Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Мирослав Вересюк: Чи потрібно захищати сайт від українофобів? - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Мирослав Вересюк, 15.11.2016 - 16:55
БИЧ, 15.11.2016 - 15:48"Хохлів З(!) Хохляндії вбивав". Так буде вірніше. Бо не донбасівців вбивали, а зайд з України. Мирослав Вересюк відповів на коментар БИЧ, 15.11.2016 - 16:34 Ось така паскудь, зашифрована і потаємна живе серед нас і люто ненавидить все українське. А ми такі телерантні чекаємо, що воно прозріє. Тільки в моєму ЧС такої нечисті набереться вже з десяток. Порівняйте цей список із своїм і Ви переконаєтесь, що це не особиста неприязнь,а що ми маємо справу з пятою колоною, яка активно протидіє розвитку України. Та складається враження, шо і адміністрація сайту робить недолугий вигляд,що не бачить цієї проблеми і сприяє тим самим активізації антиукраїнських сил. А можливо це не враження, а справжня позиція????? Ось такий коментар до моєї останньої публікації та моя відповідьна нього. Щось неправильне відбувається в Україні і на цьому сайті зокрема. Тому мовчати,це злочин! ДОМОВЧИМОСЯ!!!! єва гелена лєх, 29.01.2015 - 22:59
Надо уважать свою страну, иметь достоинство, а всем остальным - чемодан...ну,далі всі знають!
Макієвська Наталія Є., 23.10.2014 - 10:21
Для українофобів сайт повинен бути зачинений!!!! Однозначно! Тим хто розколює Україну, не місце на цих сторінках! Тільки й того, що своїми творами сіють непримиреність і ненависть до України і до всього українського! Я теж російськомовна громадянка бо народилася в СРСР де хотіли стерти країну Україну з лиця Землі, асимілювати всіх мешканців і нав`язати все російське але стараюся вивчити українську мову і писати на ній. І мені це вдається!!! Тому геть сепаратистів з сайту! За цим повинен слідкувати МОДЕРАТОР сайту і блокувати!!! СЛАВА УКРАЇНІ!
Світлана Александрова, 31.08.2014 - 16:47
Я в одно время была активной участницей одного российского поэтического сайта. Там было много поэтов из разных стран: Украина, Казахстан, Финляндия, Израиль, Канада, США, и т.д. Но подавляющее большинство-россияне. До последних событий мне там было достаточно комфортно, так как всю жизнь я разговаривала на русском языке, да и поэтических произведений на украинском вообще не имела.Но...всё в миг переменилось, когда начали выставляться откровенные памфлеты против Украины. Я не смогла там больше находиться, хоть администрация и просила меня(и других) остаться..Я ушла....Долго искала сайт, где мою Родину не будут хаять.Кажется этот сайт-здесь.Поэтому, я против украинофобов категорически!Им хватает своих российских сайтов. А здесь, я считаю, не важно на каком языке произведение, но..Никакого неуважения к Украине! Иначе какой смысл вообще здесь что-то писать и обсуждать...Украинских поэтических сайтов и так мало в сети..Не загаживайте и этот "неповагою до нашої Батьківщини".
Ю. Калашник, 24.07.2014 - 06:27
Однозначно так! Ніколи не була прихильницею цензури і обмежень. Але умовах інформаційної і реальної війни, що зараз іде проти нас, це - абсолютно виправдана міра самозахисту. Імхо.
Вєтка Миловець, 20.07.2014 - 19:50
З огляду на останні події в Україні, на сайті не тільки не повинно бути українофобів, а ще й, якщо такі будуть виявлені, ці потвори повинні відповідати по закону там де треба за кожне слово.
Олівець, 18.07.2014 - 17:03
Не знаю в який саме спосіб, але однозначно ТАК! Сайт гарний і нічого забруднювати його українофобам. Інша річ, що хтось має стати цензором-наглядачем, адже нині, як я розумію, твори тут не модеруються...
