Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Izis: Частини мови і частини слова. Римовані правила. В допомогу школяру - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Izis відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Мне нравится, что пользуются)Я именно для этого писала. Оксана П., 25.03.2009 - 20:40
Оценка поэта: 5цікавий підхід. беру в обране, думаю, що згодиться моїм донькам Волошина Катерина, 18.03.2009 - 12:44
Оценка поэта: 5Будуть дітки, обовьязково скористаюся!!!!!!!!! Дякую! Izis відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Мені здається, що можливо не настав час.С іншого боку, написання цих віршиків здійснювалось у стані великої концентрації при вивченні правил та повторенні їх. Було бажання відобразити так, щоб було зрозуміло моїй дитині. Тобто з посиланням на його мислення та мироприняття. Тому мені здається, що удосконалювати немає сенсу у тому розрізі, що щось зникне. Важливе досить. Що не можна відчути. Не знаю наскільки зрозуміле пояснення. 07.03.2009 - 14:37
Основа слова може не мати префікса і суфікса.Нецікавий віршик про сполучник. П У віршику про префікс - утворю і роблю просто незвучна і нецікава рима. у віршику "як відрізнити?" рядок "У стрибає у листя" незвучний і нерозумілий, чи хтось устрибує у листя, чи літера "у" срИбає? Я б радила ще попрацювати над цими віршиками. Бажаю успіху! Izis відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Писалось для сына, который не любит учить правила. Мной, которая училась в русской школе. Функция их давно выполнена. С успехом. За критику спасибо. |
|
|