Вона думає, що все в цьому житті знає. А знає, справді, багато. У неї - великий стаж роботи, участь у службовому хитросплетінні, плітках та інтригах. Такі ситуації не вперше - з’ясовано у прихильників із іншого відомства.
Знати багато – не означає знати усе. Мати багатий життєвий досвід - не означає, що зможеш усе врахувати. А чергове загострення пихи треба правильно використати. Такій інтриганці, жадібній до інформації, із намаганням керувати усіма, можна запропонувати рекламу. Власну рекламу, щільно запаковану в обгортку компромату. Бо непряма і негативна реклама буває більш дієва, ніж пряма і нав'язлива. Особливо, якщо потрапить до цільової аудиторії. Схопивши довгожданий “компромат,“ вона понесеться із ним до адміністрації, а, насправді, із рекламою. Вона не розуміє, чому там не роблять того, чого намагалася добитись. Це охолоджує.
З нею, справді, можна спілкуватись. Обговорювати жіночі дрібниці, які нікуди не понесеш. Але слід добре розуміти, про що розповідаєш. А при потребі знову можна запропонувати “компромат.” Щоб отримати справжню рекламу. Такою вона стане для людей, що думають. Бо призначена саме для них.
5.02.2018.
"Сторінки записника."
Картина із інтернету.