MiShura, 16.07.2014 - 17:03
Мою сторінку на російському сайті теж закрили. Але я не вважаю, що ми маємо мавпувати істеричні дії зомбаків. Наша правда вища за брехні шовіністів різних національностей, а ті, хто думають інакше, не гідні звання людини. То чи маємо ми піклуватися про душевне здоров"я недолюдків? Собака бреше, а караван іде своєю дорогою.
Ірина Кохан, 10.07.2014 - 15:22
Як би там не було,пане Мирославе,та в нас демократія(саме за неї стільки люду полягло),і що писати,читати,якою мовою-то все вже особиста справа поета. А якщо нав'язувати,сперечатися,вказувати кому про що писати -це вже репресивний двигун....З повагою Мирослав Вересюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Пані Ірино! Пані Ірино! Демократія це не вседозволеність! На жаль українофоби та шовіністи користуються цим як ширмою. І йде мова не про те якою мовою, чи про що писати! Але що я доводжу! Ви чудово зрозуміли про що йдеться....
laura1 відповів на коментар Ірина Кохан, 26.12.2017 - 15:20
Повністю з Вам згодна. Цей коментар - це маніпуляція. Я теж зверталась до пана Юхниці з проханням відреагувати на "Свет Луны", але реакції - ноль. Він заходить до на сторінки поетів, які пишуть патріотичні вірші про Україну і коментарях виливає весь бруд. Зайдіть на його сторінку "коментарі до віршів" і почитайте. Таке читати неможливо.
Отмашка, 08.07.2014 - 22:29
Ррррреволюція,Вы втягиваете нас в полемику разноплановой направленности и хотите чтобы на ваши письма отвечали, но при этом не ответили на вопрос: отправляли ли комментарий "ГОВОРЯТ ДЕТИ ДОНБАССА" на страничку Путину, или кому либо из членов Рос.госдумы, я вижу в этом действительное приложении ваших сил на урегулирование ситуации мирным путем. Вы же писали комментарий не для нагнетания эмоций читателей сайта?,они у всех и так достаточно напряжены, как мне кажется. Не примите как укор: не уходят от ответа, если хотят наладить диалог. С уважением
Лепесток, 08.07.2014 - 12:46
Люди, на етом сайте есть место для поезии, картин, фотографий а не для политики. Любите свой народ как вы можете, любите природу, любите тех людей, которые рядом. А сайтов, где через мат выясняют кто прав - достаточно.
Мирослав Вересюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Поети завжди були голосом народу. І сьогодні, коли йде війна, не писати про це неможливо! Але питання в іншому - Чи можна дозволяти на цьому сайті викладати відверто українофобську поезію? Це неприпустимо в мирний час, а тепер і поготів.
Отмашка, 08.07.2014 - 00:36
Ррррреволюція, вы комментарий "ГОВОРЯТ ДЕТИ ДОНБАССА" на страничку Путину, или кому либо из членов Рос.госдумы или тому же Януковичу,Азарову отсылали, как зачинщикам кровавого спектакля, и на совести которых столько загубленных людских душ и ради чего, ради прибыли от планируемой ими добычи тех ископаемых которые этим же людям, коренному населению принадлежат и принадлежали. Мне кажется ваш комментарий помог бы ускорить изгнание доброжелателей -вторженцев пришедших с тер.России, которые манипулируя сознанием людей спровоцировали кровавую бойню и помог бы поскорее вернуть мир добрым людям чтобы они сами смогли воспользоваться дарами природы своей земли на благо своих же детей. И шанс Украине дан свыше, и задача жителей Украины отстоять свой шанс на восстановление справедливости и процветание ее населения посредством усердного труда в мире. С уважением
Лепесток, 07.07.2014 - 12:27
У мене є строки про те, що вірші не люблять обману. Ніяка фальш не вильється в строчку від душі. І хто, як не творчі особистості легко відрізнять фальш, а якщо людина так думає, вона має право сказати свою думку. Головне щоб ви не змінили своїй любові до Батьківщини.
Мирослав Вересюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Погоджуюсь! "Головне щоб ви не змінили своїй любові до Батьківщини."
Отмашка, 05.07.2014 - 01:48
Мирослав,поддерживаю ваше негодование и я за то чтобы сайт очищался от украинофобии, но не от так званых украинофобив и доступ на сайт им перекрывать не стоит, так-как считаю, что их ненависть, истеричность и категоричность в отношении Украины и украинцев это- всего лишь плоды многолетнего зомбирования и кодирования нечеловеческой пропаганды в условиях нищенского существования, а это, как болезнь от которой наступит освобождение в свой час. Душа находится долго в ненависти не может. Ей, как глоток воды или воздуха необходимы: приятие, любовь и понимание. Почему так званые украиноненавистники таковы?- от страха, страха и еще раз страха. А первая защита: это что в их понимании? - конечно же нападение, и страх услышать правду, боязнь признаться в собственном заблуждениях (многие воспринимают признание своих ошибок, как слабость, не ведая, что в приятии и исправлении собственных ошибок заключена каласальная сила духа человека). Им кажется, что чем агрессивнее они пропагандируют свои взгляды,тем они будут быстрее услышаны и привлекут на свою строну больше публики(не понимают, что заблуждение их заключается в том что, их высказывания вызывают отторжение от них же самих ибо способна душа каждого распознать ложь). Наша задача не отторгнуть людей, а дать им понять: что каждый как человек и, как творческая личность имеет право на свои взгляды здесь на сайте( пусть даже они сформированы под воздействием негативного окружения). Наша задача: оставаться самими собой. Правда всегда на стороне истины. Нам дается возможность их обучать спокойно слышать, и воспринимать мысли и позицию других людей, то есть давать знание-опыт нормального человеческого диалога, а там, где знание прочь идет страх. Мы живем на Украине, а наша земля наградила нас терпимостью, терпением, здравомыслием, добротой и высочайшей степенью справедливости. Всему свой срок: кому одуматься, а кому и прочь от нас уйти. Правда всегда на стороне истины. С уважением
Мирослав Вересюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую за такий розлогий коментар! З Вашою позицією можна погодитись, але... Переконати можна тих, хто хоче побачити і почути та це сприймає. Але ця категорія про інше навіть слухати не хоче! Вони осліплені в своїй ненависті до України. Тому давати їм для користування ресурс, на якому вони сіють зло і ненависть, обпльовують українців та Україну є не просто неприпустимо, але і злочинно. Добро дійсно повинно бути з кулаками і захищати себе.
Gocman, 02.07.2014 - 00:02
Это статья и есть демократическая свобода слова?Ну тогда поддерживая мешканцев майдана так в правилах и напишите. Сайт только для щирых украинцев. Москалям, жидам и прочим чужим вход запрещен. И даже гостям. Я думаю , что ясно выразил Вашу точку зрения , которая ярко высвечивается в вашей статье. Я такое уже где то встречал " Только для белых" А это для вездесующей пани Макиевской https://www.youtube.com/watch?v=09Ei2CjtVD8 Мирослав Вересюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ви якраз виразно відкрили свою точку бачення. І це точка зору українофоба!
Мирослав Вересюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Чудовий вірш і браво поетесі! Щиро, проникливо і правдиво!
Макієвська Наталія Є., 28.06.2014 - 23:18
На цьому сайті видно хто сепаратисти, а хто патріоти своєї Батьківщини!!!!Які готові боротися за свободу, незалежність свого рідного краю, а хто ненавидить все українське. Хто є хто.Сіють українофобство, роздмухують вогонь війни. І нехай вони їдуть в росію, ми таких тут не тримаємо. Продажні їх душі.
Мирослав Вересюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Все вірно! І якби вони дозволили собі щось подібне в расєї , то давно би отримали по заслузі!
Надія Позняк, 24.06.2014 - 00:29
Згодна з Вами. Коли доходить до образ ( "нацики" і т.п.), то це не поезія, а ворожа пропаганда.
Мирослав Вересюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
"На злодії шапка горить" Якраз фашисти-рашисти і найголосніше репетують і вішають ці ярлики всім іншим.
|
|
|