Діагностичне резюме

                                                           [i]«  Учення  –  світло,  
                                                     а    невчених  –  тьма»[/i]
                                                                                           Афоризм
                                                   [i]І[/i]
За  волю  –  це  неначе  за  «Свободу»,  
але  нехай  живе  порохобот,  
аби  у  войовничого  народу
явився  на  арені  патріот.  

Дивуюся,  ну  як  воно  ся  стало,  
що  у  мішку  кота  не  помічали,  
який  війні  будує  телеміст.  

І  як  таке  опудало  обрали,  
аби  не  те  що  мову  одібрало
у  нації,  а  все  –  коту  під  хвіст?  

                                         [i]ІІ[/i]
Що  не  кажи  –  науку  і  освіту  
корупція  уже  перемогла.  
Невігласами  виховані  діти  
не  помічають  ні  добра,  ні  зла.  

Бо  у  сім’ї  ачей  немає  тата,  
а  баба-мама  –  темна  і  сліпа  
то  хоче  із  кацапії  солдата,  
то  слухає  гундяєва-попа.  

І  клятої  спокуси  не  побореш,  
і  запити    у  ящику  малі,
коли  віщають  голі  королі,  –
дамо  народу  їсти  і  видовищ!

                                       [i]ІІІ[/i]
Усі  роки  у  місті,  у  селі  
за  партами  вирощували  «овоч»  
пейсаті  русаки-учителі.  

Ще  де-не-де  і  є  один  у  полі,  
але  передові  –  ті  самі  тролі...  
Ніде  не  дівся  юний  піонер...  

Все,  що  було,  те  й  маємо  тепер.  
І  виборчі  комісії  у  школі
ті  самі,  що  були  у  СеРеСеР.

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=842074
Рубрика: Громадянська лірика
дата надходження 16.07.2019
автор: I.Teрен