(ВІРШІ В УКР.ПІДРУЧНИКАХ)І смішно, і грішно. саме так хочеться сказати про віршики в наших підручниках. Якість поезії,яка є відверто слабкою або немає інтелектуального навантаження. Таких віршиків можна знайти багато,але не одразу помітно їх мету. Нажаль,але поки що ситуація не змінюється. Але є надія,що прихід нового міністра,якиє є військовою людиною.патріотично налаштованою,нарешті змінить ситуацію. А до минулого керівництва міністерства є багато питань. як і хто пропускав відверто неякісні і слабкі віршики для дітей у підручники? Чому вперто не помічалися справжі дитячі поети,які роками ообивади пороги видавництв,щоб надрукували їх вірші для дітей у підручниках,і не отримували позитивної відповіді. Натомість неякісна поезія опинялася на сторінках підручників.
А як ви думаєте,друзі,як нинішньому оновленому керівництву міністерства Освіти і науки обирати віршики для дітей:шляхом конкурсного відбору чи хабарництва? Чекаю ваші відповіді в коментарях. І традиційно,новий віршик з підручника(Українська мова та читання: підруч.для 3 кл.згал.серед.освіти (у 2-х частинах) Ч. 1/ О.Л.Іщенко, А.Ю.Іщенко-Київ:Літера ЛТД,2020). Читайте і міркуйте. І пишіть відгуки.
Чапля і крапля
Страшно чаплі під кущем:
Груші падають дощем.
З гілля скрапують,мов краплі,
Кожна крапля у півчаплі.
У пів чаплі? страшно краплі:
Вдвічі менша я од чаплі!
Стало смішно-смішно чаплі:
Вдвічі більша я від краплі!