Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Крилата (Любов Пікас): ДОНБАСЕ, КАЙСЯ! - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ посполитий, 02.08.2014 - 01:02
Якби ж то тільки тіла... Ти бачила,як над тим пораненим хлопчиною знущалися. І хто? Місцевий...Пенсіонер...Та таких не судити і не політкоректними бути. Дай Боже,щоб ця с..а жива була,коли наші в Шахтарськ увійдуть і щоб нікуди сховатися не встиг... Є Донбас, а є "Дамбас,каторий нікто нє ставіл на калєні..." посполитий, 02.08.2014 - 00:48
Браво,Любо!!! Тричі браво!!! Цей вірш - це те чого так довго я чекав від тебе. Я,наприклад, радий,що ти "політично незріла". Політично зрілі ніколи не роблять революцій. Вони лише "ведуть перемовини". То "політично незрілі" пішли на Грушевського. А зрілі тупцяли під сценою... Може, і до цього часу тупцяли б,якби не "політично незрілий" Володя Парасюк...Політично зрілі ніколи не здобувають перемог,вони лише "досягають компромісів". З ким?! Мабуть,насамперед із совістю. Я "політично незрілий", бо вважаю,що так,Донбас - наша земля. І ми повинні очистити її від скверни. Нехай це буде примітивно,але хто не з нами - той проти нас. На війні третього не дано. Не янеки - єфремови винні,а ті,з чиєї мовчазної згоди... Сьогодні з госпіталя повернувся мій товариш. Без руки... А що у Шахтарську творилося?!!! І після цього хтось може казати про політкоректність?... Слава нації! СМЕРТЬ ворогам! Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Так. Я дивилася на пошматовані тіла на відео. Це так боляче. Це жах. Дякую за підтримку. Цілісність України має бути збережена.
Олена Іськова-Миклащук, 02.08.2014 - 00:19
Ой не знаю... Звонить внук з Лисичанська до сусідки-бабусі тай каже: Што это вы там делаете? Доречі, внуку років десь зо 30, він біженець, ховається аж у Києві, стогне що грошей нема, але до бабці в село на " все своє" не хоче
Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Таких випадків багато. Хай Бог дає нам кожному прозріння і добро у серці. Що ще я можу сказати?
леся квіт, 01.08.2014 - 17:53
Пані Крилата,невже Ви мене не зрозуміли???Треба і воювати,і відкривати сліпим очі,я теж за те!!!Скільки вже людей загинуло по всі регіонах,а особливо в західних,я мала на увазі ,що зрадників і нелюдів,як Ви казали в попередньому вірші є скрізь,а ще страшніше є багато байдужих і пристосуванців,тому каятися треба всім,хто має хоч каплю совісті ,яка в ньому волає Пробачте,якщо я не зрозуміло висловилася,я Вас підтримую цілком
Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Сьогодні прочитала від одного донецього журналіста, що 30 % донеччан люто ненавидять Україну. І що з ними зробиш? Навіть не знаю. Вони хочуть Росії.
леся квіт, 01.08.2014 - 00:18
Багато блуду і бруду,всі різні і рідні,бо росли на одній землі...Час розставить всі крапки,і хай каються всі зрадники своєї Матері із Сходу і Заходу,вони є всюди(на днях відчула і на своїй території"одні хотіли в Расєю,а інші хочуть в Рамунію",що туб поробиш,тільки Божа ласка дасть очищення і єднання
Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Все нормально. На Донбасі нема війни. Ніхто не приходить в домовинах. Всі хороші. Всі люблять Україну. І каятись нікому не треба. Час все сам зробить . Навіщо воювати? Навіщо просвіщати?
Яна Бім, 31.07.2014 - 22:50
Все не так однозначно... та й змусити каятися не можна, хто відчуває винну, визнає її, той покається. Вірш сподобався бо я розумію його емоції.
Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Слава панові Удайкові! А мені ганьба! Політична незрілість...
Артем Богуславський, 31.07.2014 - 21:50
Вина за те, що бачимо зараз на Донбасі - на всіх:за 20 років незалежності були хоч якісь спроби українізації(мабуть, не дуже доречне слово), більшої взаємодії, взаєморозуміння?.. те саме можна сказати і про Крим... а з деяких боків і про Харків(нажаль). Дуже багато на сході тих, хто не хоче ніяких "малороссій", а за Україну готові боротися. Головне після всього цього не розпочати полювання на "відьом", нічого гарного з цього не буде, тільки станемо схожі на своїх ворогів... Тавро ставити легко... В коментарях є тези, що Донбас - це в основному переселенці і т.д., Завжди вважав, що головне не те, що в крові, а те що в серці і в душі: серед моїх знайомих(з російськими і білоруськими коріннями) дуже велика кількість патріотів - не гірших ніж у Львові(з усією величезною повагою до цього величного міста, яке вважаю душею України). Один із них зараз на донеччині в лавах збройних сил(з собою взяв збірку поезій Андруховича). Потрібно всім зробити висновки з цих страшних подій, і почати розуміти одне одного: всі різні - і це чудово! А зрадників не люблють усюди і вони понесуть відповідальність за свої дії... Прощу вибачення , якщо де зарізко... і за те, що зайняв багато місця, але змовчати не зміг! З повагою АБ. Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
А що я зробила Донбасу? Я за те, що треба змінюватись.
Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Мені жаль. Жаль, це велике місто. І багато людей - хороших!
Roksa, 31.07.2014 - 17:32
на жаль, маємо нині справу ( в основному - не враховуючи ворожих засланців) - з нащадками емігрованих колись із Московії, з тими, хто заселяв НАШІ землі по голодоморі, хто приходив у скривджені двори, наші ще теплі хати і оселявся там.Ще за царіату відбувалося мусове переселення, зганяли цілі здичілі села і заселяли Лугань- надаючи масі новоприбулих місця на копальнях і т. д. Як їм це довести нині? - довести, що прийшлі вони і мусять миритися з домінуючою нацією - я просто не знаю. Можливо це має бути дуже сильна праграма українізації, історичні екскурси, можливо сама ВІЙНА відкриє очі їм. Бо ж є там люди глибококорінні, - як от мій прападід Михайличенко, котрого розкуркулили і забили. Вірю, що бодай ув одиниць прозріє душа. І не забуваймо, що Донбас - край Стусівський - мусить же прорватися каяття - ДОРОГОЮ ЦІНОЮ _ ЦІНОЮ ЖИТТЯ.
Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую. Я читала про історію Донбсу. Люди їздять до різних країн, оселяються там і навіть цілими поселеннями. Три рідні брати моєї бабусі і інші родичі виїхали до Канади. Вони зберігали там свою мову, товаритво своє мали. але ніколи знаважливо не говорили про інші народи, які заселяють Канаду. Бабин двоюрідний брат навіть був визначним діячем у Канаді, сенатором, написав багато праць. У Канаді є премія його імені. Треба поважати державу, у якій живеш, народ, той, що у цій державі. Вся ця ненависть, що родиться У Донбасі до України, всього українського від низької культури і малої віри у Господа Бога, у віру в якусь наднацію - російську. Це ж фашистська ідеологія.
Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Так! Хоч шкода невинних.
горлиця, 31.07.2014 - 14:17
Донбас! Місто шахтарів. Вимучуюча тяжка праця. Відірваним від "мейнстріму" легко піддатися пропаганді, що вони і зробили. Може тепер прозріють і пізнають правду. Вірш гарний, який заставляє думати.
Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Може, вірш надто жорсткий, але пора прозрівати.
Салтан Николай, 31.07.2014 - 13:09
Зрадників вистачає на всій території України - десь їх більше десь менше. Потрібно україні самоочищастися і лише потім зможемо доказати впершу чергу собі, а лише потім світові, що ми спроможні навести лад
Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Але війна чомусь у Донецьку і Луганську...
Сокольник, 31.07.2014 - 13:09
Им 20 лет мозги запаривали. Причем "наши" же (какие они "наши"?) Вот и следствие.
Крилата (Любов Пікас) відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Мабуть. Я за мир і дружбу!
Vita V-D, 31.07.2014 - 12:16
Мені подобається. Згодна з Олексою, що не весь Донбас винен, та це, як не крути, більша його частина. Щодо путо-янеко-єфремових згодна, але є маленьке зауваження - народ не має бути обмеженими вівцями, тому його провина перед країною не меньша, ніж його "прєдвадітєлєй". Якби та частина люду, що є українцями, хоч трішечки супротивилась бидлячому режиму, могло би бути все інакше.
Oleg Kolibaba, 31.07.2014 - 11:54
Таки, справді, не весь Донбас повинен каятися. Чи винні донеччани, що їм останні роки нав`язували таке ставлення до інших, що була купка олігархів, які керували усім? А частка правди того вірша, дійсно, в тому, що "кримінальні елементи" Донбасу таки привели Росію, хоча, думаю, за те вони ніколи не наважаться покаятись.А вірш дуже гарний! |
|
|