Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Валя Савелюк: ФЕЄРВЕРК - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Любов Матузок, 28.11.2016 - 21:24
Твір і сам як фейерверк.Могла про нього прочитати цілу лекцію.Майстерний вірш.
Валя Савелюк відповів на коментар Любов Матузок, 03.12.2016 - 07:25
цікаво б лекцію таку почути вдячна Вам, пані Любо
Леся Геник, 21.10.2016 - 11:17
Яке ж неймовірне! Яке ж феєрверкове! Якесь таке дуже-дуже моє...Дякую, п. Валю! Справжні насолода читати Вас... Валя Савелюк відповів на коментар Леся Геник, 22.10.2016 - 12:16
Лесю... самі ж кажете, що це - якесь дуже Ваше... тут добрячий відсоток Вас - писалося - а бачилося з Вами в орбіті радію, що Ви відчули тонкощ приховану таку...
Наталя Данилюк, 20.10.2016 - 22:33
…сердечні зв`язки –враження-феєрверки… - аби феєрверк побачити – знову захоплено пережити, доведеться його на волю – у небо, як горлицю, відпустити… випустити… - Так мудро і вдало сказано! Феєрично, одним словом! Свіжі враження, і справді, яскраві і насичені, їх хочеться заховати у якусь потаємну скриньку душі, щоб потім заглядати туди одним оком, привідкривши кришку, і тішитись приємними спогадами... Хоча ті вогні вже не будуть такими яскравими, як тоді, наразі... Втім, щоб зігріти душу, достатньо і маленької блискітки. Валя Савелюк відповів на коментар Наталя Данилюк, 22.10.2016 - 12:14
все ще Ірпінь осмислюється - отакими способами дещо віддаленими і відстороненими... справилося враження... особливо тепло згадую вас... тріо дякую, Наталочко, і за листочка кленового... я не вмію ставити малюнки у коменти, а то й сама знайшла б для Вас теплу кленову п"ятірню долоню... Yana Тymur, 20.10.2016 - 20:15
Спогади лагідно берегти і витягувати час від часу, щоб не затерлись від частого користування... а може таки феєрверком, одразу усі, пережити... Дуже цікава, близька мені тема. А ще акценти ти-я
Валя Савелюк відповів на коментар Yana Тymur, 20.10.2016 - 21:52
дякую Вам, Яночко... яскраві враження - западають у пам"ять... часто ми шукаємо таких вражень - але вони приходять коли їм заманеться - вразять і зникнуть, але залишать по собі - спогади, як сліди... приємно, що маємо близькі теми
Валя Савелюк відповів на коментар Олександр ПЕЧОРА, 20.10.2016 - 19:33
а у видгляді ностальгії і асоціації - то може і назавжди дякую Вам, пане Олександре (я думала там пиво, а виявляється чай...)))
Олександр ПЕЧОРА відповів на коментар Валя Савелюк, 20.10.2016 - 19:56
Хочу, хочу, хочу ЧАЮ.Дай-дай-дай! I.Teрен, 20.10.2016 - 15:32
Феєрверк завжди хочеться затягнути якнайдовше, тому напевне й вірш, як феєрверк думок, виявився під цим впливом?Валя Савелюк відповів на коментар I.Teрен, 20.10.2016 - 19:29
довге - коротке, велике - мале...журавель рідко відкриє дзбоба - якби не поскаржитися, так сказала б Сельма Лагерльоф... Окрилена, 19.10.2016 - 22:01
Мені дуже імпонує Ваша розлогість думки, пані Валю. А ще послідовність, наростання і розв'язка асоціативного ряду. Це щодо стилю А щодо враження, на мою думку, пам'ять у тандемі з приємною емоцією здатна оживати завдяки позитивному мисленню, осяянню . Той , хто вміє керувати своїми думками, здатен їх підносити до феєричних вибухів - здатен дивувати і відкривати світ . Якщо це дійсно вартісне враження, ціннісне
Валя Савелюк відповів на коментар Окрилена, 20.10.2016 - 19:24
так... погоджуюся з вами - і щодо наростання асоціативного ряду і розв"язки - це засіб своєрідний, либонь... хід такий, стиль - так шукає собі русла, щоб висловитися, ідея чи думка... можливо, це підсвідоме намагання "пояснити себе", а може причина в тому, що знаю багато слів можу сказати точно, що я ці ряди не підбираю з метою - вони "висипаються" самі - у процесі... і щодо позитивного спрямування мислення, як засобу піднесень ...левітація, наприклад, - це не техніка (я так знаю) - це стан.... дуже вдячна Вам за цікаву розмову, пані Окрилена Валя Савелюк відповів на коментар Віталій Назарук, 20.10.2016 - 19:10
стараюся, пане Віталію вдячна Вам
Любов Ігнатова, 19.10.2016 - 20:47
деякі зустрічі, справді, схожі на феєрверки — такі ж яскраві, незабутні і осяйні.Деякі іскорки цих феєрверків опікають серце на все життя... Дуже! Валя Савелюк відповів на коментар Любов Ігнатова, 20.10.2016 - 19:09
так, Любочко... є такі зустрічі і є такі люди - як феєрверки сякраво засяють - швидко згаснуть - просто сильні несподівані враження запам"ятовуються так
grower, 19.10.2016 - 20:21
"позору" формально. напишіть "погляду"; "бусинку" – дуже сумнівне. напишіть "намистинку", а "бусинка", "буси" – меланхолійне, чорне – і то не моє суб'єктивне сприйняття, а насправді: з'ясуйте етимологію
Валя Савелюк відповів на коментар grower, 19.10.2016 - 20:46
любий пане Цангу слухняно виправила "позір" на погляд, як Ви і радите, а "бусинку" на блискітку - намистина Ваша не стає... не риТмується... а ще до того викинула кусок тексту, що не дуже видався мені тепер вдалим - він то мав гарний смисл, але не висловився смисл той - то... видалила одне словоне скажу, бо не знаю, чого це я нині така до Вас слухняна хоча бусинка у словнику є і це те саме, що намистинка - але буси - може й наше слово, але дуже кацапи плотно до нього прилипли... хай побуде поки блискітка... а Вам наразі дяка і кава - grower відповів на коментар Валя Савелюк, 19.10.2016 - 23:55
цікаво, що росіяни зовсім не розуміють "слова про ігорів похід": багато, кажуть, "темних місць" в ньому. якраз там є "бусові врани"; "бусові" означає "чорні" – така моя гіпотеза. дивився щойно в рос. вікіпедії – етимології досі не з'ясовано. очевидна спорідненість з "бусол", він же ж "чорногуз"
Валя Савелюк відповів на коментар grower, 20.10.2016 - 00:22
але чорногуз - це лелека, і ці птахи не чорні - вони білі, тільки кінці крил чорні і коли крила складені - коли лелека ходить по городу чи берегом - то виходить що... чорногуз... як тоді ви пов"язуєте буси і чорні?.. (бусли, може?..) я не думала про це слово раніше - подумаю... Ваші пошуки цікаві... я дуже люблю етимологію - і "примітивну" і наукову, але не більшовицьку, коли наші академіки складали етимологічні словники, у яких доводили що жодного свого слова у нас в мові нема - всі запозичені (за рідкісними винятками тих слів, що вони їх виводили із старослов"янської...) - найвідвертіше коньюнктура вилазила, коли українські слова вони виводили - як запозичені - з російської мови... отака виходила етимологія... а я з таким інтересом етимологічні словники скуповувала - слова і про слова читати любила... щоправда вийшло тільки три томи етимологічного словника - теж академічного либонь, зараз вже не пам"ятаю точно, - мав бути семитомник, та совок розвалився, видавнитва побанкрутували-ся...може, пане Цангу, у Вас інше і краще враження про політику мови при покійному союзі - брехливу політику... тоді ніхто не розумів, яке це має значення - мова - а тепер от відкрилося... вилізло значення те - "русскоязичніе граждане всего міра" - підзахисні агресивного карлика... ладно, далеко я забралася - з теми перейшла... подумаю про буси... а Ваша розвідка - цікава -кава grower відповів на коментар Валя Савелюк, 20.10.2016 - 00:38
та то не розвідка, власне) а кава – дякую, година вже пізня
Валя Савелюк відповів на коментар grower, 20.10.2016 - 21:50
щодо бусів і буслів - а тут цілком можливий зв"язок - бусли - ніби нанизані на нитку ключами своїми літають - подвійними півразками - ну, Ви бачите, думаю... тому й буси - бо нанизані... звичайно ж це "примітивна етимологія", але цікаво і тому я її люблю...
|
|
|