Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Валя Савелюк: ЛЮДИ!!! Знайте про це! - ВІРШ

logo
Валя Савелюк: ЛЮДИ!!! Знайте про це! - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 5
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

ЛЮДИ!!! Знайте про це!

"Генерал Ермолов в письме российскому императору писал: «… Посеяв на Кавказе хаос, мы незаметно подменим их ценности на фальшивые, и заставим их в эти ценности поверить. Путем подкупа мы найдем своих единомышленников, своих помощников и союзников среди них. Пройдут годы, и совершатся гибель этого самого непокорного на земле народа, необратимое и окончательное угасание его самосознания. Мы навяжем им светскую мораль и постепенно вытравим из них религиозную сущность

Мы будем насаждать пьянство и разврат, насилие и воровство, стяжательство и мошенничество, доносительство и предательство, и растлим их так, что от этого народа сохранится одно название. Мерилом порядочного образца для них станет соперничество в карьере, благоустройстве и накопительстве, так что они будут призирать друг друга. Среди них появятся гордецы и завистники.

Добропорядочность будет высмеиваться как непроходимая глупость, и они сами предадут её забвению. Тот, кто дерзнет выступать против этого, будет объявлен простаком и станет гоним. Цивилизацию мы будем насаждать ловко и незаметно. Начинать нашу затею следует с молодежи, и с малых лет разлагать, растлевать и развращать оную.

Мы обстряпаем из них предателей, доносчиков, соглядатаев, и превратим их в личности без веры и покаяния. Таким образом, мы будем расшатывать чеченцев из поколения в поколение, до тех пор, пока не добьемся желаемого. В конце концов, Великий Государь, если не мы, так наши потомки узрят, как верно оные будут служить короне Российской Империи и верноподданичиски воевать за то, чтобы именоваться россиянами…»

***Оце і є суть "русскаго мира". Чи варто й зауважувати, що викладений тут принцип - працює: огляньмося довкола себе і озирнімо самих себе... Думаю, зрозуміло, що наміри щодо Кавказу у даній ситуації - стосуються кожного народу - українців обов"язково. Орді багатьох серед нас вдалося розтлити, але не всіх. Одне слово, ДУМАЙМО, ДУМАЙМО і не піддаваймося ворогу кожен сам у собі, тоді станемо непереможними. 

У цій записці генерала стисло викладено принцип ненависті-зла і аду, а з нами Бог. 

Із тими хоч би, хто не повірив у їхні фальшиві цінності, з тими небагатьма, хто здібний іще утриматися від "соперничества в карьере, благоустройстве и накопительстве", від "призрения друг друга", від "пьянства и разврата, насилия и воровства, стяжательства и мошенничества, доносительства и предательства"... від гордині і заздрощів!!!!

"Добропорядочность будет высмеиваться как непроходимая глупость..." Тот, кто дерзнет выступать против этого, будет объявлен простаком и станет гоним..." 

Так от...

ID:  567017
Рубрика: Поезія, Лірика
дата надходження: 16.03.2015 07:07:18
© дата внесення змiн: 16.03.2015 07:12:43
автор: Валя Савелюк

Мені подобається 3 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Михайло Гончар, Валерій Голуб, уляна задарма
Прочитаний усіма відвідувачами (1269)
В тому числі авторами сайту (35) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед




КОМЕНТАРІ

12 12 12 Роздрукував для себе і для людей- не сваріть.
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
пане Петре, вдячна Вам за увагу - хай люди знають, чим ворог їх зваблює, бо хто знає, той убезпечений вже... give_rose
 
Галина Висотник, 22.03.2015 - 22:23
З Вами погоджуюся... 16 Кожен має вільну волю вибирати, Бог людину не зробив рабом...
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
так... "Бог людину не зробив рабом..." - люди, зіпсовані ворогом, зробили інших людей рабами собі, і продовжують те чинити... але, сказав Ісус Хрестос, що настане пора, коли вже не буде так, щоб "одні сіяли, а інші - пожинали"... тобто, не буде рабства, у якому ми зараз, як і раніші до нас покоління і покоління, живемо. Люди будуть вільними, і ніхто ніким не буде володіти-належати, а паразити (плевели) "підуть в огонь" smile - в огонь власних їхніх пристрастей (жадібності, заздрощів, зневаги до людей і т.д....) скоро вже так буде smile give_rose
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
я вас розумію, і я з Вами солідарна smile але - ці люди, ця "свята простота" - вони... народ... тобто - "репродуктивне ядро" (сліпа маса) - біда в тому, що сліпота - духовна, душевна, інтелектуальна - а сліпих куди ведуть, туди вони і йдуть... у даному випадку їх ведуть на мотузках інстинктів (їсти, розважатися, розмножатися - не трудитися, бо труд, як творчу - в тому числі і господарську - діяльність, давно знищено, підмінено рабською виснажливою і позбавленою смислу роботою...) - релігійники (усіх мастей), яких Ви тут виводите на чисту воду, і це ПРАВДА про них - вони такі самі "системні рабовласники", як і будь яка мирська влада - вони лукавці, і до Віри і до Бога (Любові,Світла) найменшого дотику не мають(окрім істинних, бо серед них є віруючі люди також)... вони тільки користуються поняттям, щоб обдурманювати і володіти, перетворювати залякуваннями дітей Божих, на рабів - собі... от я думаю давно: а чому в кожній церкві(і секті) на самому видному місці - жах розп"яття (апокаліпсис), а не Радість Воскресіння? бо розп"яття (мука,біль,смерть)- залякує людину кожну, отже, перетворює на раба, а Радість - просвітлює і дає Віру-Надію-Любов! то в чому мета їхня, "наставників духовних"? дати Віру чи відібрати її через страх? ("страх убиває Любов" - Йоан Богослов).
ох, довга це розмова, але "Господар посіяв на Землі Пшеницую, а ворог уночі із заздрощів досіяв на тому ж полі плевел... пшениця і плевели до часу жнив схожі між собою (всі ми тут "людиноподібні") - Господар міг би викорінити плевели, але ж тоді чимало Пшениці невинно постраждало б - Господар любить кожну пшеничину Свою і не завдасть жодній Своїй стеблині-зернині шкоди, тому - чекає часу Жнив, коли кожна пшенична зернина буде відділеною від кожної насінини плевели (якийсь бур"ян із родини злакових, либонь) і пшениця піде у засіки Господаря, а плевели - у вогонь... а Ви кажене "не всесильний" - ЛЮБИТЬ КОЖНУ окрему пшеничину... smile турбується кожною, жодної не погубить, а врятує (сюди ж "Господь - Добрий Пастир)
 
Я не вірю в християнського Бога. Якщо він є, то він або жорстокий, або не всесильний. А те що "цивілізованих" людей було, є і буде багато, то це так і є, на жаль. http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
і це Свобода Вашого Вибору - не вірити "в християнського Бога" - Свобода, яку Він Вам дарував - бо Він (християнський Бог) любить Вас, навіть за таких обставин, коли Ви не вірите в Нього... smile 16 Він не порушує Своїх обітниць і не буде змушувати Вас вірити в Нього (чи будь кого)- хоча варто було б Йому тільки Слово мовити... але для чого Йому Ваша віра через примус - раби Йому не треба, Йому потрібна щира і істинна Ваша до Нього Любов, а така можлива тільки за умови Вашої Свободи Волі і Вибору... і так стосовно кожного з нас... всі свого часу зрозуміємо і навчимося Любити (вірити) - всі - кожен із нас свого часу - повернемося до Дому, до Батька, який Любить і чекає кожного терпеливо - кожного з нас - блудного сина Свого... smile

при нагоді, якщо захочете, якщо буде на те Воля Ваша, - перегляньте фільм "День сурка" - такий собі простий і давній фільм, але не так-но сам сюжет, а ту думку, яку висловив сюжетом цим автор оповідання однойменного і режисер, який цей фільм зняв прогляньте... там є відповідь... smile smile 16
 
Юхниця Євген, 16.03.2015 - 11:43
так...це з кожним народом вони так поступають...
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
так... з кожним... і наш (ми) не становить винятку - але виняток становлять люди, які "шостим відчуттям" якось "зчитують" отакі замисли їхні... це дуже древній "хід" - не генералами московськими придуманий - ними тільки взятий до виконання... так знищено було "єгипетський народ", тоді "римський", далі - Візантія, далі Московія... - одне слово - ветхий змій, який намагається зупинити потік Небесних Вод - тобто, Ріст і Розвиток зупинити...

вибачайте, пане Євгене, за "багато слів"... smile
 
Валерій Голуб, 16.03.2015 - 11:27
Спасибі за інфо! Це можливість ще раз побачити ступінь падіння...
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
так... про таке треба знати, треба нагадувати про таке і собі, і людям, ближнім, тобто... що і чинимо наразі smile
 
Ілея, 16.03.2015 - 10:53
Найперше ця теорія гарно працює в Росіі,а ми якщо хочемо стати Нацією,треба очищуватись кожному,жити і чинити правдиво ,не бути байдужим та заздрісним...почати робити це flo36 сьогодні там де живеш,працюєш...не момчати,об№єднуватись проти зла міськими,сільськими громадами... 16
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
"Найперше ця теорія гарно працює в Росіі" - що таке росія?.. це московія? чудь, меря, фінни, самоїди? чи одна шоста земної суші?

саме так - кожен у собі може відкинути підступний їхній план ненависті і зла, тут, у цій записці чітко викладений,і вони втратять вплив і силу... важливо знати, яку зброю використовує ворог, щоб не купитися на підлість його - заздрощі, взаємо- і самопоборювання ну і т.д. - за даним текстом...

Ви праві - починати треба з себе і вже сьогодні, хоча краще вже вчора почати б, чи й герелицю столітть тому... але - "краще зараз, чим ніколи" smile
думаю, у нас усе вийде, Бог нам допомагає give_rose
 
del Consuelo, 16.03.2015 - 10:27
Так. Я з Вами згодна. Людина подібна Богу, має силу і творить свою реальність.Здавалося б, проста істина, та не всі люди її пізнали. Та що там інші, я й сама, признатись, грішу перекласти часом на когось... Іноді за собою не одразу помічається wink
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
так, людина творить свою реальність - простір свій, світ власний тобто - і творить - чим?... емоціями... власними думками-емоціями... все просто - думайте про лимон - і слина в роті з"явиться, хоч ніякого лимона реального і близько нема... думайте - "весна-весна-весна" - і в серці розцвіте пролісок... smile
 
Анно Доміні, 16.03.2015 - 10:08
Не хочу здатися безкомпромісно-твердолобою, але, якщо помилилися і пішли за потерчатами, то, може, не зовсім думали??.. З іншого боку, якщо щиро повірили в те, що потерчата - то і є справжнє Світло, і тому слідують за ними, - то не так погано, як свідоме слідування за НЕсвітлом. А однак як їх - отих, обманутих, переконати, що вони помиляються? Бо ж їм і до фанатизму недалеко... хоча фанатизм - то вже ознака того, що людина не думає...

До речі, про "пастирів", мамону і іже з ними: http://uglich-jj.livejournal.com/84748.html
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
усі ми маємо досвід "болота", але одним, заведеним потерчатами "не туди", болото неприйнятне і вони звідти усіма силами виборсуються (і виборсаються з Допомогою) - іншим болото стає до смаку - там оселяються і намагаються решту в болото затягти - самі стають потерчатами... але - болотне борсання - тільки етап... колись прийде розуміння, що таке болото і чому вони в ньому нещасливо почуваються... бо ненависть і брехня (болото) протиречать Природі Людини, яку змінити неможливо... виберуться... виберемося... кожен свого часу... з болота і знов у болото - але врешті-решт остаточно "на чисті плеса" - все буде добре... smile
 
Анно Доміні, 16.03.2015 - 09:12
...купувалися-продавалися не лише з часів Богдана - а одвіку, без цього неможливою була би побудова будь-якої імперії взагалі, мені здається...

І одначе все це - усі такі от заклики ДУМАТИ - були і залишаються голосом волаючого у пустелі. На жаль. От я особисто не можу ніяк зрозуміти: навіть конкретно ось цей лист - це ж уже відкриті архіви, Ви ж точно не перша, хто оприлюднює з них витяги (а є ж і достатньо інших людей, що самі ДУМАЮТЬ і закликають до цього інших) - читайте, аналізуйте. Проте маса все одно залишається тупою і задоволеною тим, що має, і вперто думати не бажає... не дарма і називають її саме масою ("народні маси" - відомий вислів), а не людьми.
Зайвий раз переконуюся, що найбільша біда - то тупість. "Лестница восхождения не закрита ни перед одной демонической монадой...но для подобного обращения требуется...ясность сознания"!!! А ми ж усе-таки не демони, а люди! Для злого, але розумного - покаяння, а затим і навернення - можливе; а от для добренького-тупенького - ні! Та і не бувають тупі добрими...
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ви праві Анно - купуватися-продаватися почали з часів набагато древніших - з єгипетських, це та інформація, якою можемо оперувати, спираючись на наукові факти... перетворивши єгипет на пустелю (і духовну і матерільну) ця зараза, змій цей древній, переповз у Рим, тоді у Візантію, тоді у московію - зараз він шукає територію, нову,і народ-вмістилище, тобто - знову силиться поміняти шкуру і почати все спочатку - нищити за звичаєм своїм... за призначенням...
я ж тільки про Богданові часи згадала, бо звідти починається наша у пащі змієвій погибель і пручання наші...

стосовно маси - точно Ви кажете - маса - це сліпе тіло (репродуктивне ядро - їсти-розважатися-розмножатися - тваринне, власне, начало...) а от "закваска, хоч і мала, та "масу" борошна сквашує" - це - Дух і Душа Народу, зрячі, просвітлені, нерозтлінні, Поводирі(чи Проводирі) "маси"...

дорога довга і важка - особливо сліпим у темряві, коли навіть ті, хто називається пастирями - служать мамоні, а не Світлу: їм також потрібні нікчемні раби, а не "брати-сестри", тобто Діти Божі... отак часто багато і серед "думаючих людей" опиняються у полоні трафаретних обманів, системних, націлених на збереження рабовласництва (в основі - страх і відчуття власної, особистої залежності і нікчемства, рабства, брудноти і гріховності - випускають основне, що БОГ Є ЛЮБОВ)- а не панування Любові на Землі, - то ці "думаючі" часто замість Світла, подавшись на блиск позолоти, опиняються у трясовині болотній, бо пішли за потерчатами, які і хотіли їх погубити, прикинувшись у непроглядній темряві носіями подоби світла...

складно все - і просто водночас, якщо хотіти знати: "...стукайте і вчинять вам"... smile give_rose
 
Марсианин, 16.03.2015 - 09:01
Чуть переделанное из плана Даллеса конца 1940-х. Пример с укроСМИ берете?
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
smile flo13
 
Ніколь Авілчаду, 16.03.2015 - 08:03
Згодна, що правда то сила, брехня - огидна! give_rose
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
брехня - також сила, але вона - темрява за природою своєю, а Світло (прада, Істина) - розсіює темряву - брехня відступає і втрачає силу перед Правдою, якою б гіркою чи сумною Правда і здавалась би... тому свічка - це символ Світла, яке перемагає пітьму smile
рада нашому однодумству, пані Ніколь Авілчаду give_rose
 
Ніколь Авілчаду, 16.03.2015 - 07:51
Сумна правда... friends
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
правда - це сила, яка ставить світ з голови на ноги, коли таємне зло стає явним - воно втрачає силу - отже, правда - світло... сумна? ну, зате відкрита...

дякую Вам give_rose
 
del Consuelo, 16.03.2015 - 07:42
Головна боротьба відбуваеться не за землі і блага, а за людські душі.
Та як би там не було - на все воля Божа...
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Бог шанує волю кожної людини, тому - чи слід покладати відповідальність на Бога за безсилля, бездумства і нікчемства наші?... Кожен САМ робить свій вибір (Свобода Вибору) і САМ несе відповідальність за чин і вибір свій - Бог допомагає, а не робить все за людину... чи не так? smile 16
 
Людмила Дзвонок, 16.03.2015 - 07:42
Так, це треба знати! 16
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
дякую Вам за спільнодумство наше, у тому, що їхні ворожі наміри і замисли нам корисно знати give_rose
 

Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
Синонім до слова:  візаві
Enol: - віч-на-віч на вічність
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
dashavsky: - патякати
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
x
Нові твори
Обрати твори за період: