Серія дописів #ГловоКур була б неповною, якщо б я не зробив замовлення на цьому сервісі доставки їжі, не оцінивши, як працює система з точки зору клієнта.
Години роботи:
Мною було зроблено два замовлення. Одне в ранковий час, а інше у вечірній.
Розпочну з того, що кур’єрська доставка Глово працює з 10:00 години ранку до чотирьох нулів (00:00).
Транспорт:
Двічі мені доставляли замовлення на велотранспорті. Очевидно тут-таки було враховано малий кілометраж від точки А (їжа) до точки Б (Богдан Степанович).
Кур’єри:
Обоє кур’єрів були в масках, проте без рукавичок. Надіюся вони дезінфікують руки та відносяться до своєї роботи належним чином.
Якщо ж розглядати їхній зовнішній вигляд, то в мене немає особливих зауважень. Але є одне «але» – мені було б на душі спокійніше, якщо б другий кур'єр не нехтував своїм захистом на дорозі. Все-таки шлем, наколінники та налокітники не лишні в цій справі.
Обидва кур'єри були охайні та ввічливі.
Розпаковка:
Я особисто сам витягав пакунки із сумки. Чеки та усі складники замовлення були на місці. У першому замовленні був суп і мене втішило, що він не пролився. Усі страви були належної температури.
Програма:
Ось вам і перші жирні мінуси:
– Додаток не відображав рух кур’єра.
– При першому ранковому замовлені було невірно виставлено точку, хоча я прописав все у коментарях.
– Не можна змінити суму чайових. Мінімальні чайові 15 гривень. Зрештою залишив на чай готівкою.
Робота служби підтримки:
Стосовно служби підтримки у мене немає зауваг.
Проте зазначу, що потрібно писати у вірний розділ і тоді все буде чітко.
Бонус:
Особисто я не планував здійснювати два замовлення, але безплатний купон доставки, який надали в додатку таки простимулював мене підкріпитися двічі)
Висновки:
Назагал я задоволений цим сервісом, проте є ще певні моменти, які потрібно доробити.
Оцінки:
Коли я отримав своє замовлення в додатку, я зміг поставити оцінку кур’єру та закладу. Тішить, що було розділено роботу на двоє. Проте я чудово розумію, що не завжди при певних проблемах відповідно буде поставлений оціночний смайлик. До прикладу, пролита кава чи суп не завжди вина кур’єра. Сам заклад може погано спакувати пакунок, або ж клієнт вирішить зекономити і вибере заклад, який знаходиться в дикому полі, а далі буде говорити, що як можна було так їздити, щоб пролити? Хоча тут я вже думаю, не як клієнт, а як кур’єр. До нових зустрічей.
З повагою клієнт і кур’єр, Богдан Кухта
Серія дописів #ГловоКур була б неповною, якщо б я не зробив замовлення на цьому сервісі доставки їжі, не оцінивши, як працює система з точки зору клієнта.
Години роботи:
Мною було зроблено два замовлення. Одне в ранковий час, а інше у вечірній.
Розпочну з того, що кур’єрська доставка Глово працює з 10:00 години ранку до чотирьох нулів (00:00).
Транспорт:
Двічі мені доставляли замовлення на велотранспорті. Очевидно тут-таки було враховано малий кілометраж від точки А (їжа) до точки Б (Богдан Степанович).
Кур’єри:
Обоє кур’єрів були в масках, проте без рукавичок. Надіюся вони дезінфікують руки та відносяться до своєї роботи належним чином.
Якщо ж розглядати їхній зовнішній вигляд, то в мене немає особливих зауважень. Але є одне «але» – мені було б на душі спокійніше, якщо б другий кур'єр не нехтував своїм захистом на дорозі. Все-таки шлем, наколінники та налокітники не лишні в цій справі.
Обидва кур'єри були охайні та ввічливі.
Розпаковка:
Я особисто сам витягав пакунки із сумки. Чеки та усі складники замовлення були на місці. У першому замовленні був суп і мене втішило, що він не пролився. Усі страви були належної температури.
Програма:
Ось вам і перші жирні мінуси:
– Додаток не відображав рух кур’єра.
– При першому ранковому замовлені було невірно виставлено точку, хоча я прописав все у коментарях.
– Не можна змінити суму чайових. Мінімальні чайові 15 гривень. Зрештою залишив на чай готівкою.
Робота служби підтримки:
Стосовно служби підтримки у мене немає зауваг.
Проте зазначу, що потрібно писати у вірний розділ і тоді все буде чітко.
Бонус:
Особисто я не планував здійснювати два замовлення, але безплатний купон доставки, який надали в додатку таки простимулював мене підкріпитися двічі)
Висновки:
Назагал я задоволений цим сервісом, проте є ще певні моменти, які потрібно доробити.
Оцінки:
Коли я отримав своє замовлення в додатку, я зміг поставити оцінку кур’єру та закладу. Тішить, що було розділено роботу на двоє. Проте я чудово розумію, що не завжди при певних проблемах відповідно буде поставлений оціночний смайлик. До прикладу, пролита кава чи суп не завжди вина кур’єра. Сам заклад може погано спакувати пакунок, або ж клієнт вирішить зекономити і вибере заклад, який знаходиться в дикому полі, а далі буде говорити, що як можна було так їздити, щоб пролити? Хоча тут я вже думаю, не як клієнт, а як кур’єр. До нових зустрічей.
З повагою клієнт і кур’єр, Богдан Кухта
адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=889539
Рубрика: Лірика кохання
дата надходження 23.09.2020
автор: Kukhta Bohdan