Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Валя Савелюк: ДІТИ СОНЦЯ - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Анно Доміні, 15.03.2016 - 04:13
А я от що думаю, пані Валю: мова для людини чи людина - для мови? Призначення мови у чому - донести до іншої людини думку так, щоб її зрозуміли. І якщо Порошенко каже "мною підписано документ" - і всі розуміють, про що йдеться - то хіба не виконала мова свого прямого і найпершого призначення? А вже усілякі там ходячі циркуляри бачать в ній лише набір правил (та ще й часом старих - згадав 1917 рік! - це що ж, народ розвивається, а його мова повинна залишатися на рівні вікової давності? Ще хай слов"ян стародавніх згадає!!). Набір правил, розумієте! - а не засіб, за допомогою якого Ви, конкретна пані Валя, намагаєтеся донести до мене, конкретного (чи не конкретного) читача свої думки, свою душу!! І я цю душу бачу в рядках, написаних Вами!! Душу! - а не правила!Коли я цього чорта заловила на тому, що він у моєму вірші, навіть у зміст не вчитавшись, кинувся одразу правити - він навіть не заперечував, що не вчитався!! Та він не просто "навіть не вчитався" - він ВЗАГАЛІ НІКОЛИ у ЗМІСТ не вчитується!!! Він бачить лише форму! І, вже як на те пішло, візьміть той же СУМ, введіть у пошуковик будь-який дієприкметник і почитайте приклади - купа прикладів саме таких, про які цей клоун каже, що їх не має бути, бо вони неправильні. Є посилання на Франка, Коцюбинського... - це що, не до 1917 року?? Але вся суть тут в тому, що мову потрібно відчувати серцем - чого він, ігва отой, не вміє і не хоче! Гарно пояснила йому одна панянка тут на сайті: у фразах "мною зроблено щось" і "я зробив щось" різний логічний наголос, різне змістове навантаження - у "я зробив щось" головним є "я", а в "мною щось зроблено" - головним є оте "щось". Але він так і не зрозумів, як я бачу - авжеж, то ж пояснила якась там дівчина, яка сама від себе, а не підручник граматики!! З любов"ю і повагою до Вас, пані Валю П.С. А де ж поділася "Богом дарована"?? Щось я її у вірші не бачу... Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
пані Анно, уявіть собі на хвилину, як почувається людина, визнаючи лише форму і ігноруючи смисли і суті... і як мусить вона боронити свої світоуявлення, бо що залишиться їй, людині , якщо вона погодиться з чиїмись доводами, що форма - то тільки "шкаралупка", лушпайка від яйця...
Леся Геник, 07.03.2016 - 22:46
В обіймах променів світ стає гарнішим кожен стає світлішим, трансформується...Дякую, п. Валю! Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
так, так... навіть більше того - усе матеріальне є спресована до отвердіння енергія, тому - всі ми і все у нас тут - сонячні промені (як як дерево, наприклад: живе бо всотує в себе і трансформує в себе ж сонячне світло і тепло - (фотосинтез - основа життєдіяльнсті рослини, а тоді відживе, всохне і хтось, може й блискавка, сполить його тіло - і чим стане воно? усе тим же, першоелементом своїм - світлом і теплом, бо що таке вогонь - світло і тепло... отак виходить... якщо не спалять його, дерево, то воно ляже в землю врешті і стане нафтою і газом - далі все одно так само - переробка і - вогонь, світло і тепло, тобто... тіло людське - ті ж таки пресовані сонячні промені, тільки в нас багато води дякую Вам, Лесю Ви завжди приходите з позитивом, бо Ви - Світло і Тепло (вогонь, овен, маю на увазі))) Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
дякую Вам, пані Макієвська
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
найцікавіше "підглядається" мимохіть дякую Вам, люба пані zazemlena
zang, 07.03.2016 - 12:33
ну, а богообраний ( народ ) – той, що Бог його собі вподобав; слова творилися не так, як ми собі думаємо, а просто щоб було слово для позначення якогось поняття
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
це ми так думаємо, що слова творилися, "просто щоб було слово для позначення якогось поняття"
zang, 07.03.2016 - 12:19
о, "від бога дарованій". сучасний формально-діловий стиль на те й сучасний, що геть абсурдний і канцелярський. а "богоподібний"?
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
ну, богоподібний - це до Бога подібний...
zang, 07.03.2016 - 12:07
зовсім ні. як схочете перевірити, дослідіть це питання: чи зустрічається така формула ( богом обрано, обрано президентом, богом призначено, президентом підписано ) в дореволюційних ( до 1917 року ) текстах; а я не сумніваюся. ім'я Богдан означає "Бог дав сина". поправка: існує поняття "народна етимологія". насправді тут видно Дан, Дана – стародавні боги
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
а богообраний - Богом обраний народ?(щодо "обрано, підписано і т.д. президентом" - то це сучасний формально-діловий стиль, певно, широковживана помилка (у ЗМІ) а "від Бога дарований"? zang, 07.03.2016 - 11:57
та я ж кажу: так не можна. ось, наприклад, порошенко: "мною було підписано". насправді підписано авторучкою або ще власною порошенковою ручкою, а йому слід було казати: "я підписав"
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
таким чином ім"я Богдан(Богдана) - помилка
zang, 07.03.2016 - 11:51
ні, – я не про слова, а про словосполучення: така формула ( дієприслівник плюс орудний відмінок ) правильна лише коли йдеться про знаряддя праці: "скопано лопатою", наприклад. а у вас "даровано Богом" Бог не знаряддя, правильно казати: "Бог подарував" або "краса від Бога"
zang, 07.03.2016 - 11:39
хіх, знайшов: "Богом дарованої" не годиться; в передостанньому рядку наголосу бракує, хоч їх і не треба у віршах
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
http://sum.in.ua/s/darovanyj (не вдається чомусь відправити копію тексту, тому - посилання, якщо "пройде")
|
|
|