Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Mik (галицька миша): Вiн повернувся з АТО - ВІРШ

logo
Mik (галицька миша): Вiн повернувся з АТО - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 1
Немає нікого ;(...
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Вiн повернувся з АТО

Я Богу дякую за те, що бачу знову
Петра, що нинi до батькiв приїхав з Львова,
Вони щасливi дочекалися його!
Вiн старший син приятеля мого,
Який з АТО у груднi повернувся,
I, якби, нарештi, уже позбувся
Ризику смертi, що можлива кожну мить,
Але, душа досi страждає i болить. 
I чим накажете ту душу лiкувати?
I яким чином легеня переконати,
Що з Пiвденного Сходу "сепарат" -
Його спiввiтчизник i, навiть, "брат"?
Якi пригадує Петро сьогоднi справи?
Поранених тiла, за ними - слiд кривавий,
I перетворений на мiнне поле луг,
На якiм, на його очах, загинув друг,
Фрагменти тих, якi потрапили в "розтяжку"
(Їх особистостi впiзнати дуже важко),
Зруйнованi будинки житловi,
I трупи, трупи... Кожний день - новi...
...Та ще i наклепи, що, нiби, українцi
На Сходi Пiвденнiмi з'явились, мов чужинцi,
Прийшли зi зброєю, з намiром воювати,
Мiста i пiдприємства руйнувати.
...I там, до речi, воював Петрусь
Де сторiччя тому його же прадiдусь,
Молодик, сiчовий стрiлець з Галичини
Був на початку "Громадянської вiйни"...
I що змiнилося? Лише одна з лiтер:
Тодiшня "ДКР" - це нинi "ДНР".
А бiльш рiзницi нiякої i немає.
...Країни єднiсть знову галич захищає.

ID:  635176
Рубрика: Поезія, Воєнна лірика
дата надходження: 12.01.2016 11:22:19
© дата внесення змiн: 24.01.2016 09:01:59
автор: Mik (галицька миша)

Мені подобається 3 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали:
Прочитаний усіма відвідувачами (1164)
В тому числі авторами сайту (45) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

Robbery, 17.02.2016 - 12:42
То все чорна заздрість з боку тих, в кого недостатній словниковий запас, щоб виразити свою думку літературними словами biggrin biggrin
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
То вже не заздрiсть, то вже ненависть така собi.
 
Robbery, 16.02.2016 - 17:21
От власне, що переважно Галичина..
Чудовий твір!
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
16 25 30 30 25 give_rose
Дякую Вам за вiдгук i за оцiнку. Iнодi бачу матерiали з Пiвденного Сходу з... не надто лiтературними словами на адресу галичан.
 
Юхниця Євген, 13.02.2016 - 14:44
Справедливі, сильні рядки!!! 39 friends
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
16 29 30 30 29
Щиро дякую за оцiнку!
 
12 12 12 friends
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
29 30 30 29 Щиро дякую!
 
Марсианин, 13.01.2016 - 14:51
Ого! Тут вже з мапами стали бавитись. Зачепив автор за щось болюче, значить. Все це маячня, Україна як держава ще не затвердилася, не встоялася, на манер Франції, Швеції і т.п. А такі країни, як Україна створюються і зникають десятками, як змінюються і їх кордони. Ось і я мапу для розваги даю
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Україна "не затвердилася"? Пояснiть, будь ласка, чим ви штиритеся?
 
ПВО, 13.01.2016 - 12:43
Це наіть не курс географії, а природознавства. Існує всього чотири сторони світу: Південь, північ, захід, схід.

Так і країна(якщо це геометрично можливо) має такі ж складові. Ну іще можна додати центр.

Для більш уточненого вказання на територію, вживають північний та південний захід, північний та південний схід, східні райони півночі, західні райони півдня і т.ін.

Звичайно, геометрична конфігурація України дозволяє вживати термін південний схід, але ні політично, ні історично ніколи уя частина не відділялася від усієї України.
Сьогоднішні плани Росії - приєднати до сходу ще й південь, щоб сполучити схід з Кримом і окупованою Придністроською республікою. Тому Кремль зараз запустив в оборот термін - південний схід. Щоб привчити світ до цього слова. А потім, коли всі звикнуть вважати цей регіон суцільною зоною - підуть в хід інші механізми обману.

Тому я акцентую: небезпечно зараз так жонглювати словами. Існує палаючий схід: донецька та луганська області. Південь України не бажає ніякого сепаратизму. Херсон був і є частиною цілісної України. Схід - теж Україна, але ж ворогу вдалося втягти його в хаос сепаратизму, тому я раджу не вживати зараз ніякої термінології, котра б давала хоча б який привід ворогу зловживати.

Слово - це потужна зброя, і користуватись ним треба дуже обережно.
Ось, можете полюбуватись на міражі, які мерещаться росіянам:
http://kupisumke.ru/karta-yugo-vostoka-ukrainy.html

а ось реальна мапа України:

ось іще:

Вибачте за множину редагування: пошуковик видавав помилкові посилання. Дякую.
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я такi мапи бачив. Пропоную Вам мiй вiрш, розмiщений у "Клубi" 22 грудня 2015 року. Про те саме.
 
Марсианин, 13.01.2016 - 11:42
А до чого тут Конституція України? В ній також нема нічого про Збройні сили Німетчини, Грузії, Зімбабве та інші. В Республік свої конституції є.
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
На мапi свiту немає нiяких "ДНР" та "ЛНР". На нiй є Україна вiд Сяну до Дону. I т.з. "конституцiї республiк" нiкого не цiкавлять.
 
Марсианин, 13.01.2016 - 10:41
Ну і що Ваш засіб для закінчення війни дасть? Тим більш таких на території Республік вже і нема. Часи партизанщини в республіканців минули. Зараз Збройні сили Новоросії - згуртована, дісциплінована єдина бойова сила. Різні підпільні групи в зоні ВСУ, що діють проти окупантів - це звичайний рух Опору, що характерен для всіх війн. А ось різні малозаконні добровольчи батальони, які діють якби з боку України , але мало кому підпорядковуються - це дійсно проблема. Ще й унутрішня для України - традиційна для неї "отаманщина". Чи не краще буде для України спочатку звільнити донські землі, відійти до себе на історичну батьківщину і налагоджувати порядок на своїй землі? Донбас вже не повернеш, досі маятись блюзнірством.
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
У студiю - посилання на Конституцiю України, або на iншi закони: де i що в них є про "Збройнi сили Новоросiї"?
 
Микола Карпець)), 13.01.2016 - 10:23
Новая информационная атака на Украину уже основывается не на ядовитых оскорблениях украинцев, а на идеях «мир-дружба-жвачка». То откуда ни возмись появляется сайт we-are-one.ru, на котором пропагандируется дружба между Россией и Украиной. То всплывает явный фейк про то, что добродушный Путин утвердил гуманитарные доставки газа в украинский Геническ по просьбе мэра города. Украинцев чуть не вырвало от этих лицемернейших сентиментальностей, уж лучше бы сосед просто молчал и оставил в покое.Однако слишком любвеобильные россияне продолжают усердно призывать к налаживанию былых отношений и легко забыть все старые обиды.Предлагаю этим людям пройти определенный обряд:1. Сначала извинись перед украинцами за тысячи смертей на Донбассе, за тысячи выживших, но оставшихся инвалидами, за тысячи обездоленных без крыши над головой. Россия сама не скрывает того факта, что принимает активное участие в разжигании войны и поддержке сепаратистов.2. Потом извинись за то, что, пользуясь тяжелой ситуацией в Украине, твое государство нечестно забрало часть территории и не собирается отдавать ее обратно. Нарушен ряд международных договоров, за что, собственно, на Россию и наложили санкции.3. Дальше извинись за оскорбительные выражения в адрес украинцев со стороны всех провластных российских СМИ – «хунта», «каратели», «фашисты», «бандеровцы» и прочий бред, который ты когда-либо говорил или писал вслед за пропагандистской машиной.4. А теперь скажи о своем признании украинцев и россиян как двух разных народов с разными традициями и культурой. Это два совершенно равноправных народа, нет никаких «старших братьев».5. Наконец, повтори следующие слова, если согласен с ними: «Я несу персональную ответственность за выбор лидеров своей страны и за их действия. Если власть совершает преступления против человечности, в этом есть и моя вина».Чтобы удостовериться в том, что ответы будут искренними, а не пустышкой, нужно отвечать при подключенном полиграфе, т.е. детекторе лжи. Ну как, согласен? По-моему, н
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Можна й так. Тiльки полiграф (детектор брехнi) не для цеї мети icнyє. Полiграф - для оцiнки чiтких вiдповiдей, якi можна призвести до формули "Чи так, чи нi?"
Наприклад: учора Х. їздив у Коломию, щоб скоїти там злочин. Питання слiдчого: "Чи ти був учора в Коломиї?!" На вiдповiдь "так" пристрiй не реагує, бо вона давалася без напруги, а на вiдповiдь "нi" реагує сигналом "Хвилюється!" (Вточнити треба: це не детектор брехнi, це детектор хвилювання, обережностi реагування.
Кажучи чесно, я ставлюся до полiграфiв з недовiрою. I процесуальний законодавець не надiлив "пiдсумки застосування полiграфу" значенням повноцiнних доказiв.
 
Марсианин, 12.01.2016 - 22:37
Коли вже прийде усвідомлення, що Донбас - це старовинна Земля Війська Донського. Наприклад, знаменитий Бахмутський (нині Артемівськ) атаман Кондратій Булавін родом зі станиці Трьохізбенської (нині в зоні ВСУ). Кордони з Слобожанщиною (теж лише відносна Україна) були біля міста Рубіжного. Корінні мешканці пережили і "розказачування", і насильницьку українізацію (якої не було в РФ), і національне приниження, а потім національне відродження. І що, хтось хоче, щоб вони зараз, скажімо, у той же Станиці Луганської не дивилися на ВСУ вороже, як на окупантів? Під час війни це вже в свідомості людей закріпилося. Чим дальніше будуть йти бойові дії, тим такі уявлення будуть лише кріпнути. Може в майбутніх поколіннях вони зміняться, але не в тих, що живуть зараз. Тому ця війна безглузда і їй треба скоріше класти край.
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
З приводу того, що треба вiйнi "класти край". я не заперечую. Навiть знаю найкращий засiб покладення того "краю": негайно розпустити та роззброїти всi незаконнi антиукраїнськi збройнi формування! У такому разi й вiйни не буде, бо "однобiчних" вiйн не буває.
Щодо Слобожанщини... Маю нагадати, що у 1918 р. українськi бiльшовики зробили столицею своєї держави саме Харкiв, бувшi "малороси" - Київ, а галичани - Львiв (потiм, тимчасово, Тернопiль).
 
Микола Карпець)), 12.01.2016 - 14:14
12 17



 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
friends Щиро дякую! На жаль, не бачу, що на плакатi...
 
Яке співпадання! І від того ще більш боляче. Не успадкували ці люди український ген, тай звідки йому взятися? Питання риторичне.
А діти гинуть. І галичани молодці! 12 12 16 17 19 22 22 ny5
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
16 17 give_rosegive_rosegive_rose 25 25 Щиро дякую за вiдгук, Ганночко! А щодо вiдсутностi українськуого гену... Трiшки вище є коментар Марсiанина, якраз вiд iменi тих, у кого цей ген frown вiдсутнiй...
 
ПВО, 12.01.2016 - 13:18
Вибачте, але південний схід - це Херсон і Запоріжжя.
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Херсон (взагалi, Причорномор'я) це Пiвдень. А якщо Пiвденним Сходом є Херсон i Запорiжжя, чим, у такому разi, є Донбас?
 
Мар’я Гафінець, 12.01.2016 - 12:41
17 .. 17 це все наша правда
 
Mik (галицька миша) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
16 17 25 25 flo26
Може й не вся. Але, iстотна частина...
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Новий
Enol: - неопалимий
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
Синонім до слова:  візаві
Enol: - віч-на-віч на вічність
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
dashavsky: - патякати
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
x
Нові твори
Обрати твори за період: