Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Валя Савелюк: ЗАХОПЛЕННЯ… - ВІРШ

logo
Валя Савелюк: ЗАХОПЛЕННЯ… - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 1
Персональный ЧАТ Majra
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

ЗАХОПЛЕННЯ…

уже в самому слові –
засторо́га…
отак, не додивившись за собою,
і не помітивши,
втрапляєш у полон…
Хтось!
або щось яскраве
«ЗАХОПИТЬ» душу,
щоби добровільно
у пастку замани́ти 

(цікаво, 
чужомовні: «восХИЩЕНЬЕ» 
і «восторг» --
про те ж, по суті…)

клітка!
у тій клітці, правда,
є відкриті дверці –
хочеш? іди на волю…
позбувай…

а вчасно не піде́ш –
зачиняться дверцята, 
і клітка
ґратами зростеться …

тоді
захоплення
переметнеться в одержимість!

а там вже – не відпросиш,
не відмолиш:

Екзорцизм

07.06.2012

ID:  342856
Рубрика: Поезія, Лірика
дата надходження: 09.06.2012 06:38:52
© дата внесення змiн: 13.07.2014 07:56:15
автор: Валя Савелюк

Мені подобається 0 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Діана Сушко, Оксана Пронюк, Наталя Данилюк, Леся Геник
Прочитаний усіма відвідувачами (3013)
В тому числі авторами сайту (22) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

цей вірш потрібно і з коментарями читати, ефект вражаючий apple love17
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
та.. побалакали... дякую Вам 23
 
Діана Сушко, 11.06.2012 - 23:04
Валю, читала Ваші відповіді під віршем, і щиро вдячна, багато мудрості в них. і для себе взяла. а вірш чудовий, просто і сильно. дійсно, до всього треба з розуммом, бо "не відмолиш". шкода, вчитися часто на своїх помилках доводиться
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
так... на власних помилках... болючих... які мають тенденцію до повторень... я це називаю "ефектом граблів"... smile але маємо ж ми і власні відкриття! досягнення!
дорогу подолає той, хто йде... 23
 
Дід Миколай, 11.06.2012 - 09:50
23
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
дякую Вам -- за просту красоту, яку оце Ви мені надіслали... чи за красиву простоту... це я так цю квіточку-символ "прочитую"... 22 23
 
Наталя Данилюк, 09.06.2012 - 13:06
Спокус довкола багато і не так легко у чомусь прекрасному вгледіти оту приховану лукавинку...Досвід і мудрість,здобута з роками,-найкращі порадники наші.Як завжди,глибоко,мудро і повчально. 12 Прекрасний філософський роздум! 16 19 21 icon_flower
P.S.Щиро Вам дякую за теплі слова,які Ви залишили на сторінці мого сьогоднішнього вірша! 16 На жаль,знову маю проблеми зі зв'язком,тому лише тепер змогла відкрити і свій,і Ваш вірш.Вже й до оператора дзвонила,проте покращення якостізв'язку всеодно немає... frown Сонечка Вам ясного!Дякую долі,що Ви є! love
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
...чи є щось, що було б привабливішим за пастку (ловушку)?... привабливість, захоплення, одержимість -- це механізм добровільного (шляхом витонченого обману і самообману)поневолення душі... справді прекрасне -- це те, в чому Живе Світло -- живе! і присутність Живого Світла прочитується підсвідомістю і подається в свідомість відповідним сигналом -- відчуттям... от залишається тільки навчитися "чути" ті сигнали і вірити їм (тобто, собі...)

як і інші "підказки" навчитися упізнавати -- в яких сигнал про відсутність в чомусь, зовні при вабливому" -- КРАСОТИ істинної...

я не повчаю, сама хотіла б навчитися вірити собі...

дякую Вам, люба Наталю, і за візит, і за відгук, і за прекрасні волошки польові...
 
Борода, 09.06.2012 - 11:22
Ще раз повертаюсь до Вашого вірша, Валю. Хочу показати ще один підводний риф. Ми, українці, дуже емоційна і довірлива нація, може в тому і наша біда, може тому і так легко попадаємо у чужі тенета. От взяти захоплення і одержимість. Ніби досить легко перше може перерости в друге, коли не слідкувати за границею, що їх розділяє. Адже часто ми, захоплюючись чиїмсь талантом чи успішністю. не помічаємо, чи не хочемо помічати його проріхів. А тим самим ми і йому погану послугу робимо і себе пригнічуєм, бо ця людина переконується у своїй надталановитості і згодом не сприймає ніякої критики, а то і попросту приймає її в штики. У вільному світі все інакше: будь ти хоть хто - є загальні принципи і закони, яких треба дотримуватись. Я зараз перебуваю у містечку в Португалії, що пов"язане з одним із їхніх знаменитостей - всесвітньо відомим футболістом Луїшем Фігу. Так от Луїш, котрий виступав в багатьох знаменитих футбольних клубах Європи і збив непоганий капітал десь 3 роки назад почав будувати і побудував тут цілий готельний комплекс, на високій горі багатоповерховий готель круглої форми і більше десятка 2-3 поверхових будинків з готельними котеджними номерами навкруги, облаштував добротними тротуарами, під"їздними дорогами, посадив дерева, квіти і посіяв траву. Все витончено і красиво. Але чи то його будівельники підвели чи теж понадіявся на своє ім"я і щось там з документами не лади. Незважаючи на те, що це вагоме капіталовкладення у місцевий бюджет, бо податки з працюючого комплексу потечуть немалі, місцева мерія закрила комплекс поки документація чи будівництво не буде приведено у належний стан. От така вона європейська культура, такий стрій, до якого ми прагнемо, де закон вище всьгь і ні захоплення, ні одержимість на нього не впливають. Дяка за цікаву тему!

give_rose give_rose give_rose
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
так, пане Ігорю -- довірливість наша... а чому?... бо ми не маємо підлості в самих собі, тому не здібні передбачити наявність підлості в інших...

"...ми не лукавили з тобою --
ми просто йшли...
у нас нема
зерна неправди за собою..."

щодо Вашого ЗАХОПЛЕННЯ smile європейською справедливістю і рівністю перед законом... любий пане Ігорю! особа, яка презентує себе "найбільшим" правдолюбом і доводить це постійно "на ділі", на кожному кроці доводить -- найчастіше робить це заради того тільки, щоб у момент, коли їй треба буде збрехати "по крупному" -- брехня її була прийнята за правду... і цей метод працює бездоганно! і в приватних взаєминах і в політиці, і в геополітиці... отакі "шумні" демонстрації рівності перед законом -- не більше, чим демонстрації... от і Ви з ЗАХОПЛЕННЯМ вірите, що в Європі -- справедливість і закон панують, бо Вам доводять цю віру постійно отакими показними "скандалами"... а тоді, коли усе відшумить -- все утрясеться благополучно, правда ж, як і щораз... і потечуть гроші в кишені і в казну... спектакль для публіки широкої...

оце і є той кумир, якого раджено не сотворяти...
вибачайте, якщо Вам не до серця відповіді мої... але ми ж не сперечаємося, ми ділимося думками, і не більше...
дякую за увагу Вашу до ритмізованих "мудрувань" моїх...
з глибоким інтересом до Вас і повагою -- В.С.
 
Борода, 09.06.2012 - 10:28
Підводна частина Вашого вірша, Валю, як у справжнього айсберга. От Ви про скрипку і меч. Гарне порівняння, дійсно талановитого скрипаля усюди приймають поштиво, але тільки до тих пір поки він грає. А коли він, скажімо, почне розмахувати смичком та ображати місцевих музикантів - пора проганяти. Я розумію, що Ваш вірш в першу чергу говорить про інформаційний простір і релігію, які цілеспрямовано, опираючись на спільні слов"янські і культурні зв"язки отруюють нашу свідомість. Але і в цих сферах є грані допустимого, які вже давно облесний скрипаль обійшов. Нам просто бракує хоробрості йому про це сказати, а треба... give_rose give_rose give_rose
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
любий пане Ігорю, той скрипаль -- то підступність... для чого брати силою, коли можна увійти в душу хитрістю?... ЗАХОПИВШИСЬ красивою приманкою -- господарі й самі ворота вчинять навстіж і все своє віддадуть... а тоді, зрозумівши, хто це насправді -- як люди гостинні(а гостинність -- одна з рис, якою ми так пишаємося...)-- не наважаться вчинити спротиву... стануть мучитися, страждати -- але мовчати і терпіти... до пори, до часу, звичайно.... оце те, чого не враховує підступність "лагідних окупантів..."

стосовно релігій -- я православна християнка, але не ворогую з жодною із релігій, які ведуть до Світла, не залякують... не пнуться до влади за рахунок "приватизації Бога"... чи є такі релігії?... але майже в кожній є щось позитивне -- от в частині "релігійного позитиву", я, можна так сказати -- багаторелігійна... там де Бог є Любов -- там і я з вірою моєю... і язичництво -- не виняток... там -- Сонце -- а це і є символ Бога Світла...
 
Леся Геник, 09.06.2012 - 10:15
... засторога... вічне, але таке мудре, ще виплекане прапоколіннями, слово... Май думку, і май силу, і май стрим, і май свій ум у своїй голові... Як часто за лусками золоченими - розхоплення очікуватиме... Дякую, п. Валю, за мудрості скарбничку... 12 16 give_rose
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
дякую, люба Лесю! усе ще перебуваю під могутнім враженням (до речі -- враження... як блискавкою?...)од Вашого світанкового вірша сьогоднішнього... "розкусивши" смисл, прихований у слові, про яке йдеться у вірші моєму, я й обходжу це слово старанно... тому пишу, коли в високому захопленні перебуваю, пишу -- "геніально" -- тут немає дії, спрямованої на поневолення душі... smile отака я ...передбачлива... 16 23
 
ОЛЬГА ШНУРЕНКО, 09.06.2012 - 10:07
Я ЧИТАЛА ВІДГУК, АДРЕСОВАНИЙ ПАНУ БОРОДІ. МІЙ ДРУГИЙ ВІДГУК СТОСУВАВСЯ ВАЛЮ НЕ ТВОГО ВІРША, А МОГО НОВОГО ВЛАСНОГО ВІДНОШЕННЯ ДО СЛОВА. ПРО ТВОЄ ОСОБЛИВЕ ТЛУМАЧЕННЯ НЕ ПИСАЛА, БО ВЖЕ ВСЕ В ТВОЄМУ ВІДГУКУ ПРОЧИТАЛА wink
ТИ МЕНЕ ВИПЕРЕДИЛА, ЯК ЗАВЖДИ wink
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
бажаю Вам взаємності у дружбі зі словами! такі відкриття не знають запізнень -- коли б не прийшов хто -- завжди вчасно... а в школах -- хіба там навчають... навчали... та хіба й можна навчити? можна зацікавити, і тоді вже дитина сама захоче дізнаватися... це я так думаю... у нас же система освіти покликана відбити охоту і вміння мислити... тому й забиваються мізки дітей неосмисленою інформацією у великих і непотрібних обсягах... а ще -- виховання і закріплення комплексу неповноцінності... це важливо для рабовласницької системи, в якій ми й маємося...

підпис: "Одинокая волчица"... smile give_rose
 
ОЛЬГА ШНУРЕНКО, 09.06.2012 - 09:37
Я ДУЖЕ ЧАСТО ЗАГЛЯДАЮ В ТЛУМАЧНИЙ СЛОВНИК - МЕНІ ЦЕ ЦІКАВО. А ЩЕ, КОЛИ Я НЕДАВНО ДОПОМАГАЛА ДІТЯМ-СУСІДАМ РОБИТИ УРОКИ, Я СКАЧАЛА БАКАТО МАТЕРІАЛІВ СТОСОВНО СЛОВОТВОРЕННЯ І ПОБУДОВИ РЕЧЕННЯ. БУЛО ТАКЕ ВРАЖЕННЯ, ЩО В ШКОЛІ Я НЕ ВЧИЛАСЯ...
КРІМ ЦЬОГО Я СЛУХАЛА ЗАДОРНОВА ПРО ПОХОДЖЕННЯ І ТЛУМАЧЕННЯ СЛІВ - ЦЕ ДИВОВИЖНО. ВСІ МАБУТЬ ЗНАЮТЬ, ЩО В МОВНИХ ВУЗАХ Є ІСТОРІЯ МОВИ І МОВОЗНАВСТВО - АЛЕ НАВІТЬ Я ТОДІ ВІДНЕСЛАСЯ ДО ЦИХ ПРЕДЕТІВ "ХАЛАТНО", А ТАКИЙ БУВ ШАНС ЗАГЛЯНУТИ В ГЛИБИНИ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ!!!
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
зізнаюся, люба Консуело, що словники близько чверті століття є найулюбленішим чтивом моїм... слова -- живі, це істоти енергетично наповнені... вони вміють розповідати такі неймовірні легенди про себе... історії... моя велика мрія -- Тлумачний словник мови нашої в 10 величезних томах... знайшла його недавно в електронному виконанні на одному поетичному сайті... зраділа! але там погортати вільно не вдається... там замовляєш слово і відкривається довідочка... ну, можна сусідні слова дивитися... а коли це таки словник!!... береш собі "випадкового" тома, відкриваєш, де випадок вкаже... цікаво і класно...
а мій вірш -- це не етимологія слова, не думаю, що етимологічний словник подасть таку версію... там цікаво, але інакше... те, що в цьому віршеві, про це слово, філологи називають "примітивною етимологією"... але то їхні принципи... а в мене свої "підходи"....

дякую Вам іще раз... якщо маєте хвилину, гляньте мою відповідь пану Бороді -- там я про підводну частину цього вірша... якщо Вас зацікавить... 16 22 23 вдячна...
 
Борода, 09.06.2012 - 09:28
12 12 12
Захоплення і одержимість. Цікаві роздуми, Валю! give_rose give_rose give_rose
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
на власному досвіді... biggrin вся шкура в рубцях... якщо ворог приходить зі зброєю -- чинимо спротив, мобілізуємося, обороняємось! а коли він приходить під стіни фортеці зо скрипкою?... з ким же, думаємо, тут воювати?... сама красота і невинність... такі пальчики тонкі і довгі... такі лінії вишукані.. ах! звуки такі солодкоструйні... заходь, одинокий скитальцю... ось тобі хліби переломлені з нами... і заслухалися солодких казок скрипкових... -- ЗАХОПИЛИСЯ! і полетіли... і задрімали... а прокинулися -- а ми вже на смітнику... і в фортеці нашій чужий править... отакий результат захоплень... щось же в нас чимось "захоплюється", відбирається... "восторгається!" кудись, але головне -- що з нас самих кудись вилучається... вгору? але вгорі -- не обов"язково небо -- вгорі ще піднебесний шар густозаселений... небезпечний для душі... може тому й сказано: "Не сотвори собі кумира..."
дякую, пане Ігорю... 16 23
 
Віталій Назарук, 09.06.2012 - 07:35
Мудрий вірш! 12 16 16 16
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
дякую, пане Віталію... мудрість в усьому -- мати б вухо, яке чує... і око, яке бачить... (...имеющий ухо да услышит...) 23
 
ОЛЬГА ШНУРЕНКО, 09.06.2012 - 07:00
ЦІКАВИЙ АНАЛІЗ СЕМАНТИЧНОГО, ЛЕКСИЧНОГО ЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ. ВЗАГАЛІ ТЛУМАЧЕННЯ СЛОВА - ЦЕ ЦІЛА ФІЛОСОФІЯ!
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
дякую, Олю! слова часто застерігають.. але ми позвикали до них і не чуємо... нерви, до прикладу -- не РВИ!, каже слово, бо не відновлюються... biggrin
 
Калиновий, 09.06.2012 - 06:41
Чудово!!!
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
дякую!
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
Синонім до слова:  візаві
Enol: - віч-на-віч на вічність
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
dashavsky: - патякати
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
x
Нові твори
Обрати твори за період: