114.
Найголовнішим, Основним Полігоном є випробування по принципу "Троянський кінь".
Фактично кожний сенситив проходить цей Полігон. Тільки вид та засіб цього полігону у кожного сенситива свій.
Треба знати, що цей Полігон є головним координаційним засобом ув'язки сенситивів з Вищими Силами і він, як стала Програма не у земному, а у Космічному розумінні цього слова, є самозабезпеченим.
115.
Програма цього Полігону є координаційною при випробуванні сенситивів як по одинці, так і при їх контактах між собою. З точки зору Вищої Мети не має значення "втрати", що відбуваються в результаті "провалів" сенситивів на цьому Полігоні (хвороби, особливо психічні; Хвороба Сенситива; самогубства тощо), бо Програма орієнтована на операції із безсмертними Душами.
116.
Головна мета цієї програми - відбір людей із сенсорними здібностями, дійсно здатних працювати на потреби Всесвіту та на потреби охорони/рятування/координації Людства як виду, виправлення планетарних катастроф на Землі, що провокуються/створюються Людством.
117.
Програма автоматично починає працювати проти тих людей, ситуацій, обставин і навіть країн, які заважають свідомо чи несвідомо дійсному/дійсним сенситиву/сенситивам виконувати їх Місію навіть в разі не усвідомлення ними своєї Місії. Як правило, Програма приймає дії поетапно, поступово навантажуючи тиск.
118.
Якщо з точки зору Програми необхідно, щоб дійсний сенситив свідомо вів свою Місію, вона починає його Навчання і головним в цьому Навчанні є примушення сенситива усвідомити своє місце у Задумі, свою значимість. Відмова сенситива від усвідомлення цього, а особливо від сенсорної праці, не приймається і сенситив підлягає певній перебудові на певних рівнях його Розумності.
119.
З точки зору програми найтяжчим є спілкування між сенситивами. Тут головна біда полягає в тому, що кожна людина/сенситив сприймає/чує/бачить Вчителя чи Вчителів персонально, залежно від:
- походження його Душі, її типу та класу;
- розуму;
- інтелекту;
- середовища, в якому живе;
- релігійності;
- національних та етнографічних традицій;
- Сенсорного розкриття;
- Засвоєння своїх сенсорних здібностей;
- Тощо.
Все це, як правило, коригується Програмою.
120.
Програма ніколи не відступає і не може відступити від Мети, яка кладеться на плечі певного сенситива. Якщо він не витримує випробувань Основного Полігону, то тоді фактично знищується (не обов'язково фізично!), а його Місія перекладається на плечі іншого сенситива.
121.
Основна Програма має безліч дрібних Полігонів, через які сенситиви проходять на протязі всього земного життя та своєї діяльності в ранзі/якості місіонерів Вищих Сил.
13.05.1991
122.
Корпус Вчителів для кожного сенситива дає, як оптимум/мінімум двох вчителів: земного та від Вищих Сил.
123.
Земний вчитель це той, хто бере на себе відповідальність за учня перед Вищими Силами і веде цього учня не вимагаючи, щоб учень вважав його своїм вчителем. Але, якщо учень сам, за своєю ініціативою та переконанням вважає цього вчителя вчителем, то він стає Вчителем, земним.
124.
Вчитель від Вищих Сил дається не кожному сенситиву. Такий Вчитель приходить до сенситива/учня тоді, коли учень готовий до Навчання.
Вчитель готовий завжди.
125.
У випадках, коли перед сенситивом ставиться певна Місія як захист його земного життя, до нього приходять Вчителі, але серед них є завжди головний, провідний Вчитель.
126.
У таких випадках, коли сенситив повинен виконувати певну Місію не усвідомлюючи її, Вчителі не афішують свою присутність, але ведуть учня.
127.
Як правило, Конгломерат Вчителів утворюється по принципу фахових представництв із урахування усіх особливостей Місії сенситива/учня. Але діяльність такого Конгломерату регулюється Вищими Силами і носить, перш за все, доброзичливий характер по відношенню до Учня.
128.
Всі Вчителі мають право Розкривати сенсорні здібності Учня, але Полігон Іспитів, через які проходить Учень при цьому, повинні бути обумовлені рівнем відповідальності його Місії.
129.
Кожний сенситив/місіонер повинен рано чи пізно дізнатися про себе, про своє призначення та свою відповідальність тільки через своїх Вчителів чи, як виключення, через Земного Вчителя, якщо його на це спонукають Вищі Сили.
130.
Корпус Вчителів завжди поповнюється новими силами, тому кожний сенситив/місіонер повинен мати на увазі, що вищою ознакою схвалення його діяльності є включення його у Корпус Вчителів.
У Всесвіті Корпус Вчителів - найпочесніша когорта розумних істот.
131.
Земний Вчитель це, як правило, людина, яка сама вже є таким місіонером і яка отримала посвячення від Вищих Сил на вчителювання.
Такий сенситив має, на відміну від "звичайного" сенситива, особливу позначку. Ця позначка може бути різна - якась пляма на шкірі, родимка чи щось інше, але завжди така позначка енергетично впливова.
132.
Для Земного Вчителя обов'язковим є формування свого Вчення/бачення про певну галузь Життя як явища Буття.
133.
Земний Вчитель не має права відрізнятися від усіх інших людей нічим, окрім своїх Знань та, найголовніше, вмінням віддавати ці Знання своїм учням.
134.
Земний Вчитель зобов'язаний керуватися у своєму житті та у спілкуванні з людьми тільки Космічними Законами, бо людські закони часто є карикатурою на Волю Вищого Розуму.
135.
Земному Вчителю дозволяється проявляти повну свободу у своїй діяльності, але найголовніше для нього - підготувати того, кому він передасть свої Знання та Вміння.
136.
Земний Вчитель не має права використовувати свій статус для придбання якихось привілеїв чи користі у будь-яких напрямках своєї діяльності, бо це забороняється Космічними Законами.
137.
Земний Вчитель при посвячені приймає клятву перед Вчителем Вчителів відповідного рангу.
*******
ID:
505201
Рубрика: Проза
дата надходження: 14.06.2014 19:53:28
© дата внесення змiн: 18.06.2014 13:27:29
автор: Левчишин Віктор
Вкажіть причину вашої скарги
|