Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Alisson: one track mind - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Nafta, 01.09.2020 - 12:41
https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6/chislivnik-14257/grupi-chislivnikiv-37371/re-31fcf233-a409-4371-a1a0-866ba80c1db3 навіть шестикласники це знають, а ви - ні. Ганьба!
шостий клас я закінчувала в мінську )
нічого не вдієш: доведеться вірша ліквідувати. жартую: вже переробила Nafta, 01.09.2020 - 12:26
Збірні числівники поєднуються:1) з іменниками, що є назвами істот чоловічої статі (троє учнів, дванадцятеро коней); 2)з іменниками середнього роду, що позначають малих істот (п’ятеро ведмежат, восьмеро малят); 3) з іменниками середнього роду, що позначають предмет (четверо полотен, двоє відер); 4) з іменниками, що позначають парні предмети, сполучаються збірні числівники або власне кількісні з іменником ПАРА: двоє штанів і дві пари штанів; 5) з особовими і означальними займенниками: нас було п’ятеро.
це що таке? а чому ж кажуть "двоє дівчат"? за цими правилами виходить, дівчата – істоти середнього роду, чи й взагалі предмети?
Олька Оленька відповів на коментар Nafta, 01.09.2020 - 16:16
"Дівчата" - множина від "дівчина", шановна критикессо. пхпхпх.
Nafta відповів на коментар Олька Оленька, 01.09.2020 - 17:07
Ви моніторите мої коментарі? Це дуже цікава справа, чи не так?
Олька Оленька відповів на коментар Nafta, 01.09.2020 - 17:35
Стало цікаво наскільки вправно пишете. Але виявилось, що ви лише критикуєте.
Nafta відповів на коментар Олька Оленька, 01.09.2020 - 17:39
А ви хотіли відповісти критикою на критику? Отже, відчуваєте тривогу і хочете захищатися) Чим Вас так мій коментар налякав, Оленько?) Якщо не згодні з моїм зауваженням, то просто забудьте про нього.
Олька Оленька відповів на коментар Nafta, 01.09.2020 - 17:43
Вважаю, що критикувати має право людина, яка хоч якимось чином дотична до літератури та знається на тому, що пише. Власне, у сповіщеннях спливає, кому ви лишаєте коментар, на що я і звернула увагу. Ви просто ходите по сайту і лишаєте свої недолугі (і, доречі), часто неграмотні коментарі. "Неперевершеними" називати вірші, де лише одні дієслівні, примітивні рими - це вишка. Тут нічого не скажеш. )) Спустіться з небес на землю, якщо не можете в поезію - критиком вам теж не бути. Nafta відповів на коментар Олька Оленька, 01.09.2020 - 17:49
Я ж не назвала рими неперевершеними, а вірш. Він сподобався мені емоційно, і я похвалила автора чи авторку. Вірші я писала, але Вам їх не покажу, доки не заспокоїтеся. Сумніваюся, що так станеться, але щиро на це сподіваюсь Олька Оленька відповів на коментар Nafta, 01.09.2020 - 17:56
Я абсолютно спокійна. Рима - це технічна складова віршу. І якщо вона присутня - вона має бути якісною. Ось і все. Вірш не може бути непервершеним, якщо в ньому є настільки серйозні дефекти. Варто би було це врахувати, стаючи на стежку критиканства. Так само, як варто було врахува і те, що з вашою позицією чи коментарями хтось може бути не згоден. Nafta відповів на коментар Олька Оленька, 01.09.2020 - 18:02
У багатьох народних піснях більшість рим - дієслівні. Отже, той, хто заперечує вживання таких рим, не шанує народних традицій.Так, з моєю критикою можете не погоджуватися. Обіцяю не стріляти Олька Оленька відповів на коментар Nafta, 01.09.2020 - 18:51
не плутайте фолькльор і розвиток поезії. Те що було актуальним в 16 столітті, сьогодні вважається примітивізмом. Народна творчітсь - це народна творчість. Література і поезія персональна - зовсім інше. За такими вашими виразами чудово можна прослідкувати ваш літературний рівень, власне. Займіться тим, що ваше чи тим, в чому ви розбираєтесь.
