Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Олеся Василець: Про Революцію - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Олеся Василець відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я не злюся, я обурена!!!
Федька Палый, 05.08.2011 - 16:53
А ну извините, что я веду себя нагло и диктую вам внутренюю политику.
Олеся Василець відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я казала не про Вас! Не треба перекручувати мої слова!!!
:), 05.08.2011 - 01:05
Goran: а борьба за ВОЛЮ в какой стране была?Если в Украине, так это - стиль национального уклада. Иначе свобода давно бы в этой стране была. Олеся Василець відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Скільки пам'ятаю з історії, Україна ніколи не була вільною аж до 1991 року. Як не під посполитими, так під московитами, а як не ворог гнобить, так свої доконають... А тема боротьби за волю в Україні і зараз актуальна, щоб не сказати чи не найбільш актуальна за весь час, оскільки Росія і справді поводиться дуже нахабно, вже диктує нам внутрішню політику! Взагалі ОЧМАНІЛИ!!!
Федька Палый, 05.08.2011 - 00:13
Вот именно, Goran. Не понятно за что предки воевали... Но так уже было. И героев 1812 года забывали и героев Крымской войны и гражданской и ВОВ. А сегодня нет героев. Через СМИ делают героизацию низости. Так доколе? Олеся Василець відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Згодна, наші пращури були набагато патріотичніші та героїчніші, ніж ми, але раніше і час був інший, і віра у владу була стійкішою, а зараз старше покоління зневірилося у своїх керманичах і виховують (можливо, ненавмисне) у цій зневірі своїх дітей. Немає духу єдності, соборності, молодь міркує лише про пиво та цигарки, а не про збереження своєї Батьківщини та спадку пращурів... ПРИКРО, але так є...
Goran, 04.08.2011 - 23:09
Ідея не варта, а ось боротьба за ВОЛЮ варта, чи ви вважаєте, що наші діди та прадіди даремно віддали власне життя за цю саму волю, щоб ми сьогодні ось так бездумно марнували їхні здобутки. Звісно вони не хотіли вмирати, але вони хотіли, щоб їхні нащадки жили вільними та їм для життя вибору не залишили - лише боротьбу.
Олеся Василець відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ідея волі і власне воля - це зовсім різні речі. Я погоджуюся з Вами в тому, що відстоювати державність потрібно безумовно, але помирати за ідеї, які не мають під собою грунту - безглуздо, особливо, якщо твоя смерть нічого не змінить.
Федька Палый, 04.08.2011 - 22:46
Видимо, вас многое устраивает в стране. В том числе и то, что российские олигархи шантажируют украинское правительство по с газом. И это вам нравится. Или то что 7 миллионов человек с после развала СССР умерло на Украине. А в России 20 миллионов. Но Ленин(Бланк) и Троцкий (Бронштейн) не хороший пример революционный преобразований нам подали, вы его, похоже и имеет в виду. Но есть ещё и оранжевые революции (никто не погиб на площади) А народ вымирает очень тихо... Олеся Василець відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Помиляєтеся! Мене якраз багато чого не влаштовує, але я наголошую на тому, що збройний конфлікт - не вихід! Може бути ідеологічна революція, ідеологічне протистояння, акції протесту, виступи, мітинги тощо, але не кривава бійня! Чому Ви НЕ розумієте мене??? Я навіть є членом Всеукраїнського товариства "Просвіта" імені Тараса Шевченка. Напевне, Ви про нього чули? Тому я не можу сказати, що мені байдуже, навпаки, я всіляко підтримую націоналістичний рух України і намагаюся законно відстоювати права своєї країни і свого народу.
Федька Палый, 04.08.2011 - 22:28
А некоторые ради идеи как раз и живут. И такие как раз и делают истории. Мы с вами предстваители разных групп. И не возрастных онюдь: пассионарии и мещане всегда шли параллельно. И невинные конечно никогда не страдали! Это неправда. Зато страдали виноватые. И это так.
Олеся Василець відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я щиро поважаю людей, які мають міцні переконання, ідеї, прагнення, та я ненавиджу тих, хто намагається залишитися в історії ціною страждань інших. Історію роблять не лише воїни, а й дипломати за рахунок власних розумових здібностей та розсудливості, а не за допомогою зброї. А втім, так, мабуть, ми з Вами дуже різні... Федька Палый, 04.08.2011 - 22:17
А вы задаёте этот вопрос потому что имеетереальный опыт убийства в такой ситуации родного человека, или гипотечически-теоретически-романтически пытаетесь представить такую ситуацию и увести "неразумную молодёжь" от края, сами не зная о революции ничего? Олеся Василець відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
На щастя, я не маю такого досвіду, але якби життю близької мені людини загрожувала подібна небеспека, я б ненавиділа Революцію всім серцем, адже немає нічого дорожчого за життя. Ідея не варта того, щоб за неї помирали мільйони невинних!
Федька Палый, 04.08.2011 - 22:01
Наверное, вы не в курсе: Зимний был взят двумя выстрелами и одним убитым. А вот дальше началось - да.А ещё. Дубровский говорил: Лучше один раз напиться крови, чем всю жизнь пить помои. Подумайте над этим Олеся Василець відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Мабуть, я - дипломат, бо вважаю, що в цивілізованому суспільстві можна все вирішити мирно, не проливаючи крові. Тим паче, якби цей один убитий, про якого Ви так легко кажете, був вашим братом або батьком, Вам би так не здавалося... Подумайте над цим
|
|
|