Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: геометрія: ЯК "НЕ НАЮ" ПЕРЕТВОРИЛОСЯ НА "ЗНАЮ"… (повторно, з корективами, бо буде продовження) - ВІРШ

logo
геометрія: ЯК   "НЕ  НАЮ"   ПЕРЕТВОРИЛОСЯ  НА  "ЗНАЮ"… (повторно, з корективами, бо буде продовження) - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 1
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

ЯК "НЕ НАЮ" ПЕРЕТВОРИЛОСЯ НА "ЗНАЮ"… (повторно, з корективами, бо буде продовження)

    У своїй педагогічній діяльності мені доводилося мати справу з різними учнями і різними класами. Як правило кожен учитель предметник отримував п"яті класи і вів їх, аж до випуску. Але траплялося й так, що доводилося брати клас сьомий, чи восьмий, а то й випускний. Адже часто-густо учителі виїжджають, хворіють, ідуть в декрети, чи й на пенсію, і тоді відбувається перестановка, бо ж усіх учнів треба навчити. Так і трапилось зі мною в останні роки моєї роботи. В 11-Б я викладала математику лише в останній рік їх навчання. Коли ці діти пішли у перший клас, їх диференційовано поділили на три класи, так що 1-В був класом посиленої педагогічної уваги. Вчителю навіть давали за роботу невелику доплату. Коли учні закінчили початкові класи, за розпорядженням міністерства освіти, чи й усього уряду, за часів Лазаренка, вийшла постанова про економію коштів на освіті і тоді з трьох класів зробили два.  Знову дітей "диференціювали" і в 5-А потрапили розумні, точніше більш підготовлені, а в 5-Б решта. Самі розумієте, що навчати таких дітей в 11-Б класі було дуже важко.
   У перші тижні роботи всі мої зусилля розбивалися, як об глуху стіну. Я ніяк не могла домогтися взаємного спілкування. Частіше виходило так, що сама ставлю запитання і сама ж на нього й відповідаю. Самі по собі діти були добрі, хоча й тут іноді траплялися казуси. Якось одна учениця, явно нудьгуючи на уроці, потяглася, поклала голову на парту і легенько застогнала. На моє запитання в чому річ, ліниво відповіла: "Не знаю, може я вагітна..." Я не знайшлася тоді що їй відповісти, і просто порекомендувала включитися в роботу над вивченням теми.  До того ж бачу, що учні зовсім не засвоїли тему. Знесилена опустилася на стілець і сама до себе тихенько промовила, що скоро мені буде, як тій Марії Іванівні. Старшокласники миттю стрепенулися і попрохали розповісти про "ту Марію Іванівну". Я відступила від своїх правил, що урок є урок, і на ньому треба хоч щось дітей навчити, розповіла відомий серед учителів анекдот: 
"Приїхала комісія перевіряти спецшколу. Всі умови роботи на належному рівні. Кімнати, класи, їдальня, спортзал - все у повному порядку. Комісія була задоволена, допоки не дійшла черга до спілкування з учнями. Звернулися до одного з них:
 "Як тебе звати?" "Не наю!"- почули у відповідь. "А як прізвище?" І знову: "Не наю!"
"А в якому класі ти навчаєшся?" Та й знову: "Не наю!"
  Звісно висновки комісії були невтішними, а директора Марію Іванівну попередили, що приїдуть через місяць, і якщо справи не покращають, то їй буде непереливки.
  Минув місяць і комісія знову завітала у спецшколу. На подвір"ї їм трапився учень, До нього зразу ж запитання: "Як тебе звуть?" "Ваня!" "А прізвище?"  "Іванов!" " А в якому класі ти навчаєшся?"  "У другому!". Комісія вдоволено пішла шукати директрису. Зайшли до неї в кабінет, привіталися і майже з порогу: "Маріє Іванівно, це просто диво! Як вам вдалося його навчити?"  "Не наю!"-була її відповідь.
  Після цієї розповіді учні почали діяти, дещо вчити, розв"язувати задачі. Звісно не все у них виходило, та все ж вони намагалися хоч якісь знання здобути. В 11 класі ми вже вчимо не алгебру, а алгебру і початки аналізу, а це вже елементи вищої математики: вищої алгебри, аналітичної геометрії, матаналізу, тощо. То ж коли ми вивчали тему "Границі функцій", довго школярі не могли второпоти що до чого. Я не дуже вимагала знання означення границі функції, а от її властивості вимагала запам"ятати. На їх здивоване запитання: "Чому?" Я пояснила, що от сьогодні ми вчимо про те, що границя суми дорівнює сумі границь, а потім будемо вчити, що похідна суми дорівнює сумі похідних, а ще потім, що первісна функції дорівнює сумі первісних, а інтеграл суми...Я й не договорила, як хтось із учнів додав: "Дорівнює сумі інтегралів. А що ж таке інтеграл, ми теж будемо вчити?" "Так! А ще й комбінаторику, і теорію імовірностей, і елементи статистики..."Учні аж роти порозкривали від подиву. Так камінь спотикання було подолано і учні уже з непідробним старанням, а цілком свідомо взялися за освоєння основ наук. Тож, коли через деякий час у школі розпочалася фронтальна перевірка, я не дуже й злякалася, коли до мене у перший же день звернулися: "А ми до вас в 11-Б!" Хоча тривога все ж була, адже могли почати й з легшого 7 чи 8 класу. Хоч в душі і тенькало, та я вже вірила учням, що вони мене не підведуть. Так воно й сталося. А тут ще й провіряючі в кінці уроку, хоч і не забули зазирнути в учнівські зошити, пройшовши між рядами, та потім подякували і мені, і учням за хорошу роботу. Я знесилено опустилася на стілець, а учні обступили мене і почали заспокоювати, що все ж гаразд. Звичайно всі вони успішно закінчили школу і знайшли свій шлях у житті. А я їх усіх пам"ятаю і часом згадую, надіюсь, що й вони мене теж не забули...

ID:  903985
ТИП: Проза
СТИЛЬОВІ ЖАНРИ: Ліричний
ВИД ТВОРУ: Вірш
ТЕМАТИКА: Філософська лірика
дата надходження: 07.02.2021 18:17:04
© дата внесення змiн: 07.02.2021 18:17:04
автор: геометрія

Мені подобається 4 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Катерина Собова
Прочитаний усіма відвідувачами (387)
В тому числі авторами сайту (6) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

Катерина Собова, 08.02.2021 - 09:08
12 12 12 Пощастило учням хоч на фініші навчання зустріти справжнього Учителя! Низький уклін Вам, Валентино Григорівно!
 
геометрія відповів на коментар Катерина Собова, 09.02.2021 - 14:59
Дякую,Катюшо!Взагалі, то клас був нормальний, але трохи запущений у області знань... 16 16 42 43 ny1 icon_flower
 
Ніна Незламна, 07.02.2021 - 19:16
12 12 16 Гарно описали частинку своєї діяльності в житті школи. Уклін Вам і подяка за віддану працю!Здоров*я Вам і тепла!Гарних спогадів про учнів і школу! friends give_rose 22 22 21 shr
 
геометрія відповів на коментар Ніна Незламна, 07.02.2021 - 21:27
Дякую,Ніно! Для мене школа в життя, і доля, тому й немає дня, щоб про неї не думала я... 16 16 43 42 girl_sigh ros ros
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
Синонім до слова:  візаві
Enol: - віч-на-віч на вічність
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
dashavsky: - патякати
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
x
Нові твори
Обрати твори за період: