Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Дід Михалич: … НЕ ВІРЮ В БОГА…. - ВІРШ |
![]() |
![]() UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
![]()
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ посполитий, 25.08.2013 - 21:45
Не буду повторюватись-вірш супер.Для мене,насамперед це не форма,а зміст.Перечитав усі коментарі.Смішно і страшно.От тут згадували філософію,Канта. Кант щиро вірив в Бога(як і, до речі, Бруно,Галілей,Коперник),що не завадило йому ,так би мовити,похитнути(НЕ ВІРУ!!!),а церковне мракобісся. Ніцше теж був віруючою людиною,що не завадило йому сказати "Бог помер". Помер не фізично,з появою надлюдини просто відпадає потреба в Богові,як об'єкті поклоніння.До,речі,про надлюдину.Нацисти дещо довільно трактували Ніцше.Він зовсім не був шовіністом чи расистом.Надлюдина,якщо в двох словах-це людина,яка подолала звичні людські страхи,відкрила розум для Пізнання.Десь так приблизно.Пробачте за сумбур.Бог і церква-різні речі. А взагалі-то "Все во что-то верят.Одни верят,что Бог есть,другие верят,что Его нет.И то и другое-недоказуемо." (Х/ф "Стережись автомобіля") Дід Михалич відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Вельми вам вдячний за відгук, як завжди обгрунтований. Бачу, наші думки дещо схожі і це, як на мене, непогано...
Христина Рикмас, 23.08.2013 - 22:52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Дід Михалич відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
чи то на щастя, чи то - нажаль, але кожному - своє...
RAY ZAVTRA, 17.08.2013 - 01:14
Істина звісно є і я в це повірю, бо я її знайшов. Я так впевнено говорю, тому що я не просто вірю в Бога так як більшість. Моя віра грунтується на глибоких знаннях(у цьому питанні) і обгрунтованих доказах. В своєму коментарі я мав на увазі, що глибоко вникаючи в філософію, ви істини не знайдете, вона цьому аж ніяк не сприяє. І, до речі, вдумайтесь у слово, якщо це ІСТИНА - вона не може бути в кожного своя, вона - одна єдина. Те, що в кожного своя правда - загальноприйнята думка, але вона помилкова. Не може бути правий і той хто вірить в існування Бога і той, хто не вірить. Хтось однозначно помиляється.По-друге, щодо молитви: не говоріть про те, чого не знаєте. Якщо ви не відчували, як Бог підтримує не в момент молитви, а після неї і якщо ви не відчували, як Бог допомагає насолоджуватись життям "на повну", не означає, що я не бачив такої підтримки. Тому, в принципі, мені жаль таких людей, як Ви. Тішуся, що ви відчули, що таке справжній друг і як багато значить кохана людина. Для мене це теж величезні цінності. Та ви ніколи не задумувались, що в Бога можна не просто вірити, а й дружити з ним ( я не хворий)? І по-третє, ні в якому разі не подумайте, що я вас зневажаю чи погано ставлюся. Дуже цікаво читати ваші вірші ) Дід Михалич відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Для мене немає значення чи критикує мене хтось, чи хвалить - головне, що є коментар, а якщо є коментар будь - який, то це значить, що моя думка когось зачепила, а це справді добре. Знаєте, філософи іноді говорять мудрі речі, зокрема один з них сказав : "справді дурний той, хто не хоче змінюватись..." Я ніколи не вважав і вважати не буду хворими тих людей, які говорять незвичні речі, даний відгук мене чи то зтривожив, чи то - підніс, я й сам не розумію, Якщо не важко, то напиши мені детальніше в приват про те, як же можна з Ним дружити, і я щиро спробую!!!
RAY ZAVTRA, 16.08.2013 - 13:47
Ну звісно, філософія не лишає місця Богу. Та я вам чесно скажу, що Ви просто не знаєте, що таке справжня віра в справжнього Бога. Це не зазубрені молитви, не монастирі, не ікони, не похід до церкви(де обов'язковим пунктом є поповнення кишені відповідних людей) іт.д., а зовсім інакше. Та знайте: філософія теж заплутує. Це коли шукаєш істину, шукаєш, шукаєш, здається вже ось-ось, а тут раз - і її нема. Це безкінечний процес, який веде в нікуди, бо насправді все не так складно ![]() Дід Михалич відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Не повірите, але істина є, вона в кожного своя, ваша істина - вірити в бога, поклонятись йому, а моя - вірити в те, що щобоможе вижити в цьому світі. бог не підтримає вас в тяжку хвилину, не змусить робити божевільні вчинки і насолоджуватись життям на повну (коли ви молитесь - то так, але після молитви ви переходите із звіту духовного в матеріальний, а тут все по-іншому...) , а от підтримка друга і коханої людини - ТАК!!
СвітанОk, 15.08.2013 - 15:17
Дуже хороші рими) вірш майстерно написаний)))Парадоксально-в пекло і в Божу кару за відречення від Нього ти віриш,а в самого Бога чомусь ні... Даремно((( Я швидше засумніваюсь у існуванні кохання) Та й в людей краще не вірити (в друзів). Мабуть,тому в нашому житті стільки розчарувань-віримо у які завгодно абстракції(дружбу, кохання, вірність),а віри в Бога бракує(((( Дід Михалич відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ахах))) Смішна))) Я в бога не вірю, і в пекло теж, але готовий туди потрапити, якщо воно існує.... А от відносно друзів і кохання - то ти дарма... Будуть в твоєму житті ще люди, які доведуть, що існує і справжня дружба, і кохання!!!
Ель Демір, 04.08.2013 - 09:17
Неодинарний дуже, та підтримую на в сті 100 проц. Крилату ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Владимир Ка, 30.07.2013 - 14:09
Стихотворение понравилось! очень хорошо!!! ![]() "− Но вот какой вопрос меня беспокоит: ежели бога нет, то, спрашивается, кто же управляет жизнью человеческой и всем вообще распорядком на земле? − Сам человек и управляет, − поспешил сердито ответить Бездомный на этот, признаться, не очень ясный вопрос. − Виноват, − мягко отозвался неизвестный, − для того, чтобы управлять, нужно, как-никак, иметь точный план на некоторый, хоть сколько-нибудь приличный срок. Позвольте же вас спросить, как же может управлять человек, если он не только лишен возможности составить какой-нибудь план хотя бы на смехотворно короткий срок, ну, лет, скажем, в тысячу, но не может ручаться даже за свой собственный завтрашний день? И, в самом деле, − тут неизвестный повернулся к Берлиозу, − вообразите, что вы, например, начнете управлять, распоряжаться и другими и собою, вообще, так сказать, входить во вкус, и вдруг у вас… кхе… кхе… саркома легкого…" а так все замечательно! ![]() Дід Михалич відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
искренне благодарю! Глядя на то, что я смотрю на мир немного по - философски, то я принял точку зрения философа Гераклита: миром правит Логос - закон существования, единый для всего живого, он неразделимый с Богом ...
вічно молода, 30.07.2013 - 00:06
така тема,про яку можна говорити годинами. Чесно, трохи не згодна. А вірш - чудово написаний ![]() Дід Михалич відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
не згодні - так це ж чудово, отже ви маєте власну думку!!! Щиро дякую!!!P.S у моєму відгуку відносно вашого вірша не було нічких лестощів... Кожен раз дивуюсь: наскільки скромні генії.... ![]() Вразлива, 29.07.2013 - 11:44
Мабуть такі думки снують в не одній голові?Але це ще не говорить про те, щоб Бога через когось , випихать зі свого серця! ![]() Дід Михалич відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
так я ж не закликаю нікого виганяти бога з серця, я ж лише про себе пишу.... за візит дякую!!!!
Алексей Ткаченко, 27.07.2013 - 21:09
Интересно, жутко интересно читать ваши стихотворения. Многие свои мысли нахожу у вас. ![]() Дід Михалич відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Пане Олексію, жутко интересно - це читати такі приємні відгуки... а якщо думки свої знаходите - дуже добре, значить у вас непогані думки!!! сподіваюсь, що ви розумієте українську.. ![]() Дід Михалич відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
хм... а я мав на увазі, що вірю в свої сили, в підтримку друга і силу кохання, яке душу зігріє. Я просто вірю в кохання (вірю, що воно існує) ось так - ось.. ![]() Галина Левицька, 25.07.2013 - 23:14
Ваш вірш щирий і дотепно написаний. Але дуже співчуваю, що ви бажаєте собі дорогу в пекло. Бог є! Він Живий і ще дає вам час на покаяння... Він не лише в Небі, Він може жити у серці людини, яка у смиренні перед Ним. Він не в монастирях, і не іконах, не в церковних дзвонах, але в Голгофському розп'ятті, де була явлена Божа Любов до кожної людини, і особисто до Вас... |
|
![]()
|