Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Гнат Голка: Одна мрія - ВІРШ

logo
Гнат Голка: Одна мрія - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 2
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Одна мрія

ОДНА МРІЯ    
                                                                                                                                                                                                       
Маю ще одну збоченську мрію                                                                                                                                                                                                      (Хочте смійтеся, хочете ні – )                                                                                     
Я ніколи не був у Росії,
Мо’ поїду на всі вихідні.

У її твердокам’яне серце,
У ту саму хвалену Москву
Я зберуся колись натщесерце,
Щоб побачить усе наяву.

І берлогу пекельного звіра,
І тавро п’ятикутне чола,
І убогість невільничу сіру,
І примару мутанта-орла.

І смердючий душок невігластва,
І цинічно-розгнузданий шик, 
І  колиску  всесвітнього  рабства,
І  кумівство вгодованих  пик.

І  розбещено-п’яні  порядки, 
І  жандармсько-бандитський  закон,
І  цеглини  кремлівської  кладки,
Що  увінчують  гаспида  трон.

І в подяку  за  «брацтво і празнік»,
«Дружбу  вєчную» й  іншу  туфту
Я би справив  на  «площаді  красной»
І маленьку, й велику нужду.

ID:  188694
Рубрика: Поезія, Вірші, що не увійшли до рубрики
дата надходження: 10.05.2010 00:35:09
© дата внесення змiн: 10.05.2010 00:35:09
автор: Гнат Голка

Мені подобається 0 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Віктор Ох
Прочитаний усіма відвідувачами (868)
В тому числі авторами сайту (20) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

євген уткін, 26.07.2011 - 13:48
Погоджуюсь Вами майже в усьому, ось тільки не розумію навіщо виставляти , нас українців,перед усім світом , такими собі, дикунами - задрипанцями які справляють нужду на( Красной площади).Я також як і Ви ненавиджу той режим який вимощував шлях у примарне, світле майбутнє,кістками та кров"ю і не тільки українців.
Я також як і Ви патріот своєї Батьківщини, та всеж я думаю, що взаємні образи, насмішки, погрози тільки збільшують прірву між нашими народами і як доречно сказав VAM - (Украине надо быть хитрой партизанкой, а не Матросовым) неможливо не погодитись.

(І розбещено-п’яні порядки,
І жандармсько-бандитський закон,
І цеглини кремлівської кладки,
Що увінчують гаспида трон.)

А хіба у нас в Україні не такі порядки? Не такий закон? Чи можливо український трон займають достойніші? то мабуть нам потрібно починати зовсім не з взаємних образ, а мабуть із чогось іншого?
З повагою до Вас і Вашої творчості Євген Уткін.
 
Аліска, 15.05.2010 - 00:21
dance
 
Гнат Голка відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую за високу оцінку.
 
В.А.М., 13.05.2010 - 22:28
настоящий лидер не объявится, потому что все СМИ в руках... и народ никак про него не узнает. настоящего лидера не выберет серая масс, которой большинство, потому что... умный какой...
настоящего лидера они быстренько пристрелят, потому что с ним нельзя будет им договориться, как "пилить" пирог страны. кто защитит настоящего лидера? те, кому лень затратить один час в пять лет, чтобы выбрать президента? ради какого народа настоящий лидер должен класть голову на плаху?
 
Гнат Голка відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Не розділяю вашого песимізму. Скоріше пристрелять нинішнього "проффессора". А "сіра масса", напевно, не така вже й сіра. У 2004 році тодішні "лідери", творячи "безпрєдєл" теж думали, що сіра маса все схаває. А маса не схавала, і нічого в них тоді не вийшло. Трагедія в тому, що той, хто мав би все розставити по місцях і навести лад сам виявився такою самою нечистю, як і попередні козли. Я впевнений, повторюсь - не все так просто, і нічого ше не закінчилось. Все ще попереду. Просто поживемо і побачимо.
P.S. Я знаю дуже багатьох, яким не те, щоб "лень", як ви кажете, прийти на вибори, а просто дістала ця вся клоунада, і практична відсутність альтернативи, але яким аж горить взяти автомати, і вирішити все без виборів, раз і назавжди. Оце якраз їм не лінь. Порох дуже сухий, треба тільки піднести сірника. Ждем сірник.
 