Alisson відповів на коментар Олька Оленька, 01.09.2020 - 18:58
дуже змістовна дискусія, та годі вже вам сваритися. у вас, ольго, римування взагалі практикується? в тому еротичному вірші – я його бачила – воно зовсім пунктирне. краще б ви писали верлібром
Олька Оленька відповів на коментар Alisson, 01.09.2020 - 19:13
Це не сварка, а дискусія. Я не люблю вверлібри, а рими там наявні в кожній строчці. Проте, власне, мова не про мої вірші. Я не претендую на звання "Римопльот року" та й не беруся критикувати інші роботи, вказуючи кому що змінити. Проте, коли "критики" елементарно не знають правил римування та правил української мови - це дивно. Вважаю, що люди з низьким рівнем підготовки не мають морального права давати оціночні судження чи виправляти інших. Тим паче, якщо це стосуться теми, світогляду чи сенсу, який закладає інша людина в свою роботу. Не сподобалось ? Це питання смаку і воно зайжди суб'єктивне. Є претензії до техніки? Покажи майстерність і тоді виправляй. Все просто. Хіба ні ? Власне, перепрошую, що втрутилась і прийшла до вас на сторінку. До вас питань немає ніяких. Власне як вже і до Nafta. Мені зрозуміла мотивація коментатора і більше запитань до критикині я не маю. Олька Оленька відповів на коментар Alisson, 01.09.2020 - 19:14
і так- власні назви, а саме імена, пишуться з великої літери.На мабутнє. Може екзамен писати будете на ДПА, хтозна. Nafta відповів на коментар Олька Оленька, 01.09.2020 - 19:16
А згадувати у вірші "розставлені коліна" не примітивно? Це скоріше деградація ніж розвиток Стосовно того вірша з дієслівними римами. Авторка пише гарно. Вона молодець. Я бачу її прогрес. Усі ми тут вчимося. З часом вона почне застосовувати більше вишуканих граматичних рим. Олька Оленька відповів на коментар Nafta, 01.09.2020 - 19:20
Поезія тим і прекрасна, що можна писати і про розведені коліна, і про метеликів. Якщо у вашій свідомості є табуйовані теми, про які не можна писати вірші чи говорити, то це лише ваші проблеми. Я не кажу, що авторка пише погано. Мені, власне, байдуже. Я вказала вам на вашу любов до дієслівних рим. І це не я вважаю їх примітивними. Вони так називаються в літературі. Почитайте якось теорію, можливо тоді ваша критика стане трішки конструктивнішою і не буде базуватись на образі віруючих чи соромі перед оголеним тілом. Олька Оленька відповів на коментар Nafta, 01.09.2020 - 19:22
А ще можете пожурити Іздрика чи Жадана за те, що вони також згадують коліна, ребра, груди та інші безсоромні штучки в своїх віршах. Про Подерев'янського я мовчатиму, ви все рівно не знаєте хто це. Гарного вечора. Дякую за витрачений час, на все добре. Nafta відповів на коментар Олька Оленька, 01.09.2020 - 19:35
Якщо вони подобаються вам, то не читатиму) Не вигадуйте, у тих авторів не такі вірші, як ваші. Я не кажу, що в захваті від дієслівних рим. Просто не бачу сенсу відмовлятися від них повністю. І якщо Ви викладаєте вірші в Інтернет, то Ви маєте бути готові як до об'єктивних, так і суб'єктивних оцінок. Тому що неможливо подобатися всім. Хтось висловлює захоплення, а хтось - крайнє невдоволення. Так завжди. І ще одне. Як казала Ulcus, критика сприяє розвитку незалежно від її слушності. Інколи суб'єктивні оцінки теж допомагають. Nafta, 01.09.2020 - 11:09
Сподобався вірш. Спочатку 1, потім 2, далі 3. Цікаво і оригінально. А головне змістовно.
|
|
|