05.10.2013* 13:30
Я сказав, що продовжував працювати рамкою порушуючи техніку безпеки. Так, за межами моєї Сповіді знаходиться багато спеціальної літератури про різноманітне окультне приладдя. Здається, що в спеціалізованих магазинах і досі продається воно, в тому числі і рамка та маятник. Але я не зустрічав, щоб при цьому хтось говорив про техніку безпеки роботи з ними. Десь у вісімдесяті роки минулого століття у Києві маятник продавався в якості іграшки для дітей. Автори, якщо не помиляюсь, мали вельми символічні прізвища Коган і Сатанська, додавали керівництво по використанню приладу, але без опису техніки безпеки. Уявляєте, скільки шкоди приніс дітям цей "дарунок"?
Тлумачний словник української мови дає два тлумачення терміну "Сповідь: 1. ...зізнання, покаяння, каяття; 2. Відверте признання в чом-небудь, розповідь про щось." Я веду "Сповідь езотерика" в другому розумінні цього терміну, бо розповідаю про незвичне життя звичної людини. Але при цьому розумію, що моя розповідь може комусь дати можливість щось відкрити в собі, щось зрозуміти чи, що для мене головне, ясніше зрозуміти час та суть свого і нашого існування. В силу цього, я зобов'язаний розповідати так, щоб моя розповідь не спровокувала так чи інакше щось негативне у читача. А це означає. що навіть при умові, що я і не розповім щось нове про окультність, моя згадка про окультні знаряддя повинна виключати таку можливість. А це, у свою чергу, спонукає мене включати у свою розповідь і відповідні пояснення.
Рамка.
Це жаргонна назва, і вона означає сучасну модифікацію лози, якою завжди користувалися лозоходці при пошуках води, хованок коштовностей тощо. Примітивна рамка - металевий прут, зігнутий під кутом у 90 градусів, де плечі мають співвідношення 3:5 чи 3:7, краще - золотий перетин. Коротким кінцем вона ставиться в якійсь полий циліндрик із інертного матеріалу (наприклад: держак авторучки чи цангового олівця), або тримається в руці так, щоб долоня не торкалася стержню.Оператор тримає її перпендикулярно до свого тіла і, подумки задаючи питання, через її поведінку зчитує інформацію. Є примітивні системи зчитування інформації по принципу (+)/(0)/(-), а є і дуже складні системи, наприклад: по швидкості чи по куту повороту плеча, яке паралельне до землі, по кількості обертів рамки навколо осі і навіть у певному абетковому ряду, де сполуки можливостей рамки утворюють абетку. Але, при всьому при цьому, техніка безпеки як роботи рамкою будь-якої конструкції, так і робота маятником, однакова.
От ці правила.
1. Мати Дозвіл на роботу з Інструментом у певному коридорі - дні, години, термін.
2. Кожний раз питати Дозвіл на початок роботи, Якщо вже утворився телепатичний постійно діючий Канал, то ця вимога відпадає.
3. Ніколи не задавати питання, які:
- банальні ("Маша любить Дашу?");
- мають відповіді в суто реальних джерелах ""В творах
Шевченка є згадка про козаків?");
- заради цікавості ("Зараз сусідка варить суп?");
- провокаційні загального типу ("Хіба у сусідки може бути
гарний чоловік?");
- провокаційні во зло ("Сусід кине дружину, щоб бути
моїм?").
4. Питання. які ставляться, повинні бути такі, на які відповіді неможливо чи дуже тяжко отримати звичайними методами. Приклад: пошук води під землею чи визначення місця пошкодження магістралі.
5. Питання повинні бути ретельно обмірковані і лаконічні (а не такі, як я показав вище), ясні і однозначні.
6. Необхідно все записувати: питання та відповіді на них. Бажано фіксувати і час, бо в нашому житті все динамічно змінюється і навіть по трьом вимірам можна визначити тенденції цих змін.
7. Питання задаються тільки один раз. Ні в якому разі не можна, отримавши небажаний результат, перепитувати, навіть ставлячи непрямі питання, бо це веде до:
- збою Інструменту в зону неправдивої та брехливої інформації;
- уведення оператора у стан Одержимості тієї чи іншої форми.
8. Інструмент передавати в інші руки, навіть на мить для того, щоб інша людина помилувалася ним, не можна, бо це веде до:
- деформації зв'язку Біополя/2 оператора із Інструментом;
- деформації інформації, яку отримує оператор;
- порушення стану Здоров'я оператора, а інколи і того, хто милувався.
9. Інструмент необхідно виготовлювати самому і ретельно витримувати узгодження його матеріалу і форми із своїм Біополем/2.
10. В разі, якщо виникає переконання, що з'явився Голосовий супровід роботи Інструментом, не лякатися, а розуміти, що Інструмент став тільки етапом, через який відкривається Канал. Так відбувається дуже далеко не з усіма операторами.
11. Вірити собі та Інструменту, бо Невіра веде у прірву, але при цьому пам'ятати, що Надвіра теж веде у прірву. Як це не дивно, але здоровий глузд повинен бути лезом Оккама.
12. При виконанні "галузевих" робіт за допомогою Інструменту (наприклад: діагностування людей, територій чи подій) необхідно відпрацьовувати свої персональні Правила безпеки для кожної такої роботи окремо.
Вставку я зробив, совість спокійна, то продовжую розповідь.
Читаючи зараз записи 1990 року, розумію, що я, немов паралельно до Одержання, дійсно проходив Шлях Випробувань, на якому неймовірно часто падав, але, радісно це усвідомлювати зараз, завжди вставав. У мене тоді, напевно, саме тоді з'явився вислів: "Падають усі, але є такі, що не встають, а є такі, що встають."
Знаковий сон від 10.09.1990.
Бархатна чорнота і посеред неї яскраво освітлене коло. В цьому колі, зімкнувшись спинами та повернувшись обличчями до зовнішнього простору за межами кола, стоять Істоти. Вони сліпуче білі, одягнути в сліпуче білі строї, що повністю укрили їх тіла і падають до низу так, нібито це є суцільні шматки тканини, тонкі, витонченні, що стали строєм для Людей. Бо це - Люди. Вони дуже високі - десь далеко за 2 метри. Їх тіла витягнуті, тонкі, витончені. Голови у них теж витягнуті уверх, яйцеподібні. Дуже високі лоби голих черепів. Очі закриті, але я знаю, що вони теж білі, із внутрішнім світлом, що спалахує час від часу. Людей багато - натовп, але упорядкований.
Ми з Баженом маємо точно такі тіла. Він ліворуч від мене. Наближаємось до цього кола. Нам залишилось дуже мало для того, щоб увійти в нього. Ми призупинили свій рух та одноразово телепатично (думкою) звертаємося до матері Бажена з пропозицією/закликом приєднатися до нас. При цьому ми не повертаємося обличчям до неї, хоча добре її бачимо. Вона ж мовчки стоїть за нашими спинами на віддалі праворуч від нас. Бажен на півкроку позаду мене - ми відчуваємо стегнами один одного.
Ми говоримо їй, що для цього слід зберігати певні правила, що це слід зробити, що не слід сперечатися та робити супротив. Але вона нас не чує. А якщо і чує, то не здатна щось відповісти нам. Стоїть істуканом. Немов у неї відключені всі рецептори, всі відчуття. І вона зовсім не така як ми, вона - звичайна людина.
Починає звучати ламбада, мелодія наростає, от вона вже голосна, радісна. Але дружина і на це не реагує. А ми вже і не кличемо її, навіть забули про її омертвіння, про існування - ми робимо крок до кола.
15:05
ID:
452776
Рубрика: Проза
дата надходження: 05.10.2013 15:19:03
© дата внесення змiн: 05.10.2013 15:19:03
автор: Левчишин Віктор
Вкажіть причину вашої скарги
|