В.А.М., 13.05.2010 - 14:02
выработало и мы не в состоянии обеспечить ни его боеготовность ни его безопасность. Это мы то не в состоянии" А полунищие полуграмотные северные корейцы В СОСТОЯНИИ!!! его создавать!!!???
Вот недавно лишились и стратегических, для будущего страны, запасов оружейного урана из которого можно сделать ядерное оружие. Теперь Украине не дадут его "наработать". Вот и остались мы почти с голой задницей против ежей. Осталось ещё пару позиций сдать и всё! Народ Украины, вы думаете о будущем? Или вам всё равно как, с кем, под кем будут жить ваши дети и внуки?
Вы запомнили кто сдал ваше будущее? Да нет, вы пойдёте и на следующих выборах снова проголосуете за поддельных "профффесоров", за красных фашистов, за новых фашистов, за продажный на корню молодняк, а другие вообще не пойдут выбирать свою жизнь.
Знали бы вы какими словами хочется вас обматерить! Или, что проще, сказать бы себе: "Да и хрен с ними! Пусть их трахает, кто захочет, в любой позе. Похоже им это нравится или привычно. И их, и потомков их до седьмого колена"
Жалко. Ведь у Украины потенциально есть огромные возможности. Которые сегодня идут не народу страны. И завтра - не народу. И видимо уже никогда, чтобы народу.
 
Гнат Голка відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Абсолютно з вами згоден. Все правильно. Зараз не дуже на расєю попреш, хоча б тому, що коли в придурка є палка ніколи не знаєш куди і коли він її кине, а в них ядерна палка. І кремлівські маніяки здатні запустити її куди завгодно. Уже, по-моєму, абсолютно очевидно, що в російської федерації, як і в кожної імперії немає майбутнього, і все піде саме так, як ви пишете, я теж читав подібні аналітичні дослідження. І, скоріше всього обома шляхами - і китаїзація і мусульманізація. В будь-якому разі це неприродне політично-державне формування, яке тримається (і завжди трималось) тільки на страхові, терорі і крові розвалиться, і дуже скоро. От тут нам, щоб "не попасти під роздачу" разом з ними, і треба якраз бути мудрими. Тобто якомога подалі від них, а не так як робиться це зараз. Ну що ж тут скажеш про нинішню "владу". Нема слів, і так все ясно. Наша нинішня біда не в тому, що наш народ "якийсь не такий", а в тому, що нема реального лідера, який би дійсно був кришталево-чистим патріотом і повів за собою всіх. Де ж той "апостол правди і свободи" візьметься, як 300 років всіх найкращих гнали, стріляли, саджали, гноїли. А хто залишився - відверта нечисть всіх мастей, партій і кольорів. Справжній лідер має просто вирости та визріти. Думаю, так і буде. Не все так просто (і в нашій історії теж). Якби в нас (України) не мало бути чогось дуже доброго в майбутті, то давно би вже все зникло (і нація, і держава і культура). Так що, думаю, ще все попереду. І на цей раз, щось мені так здається, цирка під назвою "вибори" вже не буде. Буде національно-соціальний вибух (або революція - можна й так сказати), що вичистить всю погань, яка за останні 20 років тут правила, повна зміна суспільного ладу, жорстке наведення порядку і повне оновлення всіх владних структур. Ще цар Соломон казав - "завжди так не буде". Як не вічне щастя і багатство, так не вічні бедлам і хаос. Ще просто не дійшло до точки кипіння. Коли дійде - тоді все і зміниться, причому, за дуже короткий час. Про всяк випадок треба складати боєприпаси, готувати харчі і поливати городи машинним маслом.
 
