Ви мене задумали, пані zazemlena
бо з цим наміром - змішати всі фарби заради щоб запобігти найменшій фальші - дуже цікаво виходить, бо має смисл глибший, чим "механістичнмй" результат від змішування усіх фарб в одну: художники кажуть, що змішавши більше трьох фарб - отримуєш "грязь"... тобто, фарби втрачають себе, заперечуючи собі протилежних у суміші... але це якраз те, що я тут назвала дією механістичною, а глибше в цьому, висловленому у вірші, намірі - сама наявність усіх фарб разом - щоб забарвлення УСЬОГО вийшло таким, як є, для кожної деталі, тіні, чи відтінку знайшлася своя фарба чи поєднання фарб у "чесній" пропорції...
одне слово, цікаво вийшло і уява з апетитом взялася гризти запропонованого горішка