Доброго часу! Сьогодні, як ви вже зрозуміли із назви примітки, говоритиму про реалії роботи в період пандемії.
Очевидно, що усі працівники повинні бути в масках та рукавичках.
Це свого роду допуск до роботи.
Як я вже зазначав у попередньому дописі, із Глово співпрацює група закладів, яка є лояльною до співробітників та допомагає їм у важкий період буття.
Яскравим прикладом для мене є "Макдональдз", оскільки саме вони видають одноразові маски та рукавички кур'єра за необхідності, слідкують, щоб кур'єри не забували дезінфікувати руки та належним чином ставляться до дистанції між робітниками.
Звісно, є певний людський фактор, де самі працівники люблять напартачити, але це вже відповідальність кожного, тому я не буду акцентувати на різних оболтусах, а просто розкажу про особливості роботи. Під "оболтусами" я маю на увазі працівників з будь-якого боку. Хоча назагал моя примітка акцентує увагу на кур'єрах.
При потребі робітник може попрохати води чи присісти на лавочку, якщо є бажання.
Оскільки в кожному закладі є аптечка, я думаю, що не було б проблематично отримати ті чи інші медикаменти.
Зовсім не випадково я акцентую на різних аспектах здоров'я, оскільки не відпочинком і водним балансом єдиним. Усі ми люди й при будь-якій роботі може траплятися багато несподіванок.
Наприклад, може виникнути потреба виміряти тиск. Тішить, що тепер це можна зробити в аптеці.
До речі, завдяки коронавірусу дізнатися чи не завищена у вас температура можна практично на кожному кроці.
Особисто мене тішить, що у мережах продуктових магазинів такий скринінг відбувається завжди.
Хотілося б зазначити, що кур'єри не складають самостійно замовлень, а у закладах громадського харчування чи в магазинах цим займається відповідні працівники.
Наразі усюди є антисептики. Проте кур'єри також мають свій набір проти коронавірусних бацил.
Особисто в мене це:
- змінні маска та рукавички;
- антибактеріальні (вологі) серветки;
- паперові хусточки;
- антисептик.
Думаю, що буде не лишнім добавити до цього списку й аптечку.
Усім нам радять мити руки, але з цим пунктом трішки проблематично, оскільки похід в туалет - це вже цілий квест. Добре, що є магазини, кафе та заправки.
Наголошу, що потрібно доглядати також за сумкою - дезінфікувати її не тільки в середині, але й зовні. От в принципі й усе, що стосується кур'єрів, проте я не можу не зачепити особливості отримання замовлення самим покупцем та політику Глово стосовно ситуації із ковід.
В час пандемії клієнтам більше не потрібно розписуватися у додатку на телефоні гловера. Ця процедура для них є спрощеною. Оплату вони можуть провести безконтактно.
При бажанні такі клієнти можуть навіть відправити чайові.
Особисто я неодноразово залишав замовлення під дверима та списував після цього гроші з карти клієнта.
Бувало доводилося отримувати оплату в целофановому пакеті.
Якщо мова піде безпосередньо про платформу Глово, то вони часто нагадують кур'єрам правила поведінки під час пандемії, розсилаючи сповіщення, інформують про особливість роботи.
Єдиною загадкою в цій темі для мене є підпункт у так званому зворотнього зв'язку, де є графа "Фінансова підтримка при ковід".
Не знаю, коли саме потрібно стукати в це віконечко. Можливо, це одноразова допомога, або ж форма, щоб відслідкувати з ким контактував потенційно хворий кур'єр, або ж це просто допомога на закупівлю рукавичок та антисептиків - хтозна. Надіюся, що нікому з кур'єрів не буде потреби звертатися по допомогу.
Бережіть себе та будьте здорові.
З повагою, Богдан Кухта
Далі буде…
Слідкуйте за хештегом #ГловоКур
#Глово, #Glovo.
2020