В.А.М., 13.05.2010 - 13:45
Россия ещё не в том положении, чтобы на неё танком переть кому бы то ни было, даже Китаю. Эта страна, в принципе, могла бы захватить Россию просто приехав в отпуск, но чего-то выжидает. Конечно Китай пока наращивает свою мощь, выкачивая из России природные ресурсы и сбывая ей свою "прибавочную стоимость". Конечно он уже в состоянии проглотить Россию, но зачем ему такие проблемы? Тем более, что и в самом Китае ещё много народа живёт на миску риса в день. Проще подождать, когда иссякнут запасы нефти и газа или резко и надолго упадут цены на них, или резко сократится потребление именно российских энергоресурсов. В этом случае страна сама распадётся и (или) войдёт в период массовых голодных бунтов, как всегда, традиционно в России, бессмысленных и беспощадных. Тогда и придут "спасители" в лице Китая, Японии, Америка подсуетится, из Европы кто-нибудь объявится... Поделят её на зоны влияния и усё!
А есть и другой вариант. Тоже подождать и тоже недолго, пока центр России обмусульманится. Уже сейчас это заметно, а с каждым десятилетием это будет только нарастать. Ведь девушки их, женщины не пьют и не колятся, не делают абортов, а много рожают, воспитывается народ в дисциплине и уважении к старшим (по-настоящему). И настанет момент, когда Китай будет разговаривать не с русским-православным, а с русским-мусульманином. И тогда Китай возьмёт (ему русский-мусульманин отдаст) всё от Урала к морю, заверив, что за Урал не пойдёт. Ну Японии отдаст ихние Курилы, шоб успокоились и не мешались под ногами.
Для Украины оба варианта ничем не грозят именно из-за такой жирной буферной прослойки, какой является Россия и которую долго ещё будут переваривать, пребывая в сытости, любойлюбые, кто заполучит российские земли. Но нам тоже надо быть начеку и быть в силе. Потому что под эту общую шумиху дележа монстрами России, некоторые мелкие шавки могут попытаться и нас схавать.
А мы всё сдаём и сдаём свои позиции. Отдали ядерное оружие. Кто-то вякает там, что оно мол уже сроки выработал
 
В.А.М., 12.05.2010 - 06:39
По-друге, з огляду на відношення самих "рассіян" до нас-українців і до всіх інших народів (а більших ксенофобів і шовіністів, ніж москалі годі і шукати)то мене якось мало хвилює, чи робить моє до них "огульне відношення" мені, на вашу думку, честь, чи ні. Відношення справедливо-адекватне, те, якого заслужили. І не збираюсь я ні з ким з цього приводу "порозумітись". Забагато щось ми зі всіма потворами "розуміємось". Частіше би ікла показували і гризли - отоді і відношення було би до нас краще, і повага. Є люди (і країни), які не розуміють добросусідського відношення. Їм треба тільки показувати силу. Отоді вони не будуть пхати свого носа в чуже корито. І росія саме така. Ну не кривіть душею - подивіться на їх історію і їх сьогодення. На жаль, люди (прості рассіянє) у своїй переважній більшості - це спита, збидлена, аморальна маса, яка тупо, як худоба іде туди, куди ведуть маніяки, які в них завжди при владі. На жаль - це так, і так було у них завжди. Я розумію, що при бажанні у будь-якого народу можна знайти негатив, але, як не крути, та більшого зла, ніж нам-українцям принесли (і несуть) брати-рассіянє, таки не приніс ніхто. Оце свята правда. Ну при всьому моєму бажанні всіх любити і всіх поважати, щось не виходить в мене любити і поважати масковію з її тупим збидленим стадом. Принаймні, допоки вони будуть і далі проводити свою звичну політику.


с этим я согласен

я не согласен лишь с тем, что надо это так им показывать.
Украине надо быть хитрой партизанкой, а не матросовым.
Ото така моя думка smile
 
Гнат Голка відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ваша думка є більш ніж мудрою і раціональною. Але, я думаю, що істина, як завжди, десь посередині. Нам треба брати приклад з наймудрішого (на моє бачення) народу в світі - японців. От вони, коли треба - хитрі партизани, а коли треба - то валять, як танк напролом. І, як не прикольно, вони якось примудрюються безпомилково вгадувати, де треба перше, а де друге, і дійсно добиваються свого. Подивіться хоча б на їх бізнесову політику - хитру і обережну і водночас надзвичайно агресивну і потужну. Через що й живуть найкраще в світі. Так треба робити і нам - і тоді все буде класно.
 
Віктор Ох, 12.05.2010 - 01:28
Додаю в обране!
 
Гнат Голка відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую, пане Вікторе, це вище будь-якої похвали.
 
В.А.М., 11.05.2010 - 09:23
Не знаю чому Ви вважаєте мене мешканцем цього міста. Але місто саме гарне. В ньому якась є своя і дуже потужна енергетика, якої я мало де відчував. Тому і порадив Вам з"їздити туди після базарного міста - Москви. І не винен С-Петербург, як місто, він не винен, що його збудували на кістках, як Ви пишете. Мало у нас, в Україні, уже за наше життя будувалося на кістках у прямому чи переносному сенсі?
Ваше таке огульне відношення, як до міст, так і до людей, чм навіть до країн, не робить Вам ні честі ні поваги до Вас не викликає. "Брызгание слюной" на захист української мови, чи країни, на жаль не приводить до порозуміння, а тільки понукає оточуючих відійти як надалі від такого борця. І в тому не заслуга його перед крвїною, а зрада, тому що ізоляція Україні не потрібна, а повагу, з такими "щирими" захисниками не здобудеш.
Я теж кажу, що думаю, то не ображайся.
І розмовляю рідною твоєю мовою, щоб зрозуміліше тобі було.
 
Гнат Голка відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Привіт, VAM. Похвала Петербурга і означення адреси - на Земле, щось мене спонукали віднести вас саме до пітерців. Якщо я помилився, то думаю вас - "землянина" не дуже цим образив. Ви очевидно один з тих "рускаязичних граждан" України, про яких я написав іншого свого вірша "Марш нацменшин". Почитайте ще його.
Добре, я відхилився. По-перше, ви не зрозуміли сам сенс мого вірша, я не про базарне місто москву писав, а про саму суть московії, як держави з її законами і порядками. Згодьтеся, що в цьому сенсі ваша порада поїхати в петербург недоречна.
По-друге, з огляду на відношення самих "рассіян" до нас-українців і до всіх інших народів (а більших ксенофобів і шовіністів, ніж москалі годі і шукати)то мене якось мало хвилює, чи робить моє до них "огульне відношення" мені, на вашу думку, честь, чи ні. Відношення справедливо-адекватне, те, якого заслужили. І не збираюсь я ні з ким з цього приводу "порозумітись". Забагато щось ми зі всіма потворами "розуміємось". Частіше би ікла показували і гризли - отоді і відношення було би до нас краще, і повага. Є люди (і країни), які не розуміють добросусідського відношення. Їм треба тільки показувати силу. Отоді вони не будуть пхати свого носа в чуже корито. І росія саме така. Ну не кривіть душею - подивіться на їх історію і їх сьогодення. На жаль, люди (прості рассіянє) у своїй переважній більшості - це спита, збидлена, аморальна маса, яка тупо, як худоба іде туди, куди ведуть маніяки, які в них завжди при владі. На жаль - це так, і так було у них завжди. Я розумію, що при бажанні у будь-якого народу можна знайти негатив, але, як не крути, та більшого зла, ніж нам-українцям принесли (і несуть) брати-рассіянє, таки не приніс ніхто. Оце свята правда. Ну при всьому моєму бажанні всіх любити і всіх поважати, щось не виходить в мене любити і поважати масковію з її тупим збидленим стадом. Принаймні, допоки вони будуть і далі проводити свою звичну політику.
Отака моя думка - подобається це комусь чи ні.
А якби побільше було таких, як ви кажете "борців", як я, то ми (Україна) давно би вже були найсильнішою і найбагатшою країною світу.
Дякую за конструктивний діалог (і за мою мову).
 
В.А.М., 10.05.2010 - 07:36
Ну за нуждой, съезди туда, а потом, уже как культурный человек, которому ничего не мешает быть таковым, съезди в Петербург. Хороший город, хорошие люди. smile 22
 
Гнат Голка відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я знаю, що ви петербуржці себе вирізняєте з-поміж всієї іншої расєї, але, я вас розчарую. Я до вас всіх ставлюсь однаково. І культури моєї ви не заслужили. Один ваш путя-президент - "пітєрєц" чого вартий. І Пітєр ваш на наших кістках побудований. А справді хороших людей серед вас дуже мало. Та й просто нормальних, тобто адекватних (блоги почитайте, газети, новини подивіться) то взагалі майже не залишилось. От так, "харошій чєлавєк". Не обезсудь, кажу, що думаю.
 
Гнат Голка відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую.
 
Борода, 10.05.2010 - 00:42
Ото ви дали! 12 biggrin
 
Гнат Голка відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую, так я такий!
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Новий
Батьківна: - Свіжий
Синонім до слова:  Новий
Enol: - неопалимий
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
Синонім до слова:  візаві
Enol: - віч-на-віч на вічність
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
dashavsky: - патякати
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
x
Нові твори
Обрати твори за період: