Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ганна Верес: Про нас і сайт - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Світлана Моренець, 12.10.2016 - 12:02
На жаль, через мою відсутність на сайті, нічого не можу сказати про згадуваний твір. А Ваш вірш, Ганнусю, - сильний і дуже актуальний, якщо викликав таку дискусію. Скільки віків нам ще треба, щоб навчитися терпимості, ввічливості і толерантності до інакомислячих? Чому обливаємо помиями вчорашнього друга, який посмів висловити власну думку, що не співпадає з вашою7 Вчімося інтеліґентності, панове поети, якщо себе ними вважаємо. Не опускаймося до хамства і бруду. Ніби до одного табору належимо, вважаємо себе патріотами, а чубимось і лаємось між собою, на втіху ворогам. Погоджуюсь, що адміністрація клубу має оголошувати попередження, перш, ніж закривати сторінку, бо сама була в цій неприємній ситуації. Аню, а Ви - молодець, що маєте СВОЮ думку. Залишайтесь такою, не піддаючись тиску ні ворогів, ні друзів, що хочуть керувати Вами. Ганна Верес відповів на коментар Світлана Моренець, 12.10.2016 - 21:32
Спасибі, Світлано, за підтримку. Гадаю, ця дискусія не марна, адже кожен, хто причетний до неї, зробив якісь висновки і для себе. І виховувати людина себе має сама, а в суспільстві, колективі вона себе просто представляє, де виявляються всі її темні і світлі сторони.
Ганна Верес відповів на коментар Ірин Ка, 11.10.2016 - 19:51
Дякую, Іринко, за розуміння. Попередня дискусія говорить про те, що словом треба всім нам уміло користуватися, щоб не тріщала держава по швах, як сьогодні сайт.
Дантес, 11.10.2016 - 10:42
Продовження.Я тоді не повірив Сергієві, бо вже знав його як надто неспокійну людину. На жаль, подальші події підтвердили, що багато в чому він мав рацію. При всьому своєму патріотизмі пан ПВО - скандальна людина з невдоволеними амбіціями, манією переслідування і численними фобіями. Найгірше, що він виступає одним блоком із відвертими хамами, як Сарон чи Жмеринка (можливо, клон Сарона). Останні загортаються в синьо-жовтий прапор в надії, напевне, що таке прикриття дає їм право на вседозволеність, не розуміючи, що прапор від цього тільки програє - його після них прати треба. Це був деструктив Тепер: що робити? Сторінку Пікарося (без "Сепара") треба відстояти, якщо ми цивілізовані люди, а не "помісь хамства і рабства", як писали класики українського націоналізму ще на стику 19-го і 20-го століть. Сергієві треба зробити висновки - диму без вогню не буває. ПВО навряд чи виправиться, одна просьба до нього: хоч не виносити сміття за межі сайту, бо він вже і на Стихи.ру продовжує цю колотнечу: http://www.stihi.ru/2014/07/12/7501 З Дідом Миколою ми порозуміємось, бо я вмію відрізнити антисіонізм від антисемітизму. З рештою "опонентів" хотів би (і радив би Сергієві) заморозити стосунки, допоки температура не спаде Дантес, 11.10.2016 - 10:39
"Блаженні миротворці - вони синами Божими наречуться" І дочками Дякую, пані Ганно, за спробу покінчити з цією принизливою міжусобицею. Кому, як не Вам: у Вас в білому списку і Пікарось, і ПВО, і Дідо Микола Зовсім недавно і я намагався це зробити: Дантес, 29.09.2016 - 11:05 Є над чим працювати, Сергію wink Я не про вірш, тобто не про форму вірша. Але Ваші твори, а ще більше коментарі, викликають надто неоднозначну реакцію. Якась НЕпевність відчувається. Коротше: в розвідку з Вами я би ще не пішов smile Сергій Пікарось відповів на коментар Дантес, 29.09.2016 - 13:27 Я ще той розвідник! wink А яка невпевненість, якщо не секрет? Не асоціюйте мене напряму з моїми ЛГ. Щодо коментарів, то це залежить від людей, яким пишу. Походіть по цих коментарях, подивіться, може зрозумієте, про що я. Дантес відповів на коментар Сергій Пікарось, 30.09.2016 - 13:28 Не невпевненість, а непевність (невизначеність, "неопределенность") Подруге, "ЩЕ не пішов", наразі. Придивляюсь) Ні, я не сумніваюсь у Вашому патріотизмі. Якщо Ви і посміюєтесь над нашими вадами - для нашої ж користі, діагнози треба ставити вчасно. Але такий вірш, як "Інтерпретація анекдота" на Стихірі не виставляв би, там оточення вороже. Ще ми багато говоримо про хронічну відсутність єдності, то чому би не порозумітися з тим же Дідом Миколою чи ПВО? Сергій Пікарось відповів на коментар Дантес, 30.09.2016 - 14:00 Дід Миколай - хронічний, хворий на голову антисеміт. Розумітися з ним не збираюся! Дописатися до того, що в Бабиному Яру не було жерв серед євреїв, це не мати совісті. Щодо ПВО - то він вискочка і зазнайка. Вже теж дописався до того, що на нього вчитено психологічний замах, а на його комп'ютер - хакерську атаку. Аж смішно! biggrin Надія Башинська, 11.10.2016 - 09:36
Слово моє... Дай мені сили.Навчи мене, слово, так говорити,щоб всі розуміли! Дякую, пані Ганно!!! Ми дійсно всі маємо цьому вчитися! Наталі Калиновська, 11.10.2016 - 09:12
І посміхнеться наша мова,Зрадіє автору й віршу, Велику силу має слово ЗОЛОТІ СЛОВА! Ганна Верес відповів на коментар Наталі Калиновська, 11.10.2016 - 22:22
Дякую, Наталіє. Дуже приємно.
Зоя Енеївна, 10.10.2016 - 23:17
Гарно написали,мудро! Працюймо-натхненно, Щоб війну зупинити, Ворога-агресора лютого перемогти! Ганна Верес відповів на коментар Дідо Микола, 10.10.2016 - 22:56
Дякую Вам. Я точно не знаю. Але ж дуже проти того, щоб воювали один проти одного, коли треба проти ворога разом діяти. Скільки разів Україна (та ще й Руссю коли була) програвала від міжусобиць, від зрад і чвар і від того втрачала найдорожче - волю.
Олекса Удайко, 10.10.2016 - 22:08
Резон! Якщо критика - ще не ворогування. Але болючі питання - націоналізм і війна - принципово! Кожен нає право на власну думку. Ось тільки чи варто дискутувати заочно? Для цього потрібні особисті зустрічі, щоб були діалоги, а не монологи... Недарма ж збиралися революційні демократи на публічні диспути. Це моя думка, Ганно!
Ганна Верес відповів на коментар Олекса Удайко, 10.10.2016 - 22:37
Ви маєте рацію, Олексо, але у даному випадку мій вірш пов'язаний з виходом "Сепара" Сергія Пікарося, через якого була заблокована сторінка. Одні дії адміністрації оцінили позитивно, інші - негативно (і я в їх числі). Крім того, побачили в Сергієві замаскованого ворога. Цьому було стільки уваги вділено, що про справжніх сепарів забули. Мені ця ситуація нагадала 37-ий рік, хоч я й не жила тоді. Я засуджувала раніше Пікарося за його непромиримість до авторів творів, де засуджуються євреї (він написав у автобіографії, що мати його єврейка). Але ж ми на сайті для того, щоб поділитися своїми літздобутками, познайомитися з іншими і прокоментувати їх. Для чого оці приниження? Чи не пора нам подорослішати?Здається, Сергій залишив сайт. Комусь, може, й полегшало, а чи виграв сайт від цього, це питання. Цікаво, а Ви читали цей твір? Олекса Удайко відповів на коментар Ганна Верес, 10.10.2016 - 23:02
Я читаю вірші серйозних авторів, а Вашого візаві я таким не вважаю!
Татьяна Прозорова ( Танюша Одинцова), 10.10.2016 - 21:31
не тре- сваритись, у цьому немає сенсу...об"єднуватись же- з усіма- не збираюсь і не хочу...тим більш - в інтернеті...ні...не з усіма- лише з рідною душею...таких людей- багато не буває...
Ганна Верес відповів на коментар Татьяна Прозорова ( Танюша Одинцова), 10.10.2016 - 21:36
Танюшко, мабуть, ти права. Але ж не воювати між собою. Я так зрозуміла, що Пікарося уже вижили. Думаю, треба творчістю займатися. а не з'ясуванням стосунків.Спасибі, дорогенька. Микола Карпець)) відповів на коментар Ганна Верес, 10.10.2016 - 21:44
Сонечко, об’єднуватися з сепаратистами можна тільки після їх каяття...і Ви навіть не уявляєте скільки на сайті какЦАПІВ маскуються під українців...хоча, їх не тяжко впізнати по НЕЛЮБОВІ до України! (а не до української влади, які лише менеджери найняті народом України)
Ганна Верес відповів на коментар Микола Карпець)), 10.10.2016 - 21:59
Я сепарів до поетів нашого сайту не відношу: то вороги і наші, і нашої землі. Причому вони відвідують частіше ті сторінки, де патріотична поезія. Вони насміхаються над нами, глузують, коли ми чубимося. Я з Пікаросем не зовсім у дружніх стосунках за його нападки на Діда Миколая, але, як кажуть, люби, Боже, правду. Не ворог він України. І твори у нього сильні. В тім, кожен розуміє написане по-своєму. Я боюсь, що скоро й Ви мене будете вважати сепаратисткою, що захищаю те, що не подобається Вам.
Микола Карпець)) відповів на коментар Ганна Верес, 10.10.2016 - 22:40
)) Сонечко, я завжди оцінюю людей по їх поступках, а не просто хаю огульно)...при цьому, особисті образи(що тебе десь, хтось, якось образив) взагалі не приймаються до розгляду при визначенні приналежності до українського етносу…...а якщо Україна (на початку фашистсько-москальської навали) вистояла за рахунок ДОБРОВОЛЬЦІВ і патріотів, а пікорасі дозволяють собі сатиру на тих людей, то це вже не висміювання корумпованої влади, а антиукраїнська риторика…а для того, щоб я Вас відніс до ворогів України потрібно що у Вас з’явилися аналогічні опуси..)
|
|
|