Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Левчишин Віктор: ЖЕРТВИ АВТОКАТАСТРОФ - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Valery, 27.04.2014 - 15:34
Бажаю здоров'я і життєвої наснаги! Щодо старенних фотографій, то у 40-х роках 19 ст. могли бути хіба що дагеротипи. Сумніваюсь, що хтось міг тоді зафотографувати види Дніпра, бо тоді фотографували лише у студіях зі складним обладнанням, з витримками по пів-години, з жорсткою фіксацією тіла і голови А щодо Почайни і Дніпра - це я читав у книгах з історії Києва. До речі, та протока, що за Трухановом, в народі називається Стариком. Тобто в народній пам'яті якось збереглось те, що там раніше було старе русло Дніпра. До того ж, Володимир хрестив киян не у Дніпрі, а у Почайні.
Левчишин Віктор відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Так, дійсно, Старик є.
Valery, 26.04.2014 - 10:49
Щодо проспекту Ватутіна. Є один історичний аспект, що може бути витоком патогенності. Ми пам'ятаємо грандіозні проекти повернення рік у Сибіру, що слава Богу не були реалізовані. Але ж за сто років до цього у середині ХІХ ст. такий проект було реалізовано у Києві. До цього повз Київ протікала широка річка Почайна, а Дніпро протікав за Трухановим півостровом, що тоді сполучався з Рибальським, тому на ньму було кілька рибальських сел. Дніпро і Почайна зливалися нижче Труханового півострову, а Десна впадала у Дніпро між Трухановим і Чорториєю. Але у ХІХ ст. Почайна стала міліти і це ускладнювало судохідство. Тоді й виник проект повернути Дніпро до Києва. Для цього було прорито канал, що роз'єднав Труханів з Рибальським, а землю перекинуто, з'єднавши Чорторию з Трухановим. При цьому частна Десни об'єдналась зі старим руслом Дніпра. Зверху поставили дамбу і таким чином уся потужність вод Почайни, Дніпра і Десни спрямувалась до берега Подолу. Щоправда Почайна потім зовсім обміліла і була поділена на Рибальську бухту, Оболонські і Міністерські озера. Отака перебудова природних потоків рік і могла призвести до геологічних патологій. ІМХО
Левчишин Віктор відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Цього не знав. Але у мене є один приятель, який фахово цим займається. то якщо викараскаюсь , то дізнаюсь у нього про це. Хоча є неймовірно старі фотокартки, де Дніпро тече як зараз.
вчитель, 03.04.2014 - 06:23
Так-так, даруйте за неуважність. Такі зони є, напевно, в багатьох містах чи місцях. У нас на Тлумацькій трасі поблизу Франківська відразу на виїзді є статуя (досить велика) Ангелу. Близькі розповіли, що до цього пам'ятника дуже багато аварій траплялось саме на цьому місці. Тепер немає...З повагою!
Левчишин Віктор відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
От, бачите, як легко знайти порозуміння. Був час, коли я заробляв гроші на життя Діагностуванням територій, тому що практично всі території мають особливості, які обумовлені тим, що Реальність має органічний зв'язок із іншими Агрегатностями. Стосовно людини це може проявлятися як позитивно, так і негативно. Але! Краще напишу розгорнуто про це.З повагою вчитель, 02.04.2014 - 22:11
Їх було так багато,якій авіакатастрофі саме?..Моторошно від скупості слів...
Левчишин Віктор відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дорога МММ! Мова іде про АВТОкатастрофи... Ви не уважні! В Києві є місця, де дуже часто бувають автокатастрофи. Є такий собі проспект Ватутіна, який проходить повз Урочище Чортория. Це сильна патогенна зона. Недаремно назву дали цьому місцю ще в часи Київської Русі. Там є рукав Десни/Дніпра. Радянська влада сором'язливо переіменувала його в Десьонку. Правило було таке! Опреловка під Москвою стала Апрелевкою, а перша станція від Київського вокзалу у Москві замість стародавнього Суково стала Сонячною. Так от: на цьому проспекті феноменально багато катастроф автомобільних. Вірш я написав під враженням постійного пересування по цьому проспекту.З повагою! |
|
|