Про лисичку

[i][b](ВІРШІ  В  УКР.ПІДРУЧНИКАХ)[/b]
Наші  підручники  для  дітей  не  завжди  є  такими,що  несуть  деградацію.  У  них  бувають  і  гарні  речі.  Все  таки  українські  світочі  вітчизняної  поезії,моральні  авторитети  в  них  друкуються.  Але  дивно  виглядає  інше.  У  поетів,особливо  старшого  віку,є  багато  чудових  творів,які  сприяють  розвитку  дитини,допомогають  вчити  добру,світлому.  Виховують  патріотизм  та  любов  до  Батьківщини.  Чому  ж  тоді  упорядники,наприклад,підручника  для  діток  4  класу  [b](Оксана  Петрук,  Українська  мова  та  читання..  Підручник  для  4  класу  з  навчанням  румунською  мовою  закладів  загальної  середньої  освіти  (у  2-х  частинах,  з  аудіосупроводом)  Частина  1  Львів  Видавництво  «Світ»  2021)[/b]  обрали  саме  цей  віршик  видатної  дитячої  поетеси  Ліни  БіленькоЇ?  Все  своє  життя  п.Ліна  присвятила  дитячій  творчості.  У  неї  величезна  кількість  чудових  поетичних  творів.  Чому  обрано  саме  цей,ще  й  з  завданням,намалювати  ілюстрацію  до  вірша.  Лисичку  з  ножем,тобто  треба  намалювати?  Якась  виходить  лисичка-рецедивістка.)  А  що  ви  думаєте  про  це,друзі?  Можливо  все  таки  упорядникам  обирати  вірші  інші?  Чекаю  ваших  коментарів.
****************************
Набрела  на  гриб  лисичка,
дістає  з  кишені  ніж.
Каже  гриб:  «Я  теж  лисичка,
пожалій  мене,  не  ріж».[/i]

Коментарі:
Ольга  Сало
Лисички-гриби,  лисички-звірі!  Що  тут  такого?  Попросив  грибочок  його  не  зрізати,  бо  він  лисичка  і  зріже  його  лисичка!  Можна  сказати:я  лисичка,  ти  лисичка,  ми-сестрички!
Олена  Денисюк
Ольга  Сало  У  цього  невдахи,  маю  на  увазі  автора  допису,  схоже,  перша  стадія  дебіл..зму.

Володимир  Метелиця

Дітей  треба  не  відгороджувати  від  світу  (а  в  ньому  все  є),  а  пояснювати,  що  в  ньому  і  чому,  добре,  а  що  й  чому  погано.  Мудрий  учитель  з  кожного  малюнка  зробить  висновок  і  разом  з  дітьми  вибудує  програму  їхньої  поведінки.  Приховувати,  забороняти  без  пояснення  нині  не  діє,  діти  все  одно  дізнаються,  але  як  діятимуть  -  про  це  має  думати  наставник  (учитель  разом  із  батьками).  Це  психологія,  якої,  на  жаль,  не  вчать  ні  в  наших  школах,  ні  у  вишах,  тому  й  бігає  наш  президент  за  попередником  замість  того,  щоб  відкласти  ніж  і  спільно  будувати  успішну  країну.  От  для  чого  цей  віршик.

Алла  Романова
Володимир  Метелиця  Про  президентів,  саме,  по  темі.  Чи,  так  припекло,  що  аби  десь  в@@@.

Володимир  Метелиця

Алла  Романова  Ні,  не  припекло,  але  пече,  бо  діти  колись  стають  дорослими,  а  для  того  їх  треба  готувати.  Коли?  З  дитсадка,  школи,  а  не  з  вишу.  Вчи,  коли  поперек  ліжка  лежить,  а  не...  (народна  мудрість).  Знаю  з  практики,  з  історії,  бачу  реальність.  Тому  віршик  доречний.

Алла  Романова
Володимир  Метелиця  Дійсно,  мова  йшла  про  віршик.  До  чого  тут  про  президента  із  ножем  і  його  попередника?  Ні  Богу  свічка,  ні  чорту  кочерга.  Про  яке  виховання  Ви  говорите,  коли  у  самому  засіла  така  злоба?

Володимир  Метелиця

Алла  Романова  Та  злоба,  а  реальність,  до  якої  треба  готувати  дитину.  Щоб  не  було  "та  він  учиться".  Дорого  та  наука  народу  обходиться,  бо  і  чорт  є,  і  кочерга  і  мільйони  постраждалих,  бо  в  дитинстві  не  виховали  любов  до  ближнього,  не  навчили  простої  істини:  лисичка  до  лисички  без  ножа  ходить  -  тоді  гармонія  в  природі  і  єдність  у  народі.  Порада  Вам:  не  захищайте  посадовця,  вимагайте  від  нього  повного  виконання  обов'язків  задля  блага  спільноти  (колективу,  країни,  світу).

Алла  Романова
Володимир  Метелиця  Вимагали  б  раніше,  у  попередників,  чому  мовчали?  Війна  з  2014  року,  з  Вами  все  зрозуміло.  Не  вчіть  інших  тому,  чого  у  самого  немає  в  душі.  Не  відповідайте,  не  хочу  марнувати  свого  часу  на  пусті  теревені.

Yuliya  Svyshch
От  хотіла  б  я,  щоб  ви  самі  уклали  підручника,  такого,  як  треба.  І  щоб  у  вас  не  було  до  чого  докопатися.
Тут  вірша  підбирали  до  теми  "багатозначні  слова",  а  не  певного  авторства.
А  те,  як  ви  сприймаєте  це  -  це  ваша  картина  сприйняття  світу.  Дитина  намалює  лисицю,  що  пішла  по  гриби.  А  не  убивцю  грибів  із  ножем,  яку  ви  собі  побачили  у  вірші...
Автор,  почитайте  якось  українські  народні  казки,  там  не  лише  лисиця  з  ножем.  Там  буває  і  жорсткіше.

Iryna  Iryna
Yuliya  Svyshch  ви  для  розваги  підіть  до  Сашка  Лірника  на  сторінку  ,  він  там  зараз  шельмує  авторів,  які  про  тварин  пишуть.  Тільки  він  правильні  казки  пише  про  людей.  А  все  інше  з  його  точки  зору  графоманство.
ВідповістиПоширити6  годВідредаговано
Yuliya  Svyshch
Iryna  Iryna  ясно,  це  вже  не  поодиноке  явище...

Oleg  Devinyak
Підтримую  автора  посту.  Різати  чи  не  різати  одушевлені  сутності  -  це  не  має  бути  предметом  дискусії  в  школі.  Вбивство  -  табу.

Валерія  Омельяненко
Мені  одній  здається,  що  автору  цих  дописів  потрібен  психотерапевт?  Якщо  не  психіатр...  Якась  дитяча  травма  зі  школи?

Людмила  Лубинець
Валерія  Омельяненко  А  ще  іноді  складається  враження,  що  автор  отримує  задоволення  від  невдоволених,  роздратованих  чи  насмішкуватих  коментів  на  його  адресу…  От  правда…
Мабуть,  варто  перестати  реагувати  на  ці  дописи,  що  не  мають  ніякого  сенсу,  і  він  тоді  просто  «зникне»…

Людмила  Лубинець
Знаєте,  хочеться  дати  пораду  особисто  Вам,  аби  Ви  звернули  увагу  на  власні  граматичні,  орфографічні  і  пунктуаційні  помилки  у  своїх  дописах,  а  вже  потім,  як  відшліфуєтеся  у  мовознавстві,  дозволите  собі  критику…
Як  мінімум,  рецИдивістка…🙃
А  по  гриби,  до  речі,  майже  всі  ходять  з  ножем…
РецИдивісти,  мабуть…😉😂

Yulia  Suprunenko
Людмила  Лубинець  І  все-таки  пишеться  через  дефіс.  Але...  Автор  так  прискіпливо  шукає  соломинку  в  чужому  оці,  що  в  своєму  не  те,  що  колоду  не  бачить-там  цілий  дровяний  сарай

Наталія  Меленишин
Віршик  чудовий.

Наталія  Меленишин
Без  ножика  гриби  збирають  лише  варвари

Iryna  Iryna
Вільяме,  складіть  кращий  вірш  на  багатозначні  слова.  Я  послухаю.

Євгеній  Юхниця
Тут,  за  лаштунками  каламбуру  назв  -  захований  майбутньо-кримінальний  вибір  для  дитини:  тих  усіх  -  можна  різати,  а  однакового  за  найменням  -  не  слід  різати.  Формує  дуже  пропокативну  позицію  у  людини.  В  дитячі  підручники  такий  вірш  слід  забороняти  друкувати,

Юлія  Українська
Спільнота  довго  пропускатиме  в  "ефір"  цього  Вільяма?  З  якою  метою?  Думаю,  розгубить  підписників

Yaryna  Is
З  вашої  точки  зору  салат  також  різати,  нарізати  не  можна,  бо  це  вбивство  салату?

Сергій  Демченко
Ви  спробуйте  попасти  в  підручники  з  любими  віршами.  Бабок  (  синонім  грошей)  не  хватить.

Богдана  Ригель
Цей  вірш  розвиває  у  дітей  знання  про  пароніит

Вільям  Шкільний
Читаю  коментарі,і  враження,що  весь  колектив  упорядників  кинувся  на  захист  своєї  роботи)  Інакше  як  пояснити  такий  ажіотаж  навколо  віршиків  для  дітей?

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=971676
Рубрика: Лірика кохання
дата надходження 22.01.2023
автор: Вільям Шкільний-Підручник