовувати отримані Знання для досягнення корисної мети. З точки зору Космосу в цю категорію входять будь-які, всякі прояви користі - від грошей та до славомарності.
66.
Нам бажано, щоб усі Вчителі та їх учні могли мати спілкування між собою як [i]по вертикалі[/i], так і [i]по горизонталі[/i]. Іншими словами: Вчителі не повинні мати між собою перепони. Тому девіз кожного сенситива (контактора) повинен бути таким: [i]"Я знаю те, що ви не знаєте; ви знаєте те, що я не знаю. Прошу вашої згоди на спілкування та обмін Знаннями".[/i]
67.
Для умов обміну Знаннями необхідно, щоб основні параметри цих Знань сходилися як для сенситивів, так і для їх Вчителів. Тому необхідно мати ще і таке гасло: [i]"Кожен має своє поле діяльності, але Божа Воля вимагає всіх об'єднатися під Прапором Добра та подолати розбіжності у трактуванні цього добра. Добро не може прикривати Зло та зло."[/i]
68.
Нам необхідно завжди йти один за одного з відкритим серцем та щирими бажаннями допомогти один одному.
69.
Вчитель та його учень повинні завжди шукати спільників. Але Вчитель шукає їх через свого учня, а учень шукає допомогу Вчителя.
70.
Той, хто вийшов на шлях боротьби зі Злом, не повинен думати, що Зло є найголовніший його ворог. Його найголовнішим ворогом є те зло, що має повсякденний, звичайний вигляд, до якого усі призвичаїлися, яке просякло всі кістки та м'язи людей та їх справ. Це зло фактично і є Злом, бо в Космосі Зло - це один із обертів багатомірного обертання Всесвіту, а на Землі Зло стало суттю життя, яке повинне продовжувати ланцюг Безсмертного втілення Душ.
71.
Земне Зло зараз є найголовнішою небезпекою для Всесвіту, бо воно вийшло із під контролю не тільки Бога, Розуму та НадРозуму, а і Космічного Зла.
72.
Космічне Зло зараз втілюється не тільки і не стільки в душах людей, скільки в їх думках, бо чорні думкоформи отримують все більше і більше підтримки в буденності життя земного. Тому для кожного сенситива головною метою є виховання, виправлення та коригування душ людей. Але при цьому кожний сенситив повинен своїм прикладом, своїм життям ілюструвати свої дії. Кредо такого сенситива: [i]Від спрощення отупілого та змарнілого життя - до різноманітності добрих вчинків![/i]
73.
Коли приходить біда, то сенситив повинен бути в перших лавах рятувальників, бо він ЗНАЄ наперед про наближення біди, про її суть та строки.
74.
Кожний сенситив відомий Вищи Силам, але треба, щоб він був відомий і самому сенситиву.
10.05.1991
76.
Кожна людина, у якої почали Відкриватися чи були Відкриті від народження сенсорні здібності, повинна розуміти, що це є дар Божій. Тому вона повинна берегти, розвивати та пестити цей дар, щоб він перетворився в Дар.
77.
Той, хто усвідомив це, повинен усвідомити і те, що він автоматично стає з цього моменту представником Вищого Розуму на Землі. Тому його життя повинне з цього моменту будуватися по Законам Космічним*, а не буденно земним.
78.
Перед такою людиною, яка має Дар, завжди є три шляхи подальшого формування свого життя.
79.
[i][b]Перший шлях [/b][/i]- повністю віддати себе Дару і знехтувати все земне. Такий шлях Вищі Сили зараз не засуджують, безумовно, але звертають увагу на те, що цей шлях хибний, бо він веде до індивідуалізму/капсулюванню. Людина така вирощує в собі Святий Дух заради самого себе.
80.
[i][b]Другий шлях [/b][/i]- суто земний. Людина починає рано експлуатувати свій Дар на свою потребу. Цим шляхом рано чи пізно, але йдуть більшість із екстрасенсів, сенситивів. При цьому вони проголошують, що несуть добро людям. Але часто-густо це є полуда, бо під маскою боротьби за Добро такі люди несуть і Зло людям, бо це зло вони вирощують в собі і воно, прикриваючись щитом Добра, кує зброю у вигляді жадібності до грошей, слави, авторитету, у вигляді нетерпимості до інших і навіть заздрощів, гордині.
81.
[i][b]Третій шлях[/b][/i] - на відміну від Другого, який Вищі Сили засуджують, найбільш придатний в умовах земного життя.
Це шлях балансування між потребами суто земними та Космічними.
Найдоцільніше, щоб кожний сенситив оговорив свій власний шлях із своїм/своїми Вчителем/Вчителями, розробив для себе свої власні/особисті Правила і жив по ним, оновлюючи їх залежно від свого духовного росту.
82.
Кожний шлях, обраний сенситивом, все єдино приведе його до Бога, бо Бог - це втілення Вищого та НадВищого Розумів. Тому сенситив повинен дбати, щоб його шлях був як можна більш монолітний, не роз'їдений чорнотою вчинків та неподолянням труднощів.
83.
ТРЕБА ПАМ'ЯТАТИ:
Здібності сенсорні є не у всіх людей;
Серед тих, у кого вони є, не всім дають можливість їх розкрити;
Серед тих, кому Розкривають, мало є тих, кого Кличуть;
Серед тих, кого Кличуть, мало є тих, хто Чує;
Серед тих, хто Чує, мало є тих, хто Розуміє;
Серед тих, хто Розуміє, мало тих, хто Хоче;
Серед тих, хто Хоче, мало є тих, хто Може;
Серед тих, хто Може, мало є тих кому Дозволяють;
Серед тих, кому Дозволяють, мало є тих, хто Йде;
Серед тих, хто Йде, мало є тих, хто йде Вірним Шляхом;
Серед тих, хто Йде Вірним Шляхом, мало є тих, кому Дається Дар!
Тому той, хто Отримав Дар, несе відповідальність перед Тими, Хто йому Дав Дар, перед Носіями Розуму, перед людьми Землі, перед самим собою!
84.
Спілкування, яке утворюється між Вчителем та Учнем, обумовлює, що Дар буде розвиватися, набувати сили та ваги тільки при умові сумлінного Навчання, а не по поруху пальця.
Якщо до людини ніби-то раптово прийшов Дар, то це тільки означає, що Вищі Сили дали людині Аванс, а його треба відпрацювати своїм духовним розвитком, своїм Навчанням.
85.
Вчитися треба у Бога, у людей, у природи, але не можна вчитися, маючи злі та подібної різноманітності чорні наміри. Кара неминуча.
86.
Сенситив ніколи не повинен поспішати робити висновки з інформації, що йде до нього з Тонких Світів, бо ця інформація завжди спотворюється забрудненнями його душі**. Чисті душі наближають вірогідність та правдивість інформації, що йде до них, до 100%.
*******
Примітка:
* Назва умовна і прийнята тільки тому, що вона стала штампом в літературних джерелах;
** Коли використовується слово "душа", то мається на увазі внутрішня суть людини, а коли "Душа", то мається на увазі Симбіонт людини, який є Носієм Життя і включенням живої людини в ТриЄдність Середовище/Життя/Розум.
адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=504801
Рубрика: Лірика
дата надходження 12.06.2014
автор: Левчишин Віктор