Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Татьяна Маляренко-Казмирук: РУССКИМ И РОССИЯНАМ - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Георгий Данко, 25.04.2015 - 23:56
Доброго дня, шановний зодиак!Я не думаю, що все так, як Ви висловили у Вашому прекрасному вірші. Якщо Ви спроможні піднятись над метушнею цього світу, дарую Вам своє ставлення до цієї проблеми, яка значно ширше, ніж нам її намагаються представити. http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=498933 http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=538121 http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=566318 З повагою, Г.Д. Татьяна Маляренко-Казмирук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Доброго дня, Прочитала Ваші вірші. Дякую. Так, я можливо не зовсім розумію проблеми. Хотя?! Та перш за все я хочу говорити про відносини людей мого рівня. Проживаючи 20 років в шахтарському містечку, ще здалегіть до війни, я наслухалась від людей, які переїхали з Росії і працюють в шахтах (погоджуюсь, що праця тяжка)про відношення до українців.Росіянни завжди відносили нас до людей другого рівня. Це я відчула ще навчаючись в школі, в якій класи з буквою "А" були українськими, а решта - російські. А що говорити за решту проблем... Ось і зараз , воюючи на нашій землі, роблять нас дурнями.Так, в цій метушні мені не піднятись. Я погоджуюсь переважно зі словами у Ваших віршах. Але мене дуже хвилює відношення росіян до українців.Батько моїх дітей з Рязані. І ми маємо уяву про те, що думають там про українців. Дуже б хотілося , щоб Ви зрозуміли мене.
Олекса Удайко, 28.02.2015 - 13:48
Злободенно! Назва з претензією... на позицію автора! Хотілось би: адже руські і росіяни - дві великі різниці, як кажуть у нас в Одесі!
Татьяна Маляренко-Казмирук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Тому і назва - руські і росіяни. Росіянам, які живуть в Росії і руським, які проживають в Україні. А взагалі тим і тим , які не розуміють, що робиться, які налаштовані проти українців.
Олекса Удайко, 28.02.2015 - 13:48
Злободенно! Назва з претензією... на позицію автора! Хотілось би: адже руські і росіяни - дві великі різниці, як кажуть у нас в Одесі!
Радченко, 27.02.2015 - 21:59
Всё сказано правильно, но, как мне кажется, народ всегда был и будет управляемым. В России многие понимают нашу боль, но не все могут кричать о ней вслух. Страшное испытание пришло неожиданно не только для нас, но и для наших родных, живущих в России.Остаётся верить, бесконечно верить и надеяться.
Татьяна Маляренко-Казмирук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Спасибо за визит. Будем верить и надеяться.
Nikolay Voronov, 27.02.2015 - 21:41
а то что люди говорят,так это результат зомбирования. И это делают почти все СМИ в мире.делают для тех, кто им платит
Татьяна Маляренко-Казмирук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Понимаю, но слушать больно.
Татьяна Маляренко-Казмирук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую за підтримку
LIRA, 27.02.2015 - 10:48
А вірш чудовий!!Більше відповідь до першого коментатора. Nikolay Voronov, виною звісно люди, але в першу чергу ті ,що стоять у влади, ті, хто підтримують владу. І все одно люди народу, винуваті більше , бо ми - це інстумент влади. І якщо б люди були з мізками , з самоповагою, та були б впевнені в своїй любові до своєї країни, то не було б тих,хто хоче піти доказати , що їх країна краща на території іншої. Не було б тих , хто хоче війни, хто б бачив в цьому необхідність. Бо ті жорстокі звірі які вбивають, катують, знущаються не можуть називатися людьми. І не можна сказати , що не люди винні , чиновникик і ті хто при владі дають накази- а вже народ - "россіяни вони чи японці" - виконують, так от ті , хто йдуть виконувати такі антигуманні накази і є найважливішою ланкою в цьому колі. Люди. Головний фактор. Ті , хто при владі не воюють, не йдуть на поле бою, не беруть в руки зброю. Їх руки чисті в усіх сенсах. А ті , хто вбивають , то звичайні люди..і якщо б всі вважали людське життя - найціннішим, найбезціннішим даром, що не можна ним нехтувати ні за яких обставин, не було б зброї. Бо нею б не було кому користуватися. Не було б таких тупих конфліктів , бо люди б жили заради розвитку себе , покращення життя , а не заради влади та вигоди. А поки ви шукаєте кого б звинуватити , проаналізуйте себе. Ви - б вбили? Ви б змогли?Ви вважаєте це необхідним ?Ви дійсно вважаєте , що конфлікти не можна вирішити нормальним, людським шляхом. Не втягуючи купу народу , яка про вас не знала, не чула, і ніяк не відноситься до ваших з кимомсь "разборок" ? Це все скидається на хлопчачі дитячі змаганні, тільки от маштаби тих змагань і ціна - невиправдано високі Татьяна Маляренко-Казмирук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую за розуміння.
Nikolay Voronov, 27.02.2015 - 09:57
виноваты не люди, русские они или японцы, а те , кто правит миром. А это в основном Рокфеллеры. Круппы и Британия
Татьяна Маляренко-Казмирук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я согласна, но только приехала с Терновки (Павлоградский район,шахтерский городок. Я там прожила 20 лет) и услышала настроение некоторых людей родом с России. Лучше бы я ни ехала туда. Я и до этого слушала унижения со школьной скамьи. В Днепропетровске училась в украинском классе.Школа была в основном русская. Только одна буква украинская.Пока не научилась говорить на русском, просто молчала... В этом правительство виновато? Это мы такие . Не понимая за что борются олигархи, устраиваем глупую войну между собой. |
|
|