Вчителька Таня урок готувала,
Вчителька Таня його провела.
Цікавенького навчала
Й дуже доброю була.
Вчителька Таня входила у клас
Маленькими тихими кроками,
Поглядом всіх обходила ураз -
З першим й останнім уроками.
Почала розгублено, стримано, плавно,
А потім, зібравши волю в кулак,
Несла від серця фізику давню…
…слухала дівчина, слухав юнак…
І наповняла всі закутки залу:
Духами казки й легенди; поняттями!
«хочу я ще»,- у думках пролунало.
У вчительки Тані постава поважна,
Риси обличчя підкреслені вдало,
До деталей емоцій була уважна,
Але щось там у образі не вистачало.
Будучи скромною, милою, щирою,
Малюючи красками в душах людей,
Тепло віддавала із більшими силами,
Вириваючи серце із своїх грудей.
Чекала підтримки й віддачі невпевнено,
Прагнучи мріями щось досягти.
Ми усі разом її ще запевнимо:
ВЧИТЕЛЬКА ТАНЯ ДОСЯГНЕ МЕТИ.
"поважна-уважна" римувати не можна, бо той самий корінь; "красками" – русизм, і до того ж тут треба чогось образного: "добром, ласкою, красою" тощо; "невпевнено-запевнимо" римувати не можна
Русик відповів на коментар sondag, 13.05.2017 - 20:18
так, є. а основне таке: римі бажано бути точною. наприклад: "плавно-давню" неточна рима, бо неоднакові закінчення. точно було б, наприклад, "плавній-давній". а "щирою-силами" – взагалі неправильна рима, бо ніяким відмінюванням цих слів не узгодиш. правильна й точна була б така: щирою-вірою, мірою, сірою, лірою" або "силами-крилами, вилами, вітрилами, бурмилами, світилами" тощо
Русик відповів на коментар sondag, 13.05.2017 - 21:11
якась муть, я думаю головне щоб звуки співпадали, і все було ритмічно...а то всьо якось лишнє
ні, не муть: все чітко та ясно я сказала. однакові закінчення – то якраз коли всі звуки тотожні. писати важче так, щоб всі рими гарні були, та зате й вірші тоді кращі
Русик відповів на коментар sondag, 14.05.2017 - 13:15
та ясно, але хіба пересічні читачі звертають увагу на правельність? вони просто переживають вірш...